Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg vil oftere enn han. Han vil kanskje to ganger i mnd,og dette er et nytt forhold. Kjent hverandre 3 mnd. Anonymous poster hash: 08f9f...7b1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Hadde vært deal-breaker for meg. Anonymous poster hash: 72bbd...14e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Løp ! Exen min var slik, akkurat som han manglet lidenskap eller noe. Vi brukte to år hvor jeg prøvde å fikse sexlivet vårt mens han bare jattet med uten å fikse noe som helst. Sexlivet var kilden til enorme krangler og frustrasjoner, så tok forholdet slutt midt i graviditet. Anonymous poster hash: c8185...611
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Må legge til at nærhet og kos har vi i bøtter og spann. Er.når det kommer til sex...han må også onanere for å komme. Hi Anonymous poster hash: 08f9f...7b1
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Må legge til at nærhet og kos har vi i bøtter og spann. Er.når det kommer til sex...han må også onanere for å komme. Hi Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Har han vært singel lenge? Man hører jo om tilfeller hvor mannen har runka i så lang tid at ingen annen stimuli fungerer. Da kan det jo i såfall være lurt å ta en prat om det og prøve å komme til en løsning!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Må legge til at nærhet og kos har vi i bøtter og spann. Er.når det kommer til sex...han må også onanere for å komme. Hi Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Har han vært singel lenge? Man hører jo om tilfeller hvor mannen har runka i så lang tid at ingen annen stimuli fungerer. Da kan det jo i såfall være lurt å ta en prat om det og prøve å komme til en løsning! Han har vært singel i 3 år,jeg i 3 mnd. Anonymous poster hash: 08f9f...7b1
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Må legge til at nærhet og kos har vi i bøtter og spann. Er.når det kommer til sex...han må også onanere for å komme. Hi Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Har han vært singel lenge? Man hører jo om tilfeller hvor mannen har runka i så lang tid at ingen annen stimuli fungerer. Da kan det jo i såfall være lurt å ta en prat om det og prøve å komme til en løsning! Han har vært singel i 3 år,jeg i 3 mnd. Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Det er god nok tid det Spør han om det, snakk med hverandre. Lettere enn man tror og fungerer bedre enn å la ting gnage i en evighet. Nå er det jo ikke sikkert at det jeg nevnte i første svaret er grunnen, men om du ikke spør får du ikke svar og om du ikke får svar har du ingenting å jobbe med. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Må legge til at nærhet og kos har vi i bøtter og spann. Er.når det kommer til sex...han må også onanere for å komme. Hi Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Har han vært singel lenge? Man hører jo om tilfeller hvor mannen har runka i så lang tid at ingen annen stimuli fungerer. Da kan det jo i såfall være lurt å ta en prat om det og prøve å komme til en løsning! Han har vært singel i 3 år,jeg i 3 mnd. Anonymous poster hash: 08f9f...7b1 Det er god nok tid det Spør han om det, snakk med hverandre. Lettere enn man tror og fungerer bedre enn å la ting gnage i en evighet. Nå er det jo ikke sikkert at det jeg nevnte i første svaret er grunnen, men om du ikke spør får du ikke svar og om du ikke får svar har du ingenting å jobbe med. Lykke til Vet du har rett. Må prate med han,er en barriere for meg det å prate om sex. Dette pga det forholdet jeg var i. Må prøve å tenke at dette er nytt han er ikke eks. Anonymous poster hash: 08f9f...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå