Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 1. På vei inn i et nytt forhold? Eksempel: dere har tilbrakt det meste av fritiden sammen, men har ikke offisielt blitt kjærester. Han får seg et nummer rett før dere blir offisielle kjærester. OK? 2. I et forhold uten barn? Eksempel: dere fungerer dårlig sammen og krangler støtt og stadig. Eksen tar gjerne imot besøk og er forståelsesfull. OK? 3. I et forhold med barn? Eksempel: det er bare mas og lite eller ingen tid til hverandre. Klarer ikke være hyggelige eller vise kjærlighet til hverandre. En liten adspredelse åpenbarer seg på tur med jobben. OK? 4. På vei ut av et forhold? Eksempel: forholdet har skrantet lenge og er "dødt". Ingen sex og dere er begge klar over at forholdet er slutt. Egentlig kun formaliteter igjen før dere flytter fra hverandre. OK? Er det greit i noen av disse tilfellene og i så fall hvorfor? Anonymous poster hash: df90f...a61
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Det er aldri greit. Man rydder opp i eksisterende forhold før man innleder et nytt. Anonymous poster hash: a21c5...f0f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 D er ALDRI ok å være utro!!! Man avslutter og ordner etter seg FØR man legger seg ned med en ny! Anonymous poster hash: a6254...0a3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Aldri. Man avslutter det ene FØR man åpner trusa for den neste. Anonymous poster hash: 3ea27...8ab
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 1 er vel ikke utroskap, og 4 strengt tatt ikke heller hvis begge parter er enige om at forholdet er avsluttet. Anonymous poster hash: 345ff...030
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Nr 4 er ikke utroskap. Anonymous poster hash: f8c1e...f29
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 1 er vel ikke utroskap, og 4 strengt tatt ikke heller hvis begge parter er enige om at forholdet er avsluttet. Anonymous poster hash: 345ff...030 Forskjellige meninger her akkurat som definisjonen på hva som er utroskap (klining eller sex). Men forstår jeg deg dithen at nr 1 er greit? Anonymous poster hash: df90f...a61
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Utroskap er aldri greit. Anonymous poster hash: 57b26...ead
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Utroskap er selvsagt aldri greit. Om det er greit, er det heller ikke utroskap.
Hjertefru Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Nr 1 kan vel strengt tatt ikke defineres som utroskap. Kan vel ikke være utro med noen man ikke er kjæreste med.
rytme Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Ingen av delene er greit for meg. nr 1 er ikke utroskap, men likevel ikke greit for meg. nr 4 er utroskap og ugreit hvis man ikke er helt offisielt slått opp og flyttet fra hverandre og alt er ferdig.
ærlig talt Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Nummer 1 hadde for meg blitt utroskap. Er man forelsket, møtes, har sex og ikke har vært klare på at man ikke vil inn i et nytt forhold.. ja, da er man kjærester. Nummer 4 er vel ikke utroskap. Forholdet er avsluttet, man venter bare på å flytte ut. Respektløst ja, men vil ikke definere det som utroskap.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #17 Skrevet 2. mai 2015 D er ALDRI ok å være utro!!! Man avslutter og ordner etter seg FØR man legger seg ned med en ny! Anonymous poster hash: a6254...0a3 Det* Anonymous poster hash: 4a235...874
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #18 Skrevet 2. mai 2015 Nr 1 kan vel strengt tatt ikke defineres som utroskap. Kan vel ikke være utro med noen man ikke er kjæreste med. For så vidt enig med deg, men de fleste lover vel heller ikke troskap når man blir kjærester. Det bare ligger underforstått eller hva? Anonymous poster hash: df90f...a61
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 D er ALDRI ok å være utro!!! Man avslutter og ordner etter seg FØR man legger seg ned med en ny!Anonymous poster hash: a6254...0a3 Det*Anonymous poster hash: 4a235...874 Er du her inne KUN for å plukke på den "feilen" eller?? Du vet jeg ikke retter på D fordi du påpeker d! Skriver slik jeg vil, tenk D du! Så, se om du klarer å følge trådene her inne EN gang... Anonymous poster hash: a6254...0a3
Hjertefru Skrevet 2. mai 2015 #20 Skrevet 2. mai 2015 D er ALDRI ok å være utro!!! Man avslutter og ordner etter seg FØR man legger seg ned med en ny!Anonymous poster hash: a6254...0a3 Det*Anonymous poster hash: 4a235...874 "Kjennetegnet på intelligens er å kunne stave et ord på mer enn en måte" - Mark Twain
Kathrine. Skrevet 2. mai 2015 #21 Skrevet 2. mai 2015 Ingen av de. Tenker det kanskje er greit med utroskap der partner er uhelbredelig sjuk over lengre periode.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #22 Skrevet 2. mai 2015 Ingen av delene er greit for meg. nr 1 er ikke utroskap, men likevel ikke greit for meg. nr 4 er utroskap og ugreit hvis man ikke er helt offisielt slått opp og flyttet fra hverandre og alt er ferdig. Helt enig, alt må være avsluttet før det er greit Anonymous poster hash: df90f...a61
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #23 Skrevet 2. mai 2015 1. På vei inn i et nytt forhold? Eksempel: dere har tilbrakt det meste av fritiden sammen, men har ikke offisielt blitt kjærester. Han får seg et nummer rett før dere blir offisielle kjærester. OK? 2. I et forhold uten barn? Eksempel: dere fungerer dårlig sammen og krangler støtt og stadig. Eksen tar gjerne imot besøk og er forståelsesfull. OK? 3. I et forhold med barn? Eksempel: det er bare mas og lite eller ingen tid til hverandre. Klarer ikke være hyggelige eller vise kjærlighet til hverandre. En liten adspredelse åpenbarer seg på tur med jobben. OK? 4. På vei ut av et forhold? Eksempel: forholdet har skrantet lenge og er "dødt". Ingen sex og dere er begge klar over at forholdet er slutt. Egentlig kun formaliteter igjen før dere flytter fra hverandre. OK? Er det greit i noen av disse tilfellene og i så fall hvorfor?Anonymous poster hash: df90f...a61 Ingen av disse. Men jeg har selv vært det, i et forhold der min samboer ikke hadde interesse av sex og måtte overtales til å ha det omtrent annen hver måned. Han likte heller ikke kos, kyssing, klining, sitte i armen, holde i hånda osv. Egentlig likte han nesten ingen fysisk kontakt, og et minimum av annen kontakt. Vi hadde veldig lite latter, samtale og annet samspill også. Anonymous poster hash: 496c1...b98
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #24 Skrevet 2. mai 2015 1. På vei inn i et nytt forhold? Eksempel: dere har tilbrakt det meste av fritiden sammen, men har ikke offisielt blitt kjærester. Han får seg et nummer rett før dere blir offisielle kjærester. OK? 2. I et forhold uten barn? Eksempel: dere fungerer dårlig sammen og krangler støtt og stadig. Eksen tar gjerne imot besøk og er forståelsesfull. OK? 3. I et forhold med barn? Eksempel: det er bare mas og lite eller ingen tid til hverandre. Klarer ikke være hyggelige eller vise kjærlighet til hverandre. En liten adspredelse åpenbarer seg på tur med jobben. OK? 4. På vei ut av et forhold? Eksempel: forholdet har skrantet lenge og er "dødt". Ingen sex og dere er begge klar over at forholdet er slutt. Egentlig kun formaliteter igjen før dere flytter fra hverandre. OK? Er det greit i noen av disse tilfellene og i så fall hvorfor?Anonymous poster hash: df90f...a61 Ingen av disse. Men jeg har selv vært det, i et forhold der min samboer ikke hadde interesse av sex og måtte overtales til å ha det omtrent annen hver måned. Han likte heller ikke kos, kyssing, klining, sitte i armen, holde i hånda osv. Egentlig likte han nesten ingen fysisk kontakt, og et minimum av annen kontakt. Vi hadde veldig lite latter, samtale og annet samspill også. Anonymous poster hash: 496c1...b98 Det er jo forståelig at det ikke kunne funke. Ikke greit å være utro likevel, men forståelig Anonymous poster hash: df90f...a61
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #25 Skrevet 2. mai 2015 1. På vei inn i et nytt forhold? Eksempel: dere har tilbrakt det meste av fritiden sammen, men har ikke offisielt blitt kjærester. Han får seg et nummer rett før dere blir offisielle kjærester. OK? 2. I et forhold uten barn? Eksempel: dere fungerer dårlig sammen og krangler støtt og stadig. Eksen tar gjerne imot besøk og er forståelsesfull. OK? 3. I et forhold med barn? Eksempel: det er bare mas og lite eller ingen tid til hverandre. Klarer ikke være hyggelige eller vise kjærlighet til hverandre. En liten adspredelse åpenbarer seg på tur med jobben. OK? 4. På vei ut av et forhold? Eksempel: forholdet har skrantet lenge og er "dødt". Ingen sex og dere er begge klar over at forholdet er slutt. Egentlig kun formaliteter igjen før dere flytter fra hverandre. OK? Er det greit i noen av disse tilfellene og i så fall hvorfor?Anonymous poster hash: df90f...a61 Ingen av disse. Men jeg har selv vært det, i et forhold der min samboer ikke hadde interesse av sex og måtte overtales til å ha det omtrent annen hver måned. Han likte heller ikke kos, kyssing, klining, sitte i armen, holde i hånda osv. Egentlig likte han nesten ingen fysisk kontakt, og et minimum av annen kontakt. Vi hadde veldig lite latter, samtale og annet samspill også. Anonymous poster hash: 496c1...b98 Det er jo forståelig at det ikke kunne funke. Ikke greit å være utro likevel, men forståeligAnonymous poster hash: df90f...a61 Vil ikke si jeg er spesielt stolt av mine handlinger. Men de var nødvendige for meg. Jeg følte meg som verdens ensomste og mest avviste kvinne og er egentlig glad for at jeg kunne hente varme et annet sted. Anonymous poster hash: 496c1...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå