Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #1 Skrevet 2. mai 2015 Jeg har nettopp hatt sex med min venninne. Og jeg er i ett forhold. For å sei det sånn, sexen med venninna mi var god. Men. * Jeg har så sykt dårlig samvittighet ovenfor mannen min. * Jeg skammer meg over å ha hatt jentesex på fylla. * Jeg er redd for at dette kommer ut, og vet ikke hva jeg burde gjøre. Men fremst av alt, jeg synes synd på mannen min som har en utro heks til dame. Bør jeg si noe til han? Eller ikke? Herregud så angst jeg har. Fy meg!!! Anonymous poster hash: f88da...72c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #2 Skrevet 2. mai 2015 Hei! Er det andre enn deg og venninna di som vet? Er hun også i et forhold? Om bare dere to vet og hun har det samme å tape som deg, så skulle dette gå fint. Opp før deg som du pleier. Ha sex med mannen i kveld så du kommer "tilbake på spor". Du har aldri fortalt manen at du kunne tenke deg å prøve jentesex? Sjangs for at han syns det er ok? Anonymous poster hash: 93005...04b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #3 Skrevet 2. mai 2015 Ulojale.....virkelig?? Anonymous poster hash: 43af2...5dd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Er du forelska i henne? Anonymous poster hash: 1af78...96e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Jeg tror mannen min ville ha syntes dette var helt greit, så lenge det var ei jente. Anonymous poster hash: 84a38...96e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Uansett. Jeg har vært utro. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg si det? Er bare hun og jeg som vet om det. Anonymous poster hash: f88da...72c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Ærlighet varer lengst. Si det. Anonymous poster hash: 94a6b...081
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Fortell ham det. Det er den eneste måten du kan møte mannen din med respekt i dette her. Det kan godt være dere finner ut av det, og sjansene er mye større når du er ærlig. Dere har antagelig mye å snakke om i og med at dette kunne skje. Hilsen hun som fant det ut av seg selv. Helt forferdelig... Anonymous poster hash: 10476...ea9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Du skal selvsagt fortelle det til mannen din. Det er opp til han å vurdere om han kan leve med det og tilgi deg. Også hilsen meg som fant der ut selv Anonymous poster hash: f7a0d...dac
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Det er ikke sikkert han tar det så ille opp. Jeg har grønt kort på å ha sex med jenter. Nå skjer det ikke så ofte da, men mannen min syns egentlig tanken er litt turn on. Anonymous poster hash: 77eb5...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå