Gå til innhold

ønsker erfaring til au pair opphold / OSLO OG OMEGN


Mandagsbarn_28

Anbefalte innlegg

jeg er 28, snart 29 som gjerne ønsker å jobbe som barnevakt ved siden av fulltidstilling.

 

Jeg jobber som selger , men fra høsten søker jeg opphold  som ''live in nanny'' eller aupair i sydney Australia.

 

Trives godt i selskap med barn. Jeg er eldst av en søskenflokk på 5.har flere kusiner og fettere i 2-12 årsalderen og jeg er lett yndlingskusina( stor familie og vi møtes mye)

 

Jeg er en god lytter, liker lego, elsker puslespill, godnatta historier, og finne på le som stimulerer

hjernen.

 

Jeg er glad i dyr, men det tar meg tid å bli kjent med store hunder ( Pitbull/ golden retrievere)

 

Jeg er en nokså kreativ person, liker å lage mat.

 

Jeg ønsker å hjelpe til der det trenger litt barnepass / helge-babysitting som av en eller grunn ikke får

tak i hjelp, og vi kan sikkert bli enig om tid, oppgaver og diverse

 

Jeg bor i oslo sentrum i kollektiv med flere andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

jeg er 28, snart 29 som gjerne ønsker å jobbe som barnevakt ved siden av fulltidstilling.

 

Jeg jobber som selger , men fra høsten søker jeg opphold som ''live in nanny'' eller aupair i sydney Australia.

 

Trives godt i selskap med barn. Jeg er eldst av en søskenflokk på 5.har flere kusiner og fettere i 2-12 årsalderen og jeg er lett yndlingskusina( stor familie og vi møtes mye)

 

Jeg er en god lytter, liker lego, elsker puslespill, godnatta historier, og finne på le som stimulerer

hjernen.

 

Jeg er glad i dyr, men det tar meg tid å bli kjent med store hunder ( Pitbull/ golden retrievere)

 

Jeg er en nokså kreativ person, liker å lage mat.

 

Jeg ønsker å hjelpe til der det trenger litt barnepass / helge-babysitting som av en eller grunn ikke får

tak i hjelp, og vi kan sikkert bli enig om tid, oppgaver og diverse

 

Jeg bor i oslo sentrum i kollektiv med flere andre.

Hei.

Kan du ringe meg på tlf 477 36 988 eller skrive på e-post:[email protected]

hvis du er fortsatt intetessert å jobbe som dagmamma.mvh Larisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28, snart 29 som gjerne ønsker å jobbe som barnevakt ved siden av fulltidstilling.

 

Jeg jobber som selger , men fra høsten søker jeg opphold som ''live in nanny'' eller aupair i sydney Australia.

 

Trives godt i selskap med barn. Jeg er eldst av en søskenflokk på 5.har flere kusiner og fettere i 2-12 årsalderen og jeg er lett yndlingskusina( stor familie og vi møtes mye)

 

Jeg er en god lytter, liker lego, elsker puslespill, godnatta historier, og finne på le som stimulerer

hjernen.

 

Jeg er glad i dyr, men det tar meg tid å bli kjent med store hunder ( Pitbull/ golden retrievere)

 

Jeg er en nokså kreativ person, liker å lage mat.

 

Jeg ønsker å hjelpe til der det trenger litt barnepass / helge-babysitting som av en eller grunn ikke får

tak i hjelp, og vi kan sikkert bli enig om tid, oppgaver og diverse

 

Jeg bor i oslo sentrum i kollektiv med flere andre.

Hei.

Kan du ringe meg på tlf 477 36 988 eller skrive på e-post:[email protected]

hvis du er fortsatt intetessert å jobbe som dagmamma.mvh Larisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...