Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow! Det er alt jeg har å si egentlig. Går det virkelig an å se så fantastisk ut bare timer etter fødselen?

Hilsen

Imponert trebarnsmor

Anonymous poster hash: e7967...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så faktisk ganske fresh og flott ut etter mine fødsler, men så var også fødslene mine kjappe og enkle. Jeg vil tro Kate har en del sminkører som hjelper henne litt også ;) Men uansett en flott dame!

Anonymous poster hash: 16d3c...b88
Skrevet

Men tenk å møtte tenke på å møte pressen kun ti timer etter fødsel da! Da låg jeg selv i lykkerus og tenkte hverken på å pusse tenner eller gre håret.

Men hun ser jo flott ut da! Lykkelig og trygg.

Anonymous poster hash: dbaaa...a91

Skrevet

Flott og sporty! Magen så ut som om hun nettopp hadde født, akkurat som stolte nybakte mødre skal se ut!

Hun vet hele verden tar bilder og kommer ut med stil og stolthet på tross av (normal) mage.

Et skikkelig forbilde!

Anonymous poster hash: c637a...26d

Skrevet

Enig at hun er et godt og sunt forbilde:)! Hun virker som ei frisk og sporty dame. Virker som herlige folk både hun og han

Anonymous poster hash: 61ab3...7cb

Skrevet

Jeg så faktisk ganske fresh og flott ut etter mine fødsler, men så var også fødslene mine kjappe og enkle. Jeg vil tro Kate har en del sminkører som hjelper henne litt også ;) Men uansett en flott dame!

Anonymous poster hash: 16d3c...b88

Kate sminker seg selv. Hun har villet fortsette med det, og sminker seg slik hun selv liker. Jeg synes personlig sminken hennes er ganske fæl, med hard kajal rundt øynene, men det står stor respekt av at hun velger det hun selv liker. Hun sminket seg til og med selv til bryllupet.

Anonymous poster hash: ddcdb...677

Skrevet

Men tenk å møtte tenke på å møte pressen kun ti timer etter fødsel da! Da låg jeg selv i lykkerus og tenkte hverken på å pusse tenner eller gre håret.

Men hun ser jo flott ut da! Lykkelig og trygg. Anonymous poster hash: dbaaa...a91

Alternativet var å la verdenspressen og all fansen stå skrikende utenfor i dagesvis ;) Hjem til fred og ro, tenker jeg.

Men herrefred, for en vakker dame! Og den lille prinsessa.... *SMELT*

Skrevet

Hun har hatt hjelp med håret, men ser for all del smashing ut!! Flott forbildet!!!

Anonymous poster hash: dc34b...72c

Skrevet

No shit...

Anonymous poster hash: 0590d...670

Skrevet

Nydelig dame ☺☺ Så langt fra slik ut jeg ti timer post fødsel :-P

Anonymous poster hash: bec97...c30

Skrevet

Wow! Det er alt jeg har å si egentlig. Går det virkelig an å se så fantastisk ut bare timer etter fødselen?

Hilsen

Imponert trebarnsmor

Anonymous poster hash: e7967...539

Samme tenkte jeg!!

Og ja, hun har sikkert fått hjelp, men uansett!!! Jeg lå som ett slakt så kort tid etter fødslene.... ;-)

Skrevet

Dristig å stille i kjole like etter fødselen, og hvit enda. Hadde ikke gjort det uten voksenbleie på :)

Anonymous poster hash: 72c5c...927
Skrevet

Utruleg flott at ho stillar med "mage" denne gongen og. Kate var veldig tynn ein periode og har nok kjent på presset frå media. Ho er ei slank dame og då er det kanskje endå viktigare at ho visar normaliteten.

Eg trur nok og at vi orkar det vi må. Å forberede seg på ein fødsel, er noko anna enn å forberede seg på ein kongeleg fødsel....

Anonymous poster hash: ea4ee...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...