Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Opplevde for første gang idag at ungen bet meg skikkelig. Hun blir 4 år i høst og ble sint når hun måtte rydde og kom plutselig bort og bet meg hardt i leggen. Har blåmerke der hun bet. Jeg kjeftet på henne av refleks og begge sa unnskyld til hverandre etterpå, hun for at hun bet og jeg får at jeg kjeftet og hevet stemmen. Anonymous poster hash: 1b55b...7c5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Tror også jeg hadde blitt så perpleks at jeg hadde kjeftet om min 4åring bet meg. Og vet du hva? Det er lov for foreldre å bli sinna, vise følelser og kjefte litt. Lov, vanlig og normalt. Hun hadde nok godt av litt kjeft og gjør det forhåpentligvis ikke igjen. Anonymous poster hash: 48d73...9e4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Vi har hatt litt problemer med biting, så her er det rett i time out. Så må hun si unnskyld etterpå også snakker vi litt om hvorfor hun gjorde det og hva hun kunne gjort i stedet. Hun er 3,5 nå. Det er lov med trass, men ikke vold. Anonymous poster hash: ccf74...5dd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Vi har hatt litt problemer med biting, så her er det rett i time out. Så må hun si unnskyld etterpå også snakker vi litt om hvorfor hun gjorde det og hva hun kunne gjort i stedet. Hun er 3,5 nå. Det er lov med trass, men ikke vold. Anonymous poster hash: ccf74...5dd Skammekrok? Virkelig? Anonymous poster hash: ea88e...c71
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Biting har stort sett gått over i ettårsalderen. Men en gang opplevde jeg at gutten min på 3 beit meg. Da ble jeg så sjokkert og sint at jeg tente på alle pluggene! Han har aldri bitt igjen for å si det sånn... Ekte reaksjoner er bedre enn skammekrok. Anonymous poster hash: fc23a...39c
Sint naken biltyv Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Du sa unnskyld fordi du kjeftet på ungen som beit? Haha, festlig😂😂
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Sier du unnskyld til ungen din om du hever stemmen? Da har jeg jaggu mye jeg skulle vært tilgitt for, haha! Anonymous poster hash: 41e8f...b0e
klg,2 boys now:) Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 4 år og biter.ds hadde det blitt streng stemme og hadde nok krevd en unnskyldning
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Vi har hatt litt problemer med biting, så her er det rett i time out. Så må hun si unnskyld etterpå også snakker vi litt om hvorfor hun gjorde det og hva hun kunne gjort i stedet. Hun er 3,5 nå. Det er lov med trass, men ikke vold. Anonymous poster hash: ccf74...5dd Vi gjør akkurat det samme, fungerer veldig bra. Anonymous poster hash: 198b5...7fe
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Biter tilbake! Da gjorde han det aldri igjen! Dette sa ei i barselgruppa mi 😳😳😳😳😳😳 Anonymous poster hash: 04ea9...3e3
februarprins2013 Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 vet noen biter tilbake,men det ville ikke jeg gjort, du må jo bare snakke litt streng til barnet når det biter,det er noen de ikke skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå