Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 At mannen IKKE skal ta på seg overtid? Spesielt når vi godt kan trenge pengene? Jeg er høygravid og vi har to andre barn i tillegg. Han har frihelg, men ble oppringt om han kunne jobbe 12-20 i dag. Han spør meg alltid om det er greit først (stort sett iallfall), og jeg får meg ikke til å si nei. Jeg er så sliten og har egentlig veldig mye å gjøre. De to andre ungene krever stort sett tilsyn her hjemme også, for de er nokså like i alder og finner på mye rart. I tillegg til krangling og tull i løpet av dagen. Så nå kan jeg se frem mot en herlig dag her aleina. Anonymous poster hash: e177d...d5c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 At mannen IKKE skal ta på seg overtid? Spesielt når vi godt kan trenge pengene? Jeg er høygravid og vi har to andre barn i tillegg. Han har frihelg, men ble oppringt om han kunne jobbe 12-20 i dag. Han spør meg alltid om det er greit først (stort sett iallfall), og jeg får meg ikke til å si nei. Jeg er så sliten og har egentlig veldig mye å gjøre. De to andre ungene krever stort sett tilsyn her hjemme også, for de er nokså like i alder og finner på mye rart. I tillegg til krangling og tull i løpet av dagen. Så nå kan jeg se frem mot en herlig dag her aleina. Anonymous poster hash: e177d...d5c Da hører man om feks besteforeldre vil hjelpe! :-) enten ved å komme på besøk eller låne 1-2 barn et par timer. Trengs pengene så må det jobbes. Du har vel kanskje fri i uka om det er nærme termin og kan bruke ukedagene på å slappe av. Anonymous poster hash: d9d0d...bc3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Du har vel funnet argumentene dine selv. Les innlegget ditt. Det er lov å be om hjelp. Ikke bare lov, men smart. Dette er jo penger dere likevel ikke hadde regnet med. Det er ingen i familien din som er tjent med at du sliter deg ut. Anonymous poster hash: bbd3e...217
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Joda, egentlig så er det bare for meg å si nei, for han hører jo...etterhvert. har jo argumenter som at da går vi glipp av 4000 kr osv. Jeg har tatt permisjon, så har fri i morgen. Får ta alt da mens de to andre er i barnehagen :-) Anonymous poster hash: e177d...d5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå