Gå til innhold

En mann som alltid prioriterer kollegaene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første jobber han mye, og er mye ute og reiser. Overtid flere dager i uka. Og når vi først har en frihelg skal han ut med kollegaene. Og når jeg ber om at vi kan treffes ute hvis jeg og skal ut så sier han at det ikke passer.

Hva tenker dere om det?

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere i datingsstadiet eller bor dere sammen? Hvis dere bare dater, er løsningen enkel - dump idioten. Hvis dere bor sammen og kanskje har barn sammen, så er det bare å gi mannen skikkelig wake-up call, han har familie med deg og ikke kollegaene. For en fjortis.

Skrevet

Gift i 16 år.... :(

Jeg lurer på om han kanskje har et forhold til hun ene sjefen der...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Skrevet

Gift i 16 år.... :(

Jeg lurer på om han kanskje har et forhold til hun ene sjefen der...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

 

 

Hvorfor lurer du på det? Har du mistanke? I så fall forsterkes den vel med at han alltid er på jobb og aldri er hjemme, til og med på fritiden. Hadde ikke orket sånt forhold der jeg var låst til hjemmet og familien og mannen fløy rundt og oppførte seg som om han var fri og frank. 40-års krise på gang der eller?

Skrevet

Han realiserer seg selv, fester og turer, mens du sitter hjemme med barna?? Det hadde jeg ikke gått med på! Om han ønsker å beholde dere bør han fortelle hva som foergår og hva han tenker å gjøre for å endre dette.



Anonymous poster hash: 3aed3...a4a
Skrevet

 

 

Gift i 16 år.... :(

Jeg lurer på om han kanskje har et forhold til hun ene sjefen der...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

 

Hvorfor lurer du på det? Har du mistanke? I så fall forsterkes den vel med at han alltid er på jobb og aldri er hjemme, til og med på fritiden. Hadde ikke orket sånt forhold der jeg var låst til hjemmet og familien og mannen fløy rundt og oppførte seg som om han var fri og frank. 40-års krise på gang der eller?

Mer 50-årskrise vel.... :(

Han har mye å gjøre på jobb men mistanken min styrkes av at jeg ikke får treffe dem han er ute med.

 

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Skrevet

 

 

Gift i 16 år.... :(

Jeg lurer på om han kanskje har et forhold til hun ene sjefen der...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

 

Hvorfor lurer du på det? Har du mistanke? I så fall forsterkes den vel med at han alltid er på jobb og aldri er hjemme, til og med på fritiden. Hadde ikke orket sånt forhold der jeg var låst til hjemmet og familien og mannen fløy rundt og oppførte seg som om han var fri og frank. 40-års krise på gang der eller?

Mer 50-årskrise vel.... :(

Han har mye å gjøre på jobb men mistanken min styrkes av at jeg ikke får treffe dem han er ute med.

 

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

 

 

 

"Ut med kollegaene" har ingenting med "mye å gjøre på jobb". Hvis han er mye på jobb og omgås kollegaer, burde det være mer enn nok, rart han har behov for å henge med dem hele tiden på fritiden.

Skrevet

Det er det jeg tenker også. Derfor jeg har mistanke til at det er noe med hun ene der... :( Hun er mye yngre enn han og jeg blir kvalm av tanken...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Skrevet

Det er det jeg tenker også. Derfor jeg har mistanke til at det er noe med hun ene der... :( Hun er mye yngre enn han og jeg blir kvalm av tanken...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Kanskje du bør prøve å snuse litt rundt da.. sjekke om han er der han skal være.. feks sende en venn til den pub'en han er på e.l..

 

Anonymous poster hash: 48cdb...3e8

Skrevet

Det er jo bare uakseptabel. Gift i 16 år, så what? Ikke kast bort mer tid på ham, krev at han gjør sin del på hjemmebane, at han prioriterer familie eller så får han leve ut jobb- og kollegahimmelriket alene. Han tråkker jo ikke bare på deg men også barna!



Anonymous poster hash: 1cc56...043
Skrevet

 

Det er jo bare uakseptabel. Gift i 16 år, så what? Ikke kast bort mer tid på ham, krev at han gjør sin del på hjemmebane, at han prioriterer familie eller så får han leve ut jobb- og kollegahimmelriket alene. Han tråkker jo ikke bare på deg men også barna!

 

Anonymous poster hash: 1cc56...043

Nå har ikke vi barn sammen da, de er mine, og er eldre.

Ikke vet jeg hvor han er heller så å bare dukke opp er ikke så lett.,

 

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Skrevet

Gå gjennom meldingene, mailene, antopslister, telefonregningene, Facebooken og div. Annet hans som kan vise om han er utro eller ei. Uansett bør dere ta dere en tur på familievernkontoret

 

Anonymous poster hash: 51b73...301

Skrevet

Det er det jeg tenker også. Derfor jeg har mistanke til at det er noe med hun ene der... :( Hun er mye yngre enn han og jeg blir kvalm av tanken...

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Jeg hadde vært så dristig at jeg først stakk innom jobb og bare gikk inn der han pleier å være, og i tillegg dukket opp ute på byen... Hvordan han reagerer vil være av betydning!
Skrevet

Dere er gifte og han vil ikke møte deg ute på byen

Når er dere egentlig sammen?

Jeg hadde ikke godtatt slik oppførsel av mannen min. Jeg hadde krevd svar.

 

Anonymous poster hash: f2e27...58d

Skrevet

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum 😉

 

Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

Skrevet

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum 😉

 

Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

De er 18 og 20, jeg er 43 år og har vært her siden vi forsøkte å få barn for noen år siden uten hell.... :(

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Skrevet

 

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum

 

Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

De er 18 og 20, jeg er 43 år og har vært her siden vi forsøkte å få barn for noen år siden uten hell.... :(

 

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

 

Dere har vært gift i 16 år og sammen enda lengre og prøvde ikke på barn før for noen år siden?

 

Har han egne barn eller prøver han å finne noen andre å få barn med?

 

Alt ved dette høres rart ut.

 

Anonymous poster hash: f2e27...58d

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

De er 18 og 20, jeg er 43 år og har vært her siden vi forsøkte å få barn for noen år siden uten hell.... :(Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Dere har vært gift i 16 år og sammen enda lengre og prøvde ikke på barn før for noen år siden? Har han egne barn eller prøver han å finne noen andre å få barn med? Alt ved dette høres rart ut. Anonymous poster hash: f2e27...58d

Hvordan forholdet og graviditetsforsøkene deres ser ut er vel ikke akkurat det som er i fokus her?

Skrevet

 

 

 

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

De er 18 og 20, jeg er 43 år og har vært her siden vi forsøkte å få barn for noen år siden uten hell.... :(Anonymous poster hash: c70b0...5ca
Dere har vært gift i 16 år og sammen enda lengre og prøvde ikke på barn før for noen år siden? Har han egne barn eller prøver han å finne noen andre å få barn med? Alt ved dette høres rart ut. Anonymous poster hash: f2e27...58d

Hvordan forholdet og graviditetsforsøkene deres ser ut er vel ikke akkurat det som er i fokus her?

 

Nei fokuset er vel om han er ute og leter etter noen andre siden de sammen ikke har fått barn.

 

 

Anonymous poster hash: f2e27...58d

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

 

Av ren nysgjerrighet HI, hvor gammel er du? Vært gift i 16 år og barna er ikke din mann sine. Går da ut fra at de er ca voksne. Nysgjerrig på hvorfor du frekventerer et småbarnsforum Anonymous poster hash: 6f39d...5cf

De er 18 og 20, jeg er 43 år og har vært her siden vi forsøkte å få barn for noen år siden uten hell.... :(Anonymous poster hash: c70b0...5ca
Dere har vært gift i 16 år og sammen enda lengre og prøvde ikke på barn før for noen år siden? Har han egne barn eller prøver han å finne noen andre å få barn med? Alt ved dette høres rart ut. Anonymous poster hash: f2e27...58d
Hvordan forholdet og graviditetsforsøkene deres ser ut er vel ikke akkurat det som er i fokus her?

Nei fokuset er vel om han er ute og leter etter noen andre siden de sammen ikke har fått barn.  Anonymous poster hash: f2e27...58d

For det er med vilje at han ikke befrukter henne, mener du...?

Skrevet

Herregud for en gjeng dere er... (Noen av dere da, ikke alle).

Han har voksne barn han og. Det har sine grunner at vi ikke forsøkte tidligere men hva har det med dette å gjøre??!???

 

Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Gjest Antarctica
Skrevet

Herregud for en gjeng dere er... (Noen av dere da, ikke alle).

Han har voksne barn han og. Det har sine grunner at vi ikke forsøkte tidligere men hva har det med dette å gjøre??!??? Anonymous poster hash: c70b0...5ca

Enig, det er ikke del av saken.

HI, jeg syns mannen din forsømmer deg og forholdet. Sett ham til veggs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...