Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Hun går i Bhg hver dag, og har brukt unormalt lang tid på å bli trygg. Hun er trygg på de voksne og leken inne.. Men med en gang hun kommer ut må hun ha en voksen hånd å holde i. Har blitt litt bedre nå, men plutselig trenger hun en hånd igjen. Hun har 2 bestevenner i Bhg som hun leker med hele tiden, helt til de skal leke noe hun ikke tørr å bli me på. (D er snille og rolige jenter). På hjemmebane er hun trygg og tøff, inne! Men hun går ikke utenfor døra d.eks, heller ikke i Hagen. Vi har en skjermet og idyllisk hage, men hun er helt avhengig av å ha en voksen med seg for å kunne gå ut. Barna springer rundt her i gata og leker hver dag.. Hun kan ikke, for hun tørr ikke! Jeg blir selvfølgelig med henne når jeg har mulighet.. Men d har jeg ikke alltid.. Har ei lita på 1 år og ei eldre på 11. Så hun er mellomst i søskenflokken. Noen som har erfaring med lignende? Evt hørt om? Anonymous poster hash: 72c82...cbf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Kan det være en slags reaksjon på at hun er blitt storesøster? En måte å få trygghet og oppmerksomhet på? Gi henne trygghet og oppmerksomhet og jeg har tro på at hun vokser det av seg. Anonymous poster hash: 9da05...943
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Takk for svar! Ja d kan jo være en slags reaksjon.. Men hun har vært sånn hele livet., hun var nesten 3 år da lillesøster ble født. Vi gir henne masse oppmerksomhet, omsorg og trygghet.. Noe jeg er ganske sikker på.. Så føler ikke at d mangler på d heller.. Anonymous poster hash: 72c82...cbf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Har du sjekket synet hennes? Ser hun dårlig? Anonymous poster hash: 08b25...a1f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Ja var faktisk på 4 årskontroll i uka som var. Da sjekker hun synet. Anonymous poster hash: 72c82...cbf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Pyttsan, litt småpysete! Bare støtt henne og gjør henne trygg, hun blir tøffere etter hvert Anonymous poster hash: 2875d...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå