Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Altså..ang Mammantilmichelle.. Jeg føler meg dum. Hvorfor er man nysgjerrig på bf til sønnen? Jeg er SÅ nysgjerrig, men skammer meg over og være det? Jeg mener, vi har jo ikke noe med det.. samtidig tenker jeg at hun har jo selv valgt og leve et liv i offentligheten. Flere som føler det slik? Anonymous poster hash: ef4f7...121
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Skjønner hva du tenker. Men husk han har ikke valgt det. Og det er jo hannes valg vi må respektere. Anonymous poster hash: 5e1c2...634
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Skjønner hva du tenker. Men husk han har ikke valgt det. Og det er jo hannes valg vi må respektere. Anonymous poster hash: 5e1c2...634 Hannes valg? Hvem er Hanne? Anonymous poster hash: 4ab38...d33
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Hans skulle det stå. Autocorrect på tlf 😂 Men Hanne er sikkert enig 😀😀 Anonymous poster hash: 5e1c2...634
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Enig, dette er noe vi ikke har noe med å gjøre, samme hvor nysgjerrige vi er (jeg også..). Hun deler mye og har valgt et offentlig liv for seg og ungene, men det er ikke dermed sagt at hun må dele ALT med oss. Synes hun deler mye allerede jeg, og hun virker veldig reflektert og voksen for alderen så jeg koser meg med bloggen hennes Anonymous poster hash: 4da3f...b4e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Synes også hun virker utrolig reflektert, ikke minst snill.. Hun virker SÅ snill:) Godt og høre det er normalt at det allikevel vekker nysgjerrigheten litt hos dere å! Da er jeg nok ikke totalt unormal! Anonymous poster hash: ef4f7...121
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Hun har vel avslørt det på Bloggerne selv om hun ikke har sagt navnet? Jeg har i alle fall lagt sammen to og to. Gutten er kliss lik sin far også, noe hun også har sagt. Anonymous poster hash: d467a...8af
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Man kan jo se hvem han ligner på av mulige fedre. Anonymous poster hash: 772f7...eef
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har skjønt hvem barnefaren er. Anna virker som en fantastisk mamma og jente. Hadde vært stolt om jeg var moren hennes. Så snill og god,meg voksen for alderen. Michelle og William er heldige som fikk akuratt henne som mamma :-) Anonymous poster hash: 75a2d...2ce
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Lurer på hvorfor de ikke er sammen, eller er de det? Anonymous poster hash: 772f7...eef
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Med mindre han er en kjendis er det vel uinteressant for de fleste? Er han en kjendis? Anonymous poster hash: 83f9f...de1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Uff, bare trist at det hun tjener penger på er å selge ungenes privatliv på nett. Tragisk. Når barn får barn...... Anonymous poster hash: 62ea8...18d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Uff, bare trist at det hun tjener penger på er å selge ungenes privatliv på nett. Tragisk. Når barn får barn...... Anonymous poster hash: 62ea8...18d Er det ikke hvertfall fint at hun tjener sine egne penger?? Jenter som henne i den alderen lever på NAV og blir ofte værende der. Hun er temmelig moden for alderen. Prøv å se det positive i det. Synes ikke hun legger ut "ufine" ting om barna sine. Ganske uskyldig. Har spesielt 1-2 venner på facebook som burde vært fratatt ungene sine pga hva de legger ut av detaljer om barna sine. Anonymous poster hash: 4ab38...d33
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Uff, bare trist at det hun tjener penger på er å selge ungenes privatliv på nett. Tragisk. Når barn får barn...... Anonymous poster hash: 62ea8...18d Er det ikke hvertfall fint at hun tjener sine egne penger?? Jenter som henne i den alderen lever på NAV og blir ofte værende der. Hun er temmelig moden for alderen. Prøv å se det positive i det. Synes ikke hun legger ut "ufine" ting om barna sine. Ganske uskyldig. Har spesielt 1-2 venner på facebook som burde vært fratatt ungene sine pga hva de legger ut av detaljer om barna sine. Anonymous poster hash: 4ab38...d33 Hun burde gått på skole eller fått seg en jobb som ikke innebærer å brette ut ungene sitt privatliv på nett for å tjene penger. Ser ikke noe fint med det i det hele tatt. Har ikke disse barna rett til et vern om privatliv og et personvern? At du har venner på Facebook kan ikke jeg gjøre noe med, men jeg gremmes over at det er lov å tjene penger på å selge barna sin barndom på internett. Anonymous poster hash: 62ea8...18d
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Hvor viktig er det å vite hvem som er far da? Jeg vet ikke hvem som er far til alle barna mine , hehe, neida, eller joda . Men uansett, jeg har et søskenbarn som har 4 barn med 4 forskjellige. Jeg vet bare hvem som er far til siste ungen. Har ikke akkurat brukt tid på å finne ut hvem de andre 3 er. Bryr meg midt på kneet. Anonymous poster hash: 08aeb...2bc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Uff, bare trist at det hun tjener penger på er å selge ungenes privatliv på nett. Tragisk. Når barn får barn...... Anonymous poster hash: 62ea8...18d Helt greit syns jeg. Du er uvitende og ikke minst generaliserende og dømmende når du sier at når barn får barn.. Mange voksne som legger ut mye om barna! Blogging har nok kommet for å bli, også mammabloggene. Syns det er flott å lese om småbarnslivet jeg! Og hun er ærlig, men utleverer absolutt ikke barna negativt. Jeg ser bare kjærlighet i det hun gjør! Anonymous poster hash: 37f4c...e85
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Nok en gang så er spekulasjoner fjernet. Ber dere om å slutte å spre rykter. Jigglewiggle Brukermoderator
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Nå er det tredje gang jeg må inn å fjerne spekulasjoner og rykter! Skjer det igjen så blir tråden låst! Jigglewiggle Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 herregud som admin overreagerer på denne tråden, HUN HAR VALGT SELV OG BLOTTLEGGE LIVET SITT Anonymous poster hash: 2f02d...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå