Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #1 Skrevet 3. mai 2015 For 3/4 år siden så kjøpte jeg meg ny sykkel. Jeg har så lenge skulle forsikre den i falk, men med ny baby, huskjøp osv osv så har det gått i glemmeboka. I går var jeg på butikken og låste sykkelen fast utenfor og da jeg kom ut var låsen klipt av og sykkelen borte. Er det svindel hvis jeg nå forsikrer sykkelen hos falk og om en liten stund melder den stjålet? Anonymous poster hash: ea97b...032
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #2 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tenker..... Er du hjerneskadet som må spørre om slikt. Anonymous poster hash: 4d139...980
Jezebel Skrevet 3. mai 2015 #4 Skrevet 3. mai 2015 Herregud, er du seriøs? Du kan ikke for alvor tro at dette er ok? Ja, dette er svindel!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Ehh, ja, det er svindel Anonymous poster hash: ebd12...fe7
n74 Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Har du innbo- eller reiseforsikring? Sjekk om en av disse dekker sykkeltyveri. Men ofte er egenandelen så stor at det ikke lønner seg så sant man ikke har en veldig dyr sykkel. Men sjekk ut vilkårene på din forsikring
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Sjekk også hvordan det stiller seg med egenandel. Jeg og mannen har begge innboforsikring i Fagforbundet. Siden begge er forsikret slapp vi egenandel når vi skulle melde fra om tyveri. Anonymous poster hash: c94a7...488
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Pga sånne som seg får vi resten ærlige kunder høyere premier. Takk! Anonymous poster hash: 09dc5...68e
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Det nytter ikke å ramse opp en hel haug med unnskyldninger for at du ikke har gjort det. Du nedprioriterte og sykkelen ble stjålet. Sjekk med reiseforsikringen din.
Himmel og hav Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 Uansett hvordan du vrir og vrenger på dette inne i hodet ditt, så er det svindel. Om du ikke tror oss, så kan du jo ringe et fritt valgt forsikringsselskap og legge det fram for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå