Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Frem til 14 mai.. Altså underkant av pt uker. Vi er to voksne og en 2 åring og det skal gå til mat og underholdning osv. Kan jeg leve i sus og dus?? Følte meg plutselig veldig rik denne måneden:D Ville dere kost dere litt ekstra med shopping? Jeg har alltid dårlig samvittighet når jeg bruker penger, men har en normal økonomi ellers og.. Anonymous poster hash: eb914...9e5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Dere burde selvsagt spare overskuddet. Om du føler deg rik av å ha 15 000,- på konto så sier det meg at dere burde spare mer og ha en god buffer. Man må ikke bruke alle pengene man har. Anonymous poster hash: ff92a...e40
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Dere burde selvsagt spare overskuddet. Om du føler deg rik av å ha 15 000,- på konto så sier det meg at dere burde spare mer og ha en god buffer. Man må ikke bruke alle pengene man har. Anonymous poster hash: ff92a...e40 det var jo ikke det jeg spurte om..Vi har bufferkonto og har jo alltid mulighet til å kjøpe noe ekstra, men har sjelden samvittighet. Men har litt mer igjen denne måneden av en eller annen grunn.. Anonymous poster hash: eb914...9e5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Haha, godt vi er forskjellige😊 Jeg har igjen ca 15 000 på kontoen min nå frem til lønning den 20, og det er bare på min lønnskonto. Og jeg er nå opptatt av å bruke minst mulig penger, for jeg syns jeg har usedvanlig dårlig råd. Mannen har sikkert en god slump igjen han også uten at jeg har spurt. Er der at jeg blir stresset og syns det er ubehagelig hvis lønnskontoen detter under 7000,-. Det er det jeg vil at skal stå der dagen før jeg får lønn 😊 Anonymous poster hash: bec3f...878
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Hadde jeg hatt igjen så mye ville jeg spart de...Vi har ca 1000 kr igjen til mat og ingenting til underholdning. (ble ubegripelig mye utgifter denne mnd) Anonymous poster hash: bf54c...38b
Gjest Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 HVorfor sløse? Legg de heller inn i feriebudsjettet da vel? Akkurat nå så har jeg igjen 10.000 til lønning den 15.mai og ikke søren jeg skal sløse de bort.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Legg de på feriekonto eller en sparekonto. Jeg har 13000 som skal vare 3 mnd... Kan ikke engang unne meg en pakke tyggis! Anonymous poster hash: 8f12b...a08
kristinehufine Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Jeg ville sett hvor mye som er igjen ved lønning 😊 Så kan du bruke litt da om du fortsatt har lyst 😉 Spare halvparten og bruke halvparten f.eks?
sug lut Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Så deilig - gjør alt dere har lyst til i fine maidager, når bufferen uansett er på plass kan dere jo unne dere noe hverdags-ekstra.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Så fornuftige alle var! Haha:) Kom nettopp hjem fra ferie og har ingen flere planer for i år.. Tenkte bare at dette var en unnskyldning for å unne meg litt med god samvittighet! Men kanskje ikke😂 Anonymous poster hash: eb914...9e5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Legg av 10.000kr til sparing, shopp for 1000kr (jeg får iallefall en del for 1000kr) og bruk resten på mat Anonymous poster hash: e63aa...03a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Ville shoppet litt. Her har vi aldri råd til shopping, så en etterlengtet runde på amfi hadde vært førstepri her. Send over noen tusinger til meg daaah? :-D Anonymous poster hash: f08bd...2f7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Vi har 3000 til den 15, som skal dekke mat, og jeg synes vi har det greit:p Viser hvor forskjellige vi er.. Anonymous poster hash: 7d269...5d0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Vi har 3000 til den 15, som skal dekke mat, og jeg synes vi har det greit:p Viser hvor forskjellige vi er.. Anonymous poster hash: 7d269...5d0 Ja vi har og ca 3000kr til den 12. Men HI skrev at de vanligvis ikke har 15.000kr til overs. Anonymous poster hash: e63aa...03a
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Her har alle sparerne svart deg tror jeg Shopp litt du, det er lov å unne seg litt ekstra iblandt uten å få dårlig samvittighet
Mia_73 Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Selvsagt kan du kose deg litt hvis bufferen er slik den skal være. Jeg mener dog at man ikke skal shoppe bare for å shoppe, kjøp noe hvis du trenger det og ikke fordi pengene brenner i lommen. Eller bruk penger på opplevelse, det er aldri feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå