Gå til innhold

Er det mulig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger med halsbetennelse og spysjuka, måtte vekke samboer i dag (kl. Var 9..) fordi jeg ikke maktet og være oppe med barna alene. Det gikk greit det, og det var greit at jeg la meg igjen også. Men så kommer han kjeftende fordi jeg hadde gitt minstemann puffa riskorn og det lå å fløyt utover "hele" kjøkkenet?! Det er da det enkleste å rydde opp, bare å gå over med kosten så er det borte. Han har en tendens til å fyre for veldig smålige ting, men trodde han hadde såpass omsorg at han lot være når jeg er syk.. Ellers så er det med vilje fordi jeg ikke orker å prate, og da ikke får svart tilbake..

Anonymous poster hash: 287d6...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff god bedring. Menn er å blir menn!

Det er desverre ikke alltid de klarer å tenke sånn som oss kvinner.

Jeg har en mann som ikke alltid tenker sånn som meg.

Han blir litt hjelpeløs om han blir kastet inn i ting.

masse god bedring!

Tenk på de gode siden til mannen din!

Anonymous poster hash: b5cb9...ea1

Skrevet

Du har min fulle sympati!

Her har jeg anemi (forbud mot kjøring og bæring av baby i tapper)

Betennelse i foten

Lumbago

Høyt bt pga stress

Masse nattevåk mm

Mannen pendler og jeg er student midt i eksamenstida. Mannen presterte å si at jeg overhode ikke visste hvor trasig HAN hadde det nå som han måtte passe ungene i helgene i eksamenstida må skjønne. Og tenk hvor vanskelig det er å ha barn hjemme OG vaske noen klesplagg *sukk*

Dette skulle han på død og liv eksplodere om midt på natta når jeg trengte å sove fordi jeg trenger min fulle konsentrasjon da jeg har eksamen på tirsdag :(

Anonymous poster hash: cb396...18d

Skrevet

Æsj asså, det virker son om det er konkurranse i å "ha det vondest".. Han har akkurat ligget med samme greia en tre-fire dager, jeg ble ikke litt sur engang av å ta ansvaret alene en stund, det gjorde jeg med den største selvfølge.. Men er tydelig at noen menn mangler en del på empati-genet..

Nå føler jeg ikke at jeg skal klage så voldsomt, min sykdom går heldigvis fort over, men det er jo ikke sånn at vi liker å ligge syke!! Jeg hadde med gledet vasket hus, vasket klær, passet ungene og alt det, i stede for å bare ligge her og ha vondt.. Han var så takknemlig npr han selv var syk og fikk ligge, men jammen glemmer han fort..

Anonymous poster hash: 287d6...6a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...