Gå til innhold

Æææ... hvordan argumenter man for

Anbefalte innlegg

Skrevet

At mannen IKKE skal ta på seg overtid?

Spesielt når vi godt kan trenge pengene?

Jeg er høygravid og vi har to andre barn i tillegg.

Han har frihelg, men ble oppringt om han kunne jobbe 12-20 i dag. Han spør meg alltid om det er greit først (stort sett iallfall), og jeg får meg ikke til å si nei.

Jeg er så sliten og har egentlig veldig mye å gjøre. De to andre ungene krever stort sett tilsyn her hjemme også, for de er nokså like i alder og finner på mye rart. I tillegg til krangling og tull i løpet av dagen.

Så nå kan jeg se frem mot en herlig dag her aleina.

Anonymous poster hash: e177d...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At mannen IKKE skal ta på seg overtid?

Spesielt når vi godt kan trenge pengene?

Jeg er høygravid og vi har to andre barn i tillegg.

Han har frihelg, men ble oppringt om han kunne jobbe 12-20 i dag. Han spør meg alltid om det er greit først (stort sett iallfall), og jeg får meg ikke til å si nei.

Jeg er så sliten og har egentlig veldig mye å gjøre. De to andre ungene krever stort sett tilsyn her hjemme også, for de er nokså like i alder og finner på mye rart. I tillegg til krangling og tull i løpet av dagen.

Så nå kan jeg se frem mot en herlig dag her aleina.

Da hører man om feks besteforeldre vil hjelpe! :-) enten ved å komme på besøk eller låne 1-2 barn et par timer.

Trengs pengene så må det jobbes. Du har vel kanskje fri i uka om det er nærme termin og kan bruke ukedagene på å slappe av.

Anonymous poster hash: d9d0d...bc3

Skrevet

Du har vel funnet argumentene dine selv. Les innlegget ditt. Det er lov å be om hjelp. Ikke bare lov, men smart. Dette er jo penger dere likevel ikke hadde regnet med. Det er ingen i familien din som er tjent med at du sliter deg ut.

Anonymous poster hash: bbd3e...217

Skrevet

Joda, egentlig så er det bare for meg å si nei, for han hører jo...etterhvert. har jo argumenter som at da går vi glipp av 4000 kr osv.

Jeg har tatt permisjon, så har fri i morgen.

Får ta alt da mens de to andre er i barnehagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...