Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Pappa'n til sønnen min spurte om vi skulle reise på ferie sammen til sommeren? Er det vanlig å reise på ferie selv om vi ikke er sammen eller bor sammen? Vi bor ikke sammen eller er kjærester, men baret har samvær med meg og hans far 3 til 4 ganger i uken. Takk for svar, Hilsen HI! Anonymous poster hash: cf681...a6b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 "Vanlig" er det nok ikke, så du må ikke ha dårlig samvittighet for å si nei. Men hvis dere har et godt forhold til hverandre, godt samarbeid om barnet og tror en slik ferie ville være hyggelig både for barnet og dere selv, så er det vel bare å kjøre på! Mine foreldre dro på telttur sammen med meg og mine søsken da vi var yngre, til tross for at de ikke var sammen lengre. Husker jeg syns dette var veldig stas på den tiden. Nå i ettertid har jeg skjønt at min mor bare gikk med på dette for vår (ungene) sin skyld, og det unner jeg verken henne eller deg. Ikke dra om DU ikke vil, barnet klarer seg helt fint med samvær hver for seg :-) Anonymous poster hash: eea16...22b
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 (endret) Er du interessert i en sånn ferie, da? Jeg regner med at barnet er veldig lite siden dere har korte samvær og bare med begge til stede. Hvis du holder ut en uke eller to med han, syns jeg det er en god ide. Flott for barnet. Dere trenger jo ikke dra langt, bare finne noe alle kan hygge seg med. Endret 3. mai 2015 av Pashla&pashlingene
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Jeg og exn min har egentlig planlagt ferie sammen til sommeren, jeg venter baby med han ganske så snart. Dessverre har han iløpet av disse månedene utviklet seg til en sur og bitter blei så det utgår antageligvis. Men har dere et godt forhold til hverandre så hvorfor ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå