Gå til innhold

Dere som får orgasme av analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stimulerer dere klitoris i tillegg og kommer av den grunn? Jeg ser flere skriver at de får de beste orgasmene av analsex, og jeg trenger hjelp til å forstå hvorfor/ hvordan. Jeg synes bare det er vondt..

Anonymous poster hash: 24d6e...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første så må en slappe ordentlig av for at det ikke skal være jævlig, for det andre glidemiddel er en fin oppfinnelse.

Å stimulere klitten samtidig er for de fleste en vesentlig del av det, og orgasme da er mye sterkere enn vanlig (ihvertfall her i gården).

Slå deg løs ;)

Anonymous poster hash: 8b426...a88
Skrevet

Ja man må slappe heeeeelt av. For meg er det bare godt i noen bestemte posisjoner. 

Ingen av oss pleier å aktivt stimulere klitoris, men den blir ofte stimulert av kroppene våre synes jeg. 

Jeg liker analsex i "cowgirl" stillingen, altså jeg sittende / halvt liggende lent over brystkassen hans med ansiktene mot hverandre. Da slapper jeg av, kan kontrollere tempo og bevegelser selv og klitoris får stimuli ved at det området presses mellom kroppene våre. 

Anonymous poster hash: c9bca...abc
Skrevet

De sykeste orgasmene under analsex får jeg ved å i tillegg ha en dildo, slik at det er noe begge steder + stimulering av klitoris, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 0775c...82c

Skrevet

Kan få orgasme også uten stimuli der. Men det må skje litt langsomt og forsiktig. Anus er jo ganske følsomt, og man risikerer at det gjør vondt hvis man ikke har mye glidekrem på. Men jeg får orgasme av selve penetreringen også hvis jeg er heldig og mannen er tålmodig.

Anonymous poster hash: 5c977...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...