Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 Vi har lyst til å prøve men sliter med å få den inn! Bruker masse glidemiddel men det virker for trangt og blir det for mye styr så blir han litt for myk. Noen tips? Anonymous poster hash: 289ff...106
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Bruk god tid, den skal lirkes inn, ikke bare press på. Myk opp med en finger eller to først, og pass på at du slapper av. Hvis du spenner musklene så går det ikke. Kan godt være han er for stor, men 😂 Anonymous poster hash: 43bae...70e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #3 Skrevet 3. mai 2015 Bruk god tid, den skal lirkes inn, ikke bare press på. Myk opp med en finger eller to først, og pass på at du slapper av. Hvis du spenner musklene så går det ikke. Kan godt være han er for stor, men 😂 Anonymous poster hash: 43bae...70e Det er han nok ikke. Den er ikke så veldig stor. Anonymous poster hash: 289ff...106
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Bruk god tid, den skal lirkes inn, ikke bare press på. Myk opp med en finger eller to først, og pass på at du slapper av. Hvis du spenner musklene så går det ikke. Kan godt være han er for stor, men 😂 Anonymous poster hash: 43bae...70e Det er han nok ikke. Den er ikke så veldig stor. Anonymous poster hash: 289ff...106 Da kan det godt hende du er for anspent. Bruk tid på forspill, myk opp med fingrene, kjenn at du slapper av. Anonymous poster hash: 43bae...70e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Har du født barn før? Veldig mange sliter med innvendige hemorroider uten å være klare over det selv, da er det umulig å få noe som helst inn der da det ikke er plass, uansett hvor liten mannen er. Her praktiserer vi ikke analsex, men jeg vet at det ikke hadde gått på grunn av hemorroider etter 4 fødsler. Anonymous poster hash: 71b69...f74
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Bruk god tid, myk opp med en finger eller to, om du ikke er veldig våt bør dere bruke glidemiddel, stimuler klitoris samtidig, og han må bare gå litt og litt inn, bare tuppen av hodet først. Og mitt tips er å presse litt, akkurat som når du er på do og bæsjer Da åpener du opp Anonymous poster hash: c58db...797
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Men samtidig dere... Hva med bæsj? Hvordan unngår vi det? Anonymous poster hash: 289ff...106
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Men samtidig dere... Hva med bæsj? Hvordan unngår vi det? Anonymous poster hash: 289ff...106 Om jeg føler det er noe oppi der, dropper vi det Jeg vet at andre bruker miniklyxs i forkant Anonymous poster hash: c58db...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå