Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Gravid i uke 22, og kjenner at det strammer av og til i den venstre leggen. Det er ikke smertefullt, men kan det være "forstadiet" til leggkrampe? Har hatt det 2 dager. Eller bør jeg være redd for blodpropp? Anonymous poster hash: 0a08b...fa3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Heklet en remse av ren ulltråd, hjalp veldig mye. Knyttet den rundt ankelen hver kveld. Venninnen min som også slet med leggkramper om natta fikk også sånne av meg og hadde like god effekt. hadde ingen tro på det, men hadde så mye kramper at jeg var desperat. Skader ihvertfall ikke å prøve Anonymous poster hash: fca30...f24
*Snuppeline* Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Prøv å få i deg kalium og magnesium. Bananer er visst bra mot muskelkramper
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Magnesium Anonymous poster hash: abe3c...b9c
prekæs Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Bananer hjelper. Og det er ikke tull engang. Inneholder stoffer som hjelper mot kramper. (Magnesium?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå