Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Har aldri fortalt det til noen, men elden min skiftet plutselig hull og kjørte på da han tok meg bakfra en gang. Fullstendig analfiksert og det var virkelig med vilje. Jeg skrek av smerte og holdt på å scome rett av. Han var heller ikke så veldig bra på andre måter, godt jeg er kvitt han. Men dette plager meg veldig enda. Han bare lo det vekk etterpå.. Anonymous poster hash: 60bfd...cdf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Har ikke opplevd det selv, men det har du......-Exen din hadde fortjent en anmeldelse og det som værre er..... Anonymous poster hash: 41f1a...42e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Har aldri fortalt det til noen, men elden min skiftet plutselig hull og kjørte på da han tok meg bakfra en gang. Fullstendig analfiksert og det var virkelig med vilje. Jeg skrek av smerte og holdt på å scome rett av. Han var heller ikke så veldig bra på andre måter, godt jeg er kvitt han. Men dette plager meg veldig enda. Han bare lo det vekk etterpå.. Anonymous poster hash: 60bfd...cdf Det var en voldtekt. Du har all min sympati. For en forferdelig fyr! Anonymous poster hash: 7df37...f39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå