Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Hva tenker dere? Jeg fikk barn i en veldig tidlig alder. Nå har jeg 3 barn og er 26 år gammel. Jeg er sikkert på at det aldri blir fler. Har prøvd alt for å stramme på en naturlig måte. Har knipet og knipet i flere år nå, men ingenting hjelper. Min mann har et utstyr som er kanskje større enn gjenomsnittet. Jeg er så vidt at det kommer luft ut av meg etter samleie. Det er så flaut Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å operere meg til en stammere vagina. Jeg vil ikke ta det gjennom det offentlige for da vil det ta evigheter. Anonymous poster hash: c9068...a85
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Det er da normalt at det oppstår vakum (luft)under etter sex. Er det bare derfor du vil det? Anonymous poster hash: 14139...96e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Hva tenker dere? Jeg fikk barn i en veldig tidlig alder. Nå har jeg 3 barn og er 26 år gammel. Jeg er sikkert på at det aldri blir fler. Har prøvd alt for å stramme på en naturlig måte. Har knipet og knipet i flere år nå, men ingenting hjelper. Min mann har et utstyr som er kanskje større enn gjenomsnittet. Jeg er så vidt at det kommer luft ut av meg etter samleie. Det er så flaut Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å operere meg til en stammere vagina. Jeg vil ikke ta det gjennom det offentlige for da vil det ta evigheter. Anonymous poster hash: c9068...a85 Luften kommer ikke ut fordi du har for vid skjede, men fordi dere har sex i feil stillinger, eller fordi han tar penisen helt ut for hvert støt. Hvis han lar tuppen bli innenfor skjedeåpningen hele veien og ikke "pumper inn" luft i vagina, vil det ikke skje mer. Anonymous poster hash: ea61e...96b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Hadde det problemet med min første kjæreste. Og da var jeg 16-20 år... stram så det holdt😉 Vi hadde litt heftig sex og han var ganske stor. Om vi hadde sex hvor han enten tok ut utstyret eller støtte litt i vinkel ifht meg så slapp han jo luft inn. Og den måtte jo ut igjen. ikke hatt særlig problem med det med andre... Anonymous poster hash: 678d8...490
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har og det problemet ofte. Men er ikke vid. Sist mann jeg var med, så måtte vi bruke tid på å lirke den inn, men da han tok meg bakfra, kom det luft. Anonymous poster hash: b54f1...600
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Mannen min er godt over gjennomsnittet (ca 23 lang og 18 rundt) og vi må ta det veldig forsiktig i starten. Han får den nesten ikke inn. Men det kommer alikevel luft om han plutselig tar den ut. Da kommer det en skikkelig "fitte-fis" 😉 Anonymous poster hash: 93c06...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå