Gå til innhold

Reise med barn, hva ville dere valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise til Paris, med 3 unger.

Og lander på en flyplass som ligger litt utenfor selve Paris.

Kun to overnattinger.

Ville dere,

1. Sove på en stor resort med egen villa nær Disneyworld, med bassenger o.l. Og reist herifra inn til byen en av dagene? ( tar ca 45 min med tog)

2. Bodd på hotell i byen og reist herifra til Disneyworld?

Vi var i London forrige mnd og det var litt å passe med ungene ifht trafikk, behov o.l selv om det jo gikk kjempefint!

Hva ville dere valgt?

Prisen er lik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil vel egentlig bli hipp som happ... Hvor vil dere tilbringe mest tid? Parken eller byen?

Klarer du ikke velge, så tar du det billigste ;)

Blir sikkert bra uansett :)

PS. Disneyworld er i Florida ;)

GOD TUR!!

Anonymous poster hash: 91e99...392

Skrevet

...der så jeg at prisen var lik... :P

Sjekk tripadvisor for reviews ;) ellers "elle, melle" ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hva er barnas alder? Unger fra 0 til 9-10 år har lite utbytte av storbyer, så hvis du har mer enn én i den aldersgruppen ville jeg ha tatt resort med basseng.

Skrevet

Hva er barnas alder? Unger fra 0 til 9-10 år har lite utbytte av storbyer, så hvis du har mer enn én i den aldersgruppen ville jeg ha tatt resort med basseng.

De er 9,11 og 11....

Valgets kvaler😑

Gjest Antarctica
Skrevet

De er 9,11 og 11....

Valgets kvaler

Det er i grenseland, ja! Spør ungene, da? Kanskje de brenner etter Eiffeltårnet, eller kanskje de bare vil bade...

Skrevet

De er 9,11 og 11....

Valgets kvaler

Ikke helt enig :P mine unger har alltid likt seg godt på bytur.

Uansett, dere har bare to overnattinger. Dere vil trenge to dager til å rekke over parken? Og en dag med bytur? Kanskje gøy å bade sen ettermiddag :) så muligens er det mest praktisk ved Eurodisney

Skrevet

K utgangspunktet ville jeg valgt villa, men det er jo Paris. Jeg ville valgt byen.

Vi har reist til København med gutten vår, først når han var 9 år, også dro vi tilbake når han var 11 år.

Det var suksess, selv om vi bodde i byen.

Anonymous poster hash: 31355...e5d

Skrevet

Vi tenkte to dager i parken da vi kommer tidlig og reiser sent, og en hel dag i Paris og Eifelltårnet.

Har reist på storbyferie med de tidligere, og det går fint:) Men hovedgreien er jo Eurodisney.

Hmmm

Skrevet

Helt klart alternativ 2. Paris er Paris.

Anonymous poster hash: 606bd...f60

Skrevet

Hvis dere tenker 2 dager i Disneyland, hadde jeg valgt og bo der og. Det går fort og greit ned til byen med toget.

Vi har selv alltid valgt og bo nær Disneyland da vi er der, men vi elsker Disney og karuseller. Så har vi bare tatt en dag i sentrum. Begge barna her er vant til byferier og trives med det. Men de vil være mest i Disneyland da vi er i Paris.

Anonymous poster hash: b45fe...8c2
Skrevet

Dropp storbyen sier jeg. Barn i den aldern vil vel til Disneyland? Kun 1-2 dager der går fort altså. Vært der 2 ganger før , ene gangen 2 dager og andre 4 dager. Uten tvil best den 4 dagers turen. Drar for nye 5 dager om par dager faktisk 😃 bor på Disneyland hotell.

Anonymous poster hash: ab035...81b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...