Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Ja, jeg er hun med alle Aurore navnetrådene. Mannen min og jeg har blitt enige om å bruke et annet fornavn og ha Aurore heller som andre fornavn pga litt usikkerhet rundt uttale. Men hvilke navn passer til? Vil ha et sprelskt, litt enkelt men samtidig ikke veldig vanlig navn..passer Wilma? Anonymous poster hash: 5179c...c29
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Wilma er jo et veldig koselig navn Har dere tenkt å bruke begge eller bare kalle henne for Wilma i det daglige? Tenker at begge navnene kan bli litt tungt sånn i det daglige.... Anonymous poster hash: b9edc...379
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Wilma er veldig fint. Wilma Aurore var tungt og traurig. Er nok Aurore som ødelegger for det var et trasig navn. Anonymous poster hash: dda84...bc4
Mandala Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Wilma er nydelig! Aurore er fint nok, også i kombinasjon med Wilma, men de aller fleste dobbeltnavn er lange og tunge hvis man virkelig skal bruke begge navnene. Hvertfall når første navn er lengre enn tre bokstaver.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Må nesten konsentrere meg for å få uttalt det og hvorfor velge et navn det er så mye usikkerhet rundt uttalelsen? Aurora er finere iallfall, eller bare Aurore. Eller bare Wilma:) Eller Ellinor;) Anonymous poster hash: 9091d...3c5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Ville hatt bare aurore, hvis det er navnet dere vil ha 😊 Passer best alene. Anonymous poster hash: 1a460...d08
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Ja, jeg er hun med alle Aurore navnetrådene. Mannen min og jeg har blitt enige om å bruke et annet fornavn og ha Aurore heller som andre fornavn pga litt usikkerhet rundt uttale. Men hvilke navn passer til? Vil ha et sprelskt, litt enkelt men samtidig ikke veldig vanlig navn..passer Wilma? Anonymous poster hash: 5179c...c29 Wilma er fint. Aurore er rart. Aurora er også et fint navn. Anonymous poster hash: 32872...6ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Anna Aurore? Men hvorfor Aurore og ikke Aurora? Har ikke fulgt de andre trådene dine.. Andre muligheter er jo fks Lilly Aurore, Aurore Marie eller noe sånt. Men min mening er at om etternavnet blir olsen, Hansen, Larsen osv blir det liksom stripper/fhm /vi menn med spesielle fornavn og et sånn vanlig etternavn... Selvsagt hver sin smak, men hvis man ser på forsiden til disse føler jeg at det ofte er typisk "Carmen Olsen " osv.. Ellers har jeg blitt fortalt at hvis etternavnet er langt bør fornavnet være kort og vice versa. Det blir lettere på tunga da.. Anonymous poster hash: d91c1...be1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Det var et råkult navn 😃😃😃😃 Så mye stil og sjarme! Anonymous poster hash: 557f3...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå