Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Jeg har fått mitt tredje og siste barn. Nå kommer tanken om hva jeg skal gjøre med babyklærne når han vokser ut fra dem. Så begynte jeg å tenke..Jeg jobber ikke så veldig langt fra Universitetet i Oslo. Kanskje jeg skal prøve å komme i kontakt med en gravid student som bare kan få dem. Studenter har i utgangspunktet ikke så god råd, jeg dette er klær av god kvalitet. Men hvordan finner jeg denne studenten? Anonymous poster hash: 6718a...2ac
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 De har helt sikkert en oppslagstavle som du kan henge lapp på. Men snakk med de som er der først, så du er sikker på at den får henge der. Anonymous poster hash: ae4ca...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 hadde solgt det En gravid student har nok mer bruk for dem enn jeg har bruk for pengene... Derfor gi bort. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac
februarprins2013 Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 hadde solgt det En gravid student har nok mer bruk for dem enn jeg har bruk for pengene... Derfor gi bort. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac ok.. bruker og selge det ,men folk gjør som de vil
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Notis i studentavis? Anonymous poster hash: 7225d...d7f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Helt enig! GI det bort til noen som trenger det. Synes det er så teit å ta 250kr for en pose gamle klær som så mange gjør. Hopper glatt over de annonsene og stikker heller på lindex for å si det sånn. Hva med fattighuset for eksempel? Anonymous poster hash: 7b726...988
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær... Anonymous poster hash: 23093...cdb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær... Anonymous poster hash: 23093...cdb UFF støtter jeg IKKE, Fretex er ikke så glade i babyklær. Tenkte studenter siden jeg jobber ved Blindern siden da blir det også lett å overlevere. Fattighuset som en over nevner er en god ide HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Jeg er medlem i en gruppe som heter Oslo gis bort/byttes eller noe sånt. der er det bare lov å gi bort og bytte ting. Du kan jo skrive en tekst om at du gjerne vil gi bort klærne til noen som har det litt trangt økonomisk Anonymous poster hash: 58fe4...335
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Kanskje fødeavdelingen på et sykehus vil ha bodyer i str 50 og 56. Vet de tar imot det på mitt lokale sykehus i andre enden av landet Anonymous poster hash: ba975...7d5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær...Anonymous poster hash: 23093...cdb UFF støtter jeg IKKE, Fretex er ikke så glade i babyklær.Tenkte studenter siden jeg jobber ved Blindern siden da blir det også lett å overlevere.Fattighuset som en over nevner er en god ide :)HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Hva er galt med UFF? Anonymous poster hash: 23093...cdb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Kanskje fødeavdelingen på et sykehus vil ha bodyer i str 50 og 56. Vet de tar imot det på mitt lokale sykehus i andre enden av landet Anonymous poster hash: ba975...7d5 Eller barneavdelingen. Når sønnen min var to uker gammel fikk han en alvorlig hudinfeksjon som væsket mye, og ble innlagt på sykehuset. Da var det godt å slippe å bruke opp hans egne klær (mange skift per dag) og måtte dra hjem og vaske klærne da vi ikke bor nært sykehuset. Så vi lånte bodyer av sykehuset, men det var kun rosa bodyer i str 56 og større de hadde. Han var litt liten så str 50 var litt for stort. Så de får sikkert våre babyklær når vi er ferdige med barn Anonymous poster hash: ba975...7d5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær...Anonymous poster hash: 23093...cdb UFF støtter jeg IKKE, Fretex er ikke så glade i babyklær.Tenkte studenter siden jeg jobber ved Blindern siden da blir det også lett å overlevere.Fattighuset som en over nevner er en god ide :)HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Hva er galt med UFF? Anonymous poster hash: 23093...cdb Fordi UFF utgir seg for å være en veldedig organisasjon som sender klær og tekstiler til fattige land, man sannheten er at det meste selges og organisasjonen tjener store penger. De er bare akkurat nok veldedige til å kunne bruke det som et skalkeskjul og få skattefordeler. Egentlig er de bare ute etter å tjene penger til seg selv.. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Helt enig! GI det bort til noen som trenger det. Synes det er så teit å ta 250kr for en pose gamle klær som så mange gjør. Hopper glatt over de annonsene og stikker heller på lindex for å si det sånn. Hva med fattighuset for eksempel? Anonymous poster hash: 7b726...988 Hvorfor er det leit? Det er jo ikke sikkert at de som selger det videre har så god råd heller? Anonymous poster hash: 209ee...75e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær...Anonymous poster hash: 23093...cdb UFF støtter jeg IKKE, Fretex er ikke så glade i babyklær.Tenkte studenter siden jeg jobber ved Blindern siden da blir det også lett å overlevere.Fattighuset som en over nevner er en god ide :)HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Hva er galt med UFF?Anonymous poster hash: 23093...cdb Fordi UFF utgir seg for å være en veldedig organisasjon som sender klær og tekstiler til fattige land, man sannheten er at det meste selges og organisasjonen tjener store penger.De er bare akkurat nok veldedige til å kunne bruke det som et skalkeskjul og få skattefordeler.Egentlig er de bare ute etter å tjene penger til seg selv.. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Sikter du til "TV2 hjelper deg"-reportasjen? Det var IKKE UFF!! UFF var en av dem som anmeldte.... (husker ikke hva de het!) UFF & Fretex er safe! Anonymous poster hash: 22fbb...481
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Hvis du likevel skal gi det til noen ukjente kan du vel like gjerne gi dem i en uff-kontainer for eksempel. Ikke alle studenter har dårlig råd, og blir litt rart å skulle intervjue og kvalifisere studenten til retten på gratis klær...Anonymous poster hash: 23093...cdb UFF støtter jeg IKKE, Fretex er ikke så glade i babyklær.Tenkte studenter siden jeg jobber ved Blindern siden da blir det også lett å overlevere.Fattighuset som en over nevner er en god ide :)HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Hva er galt med UFF?Anonymous poster hash: 23093...cdb Fordi UFF utgir seg for å være en veldedig organisasjon som sender klær og tekstiler til fattige land, man sannheten er at det meste selges og organisasjonen tjener store penger.De er bare akkurat nok veldedige til å kunne bruke det som et skalkeskjul og få skattefordeler.Egentlig er de bare ute etter å tjene penger til seg selv.. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac Sikter du til "TV2 hjelper deg"-reportasjen? Det var IKKE UFF!! UFF var en av dem som anmeldte.... (husker ikke hva de het!) UFF & Fretex er safe! Anonymous poster hash: 22fbb...481 Er ikke tv2 reportasjen jeg sikter til.. HI Anonymous poster hash: 6718a...2ac
Meri0802 Skrevet 5. mai 2015 #18 Skrevet 5. mai 2015 Hei er en student i Bærum som bor aleine 18 år, og skulle gjerne ha tatt i mot brukte baby klær til sønnen min som kommer i midten av september!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå