beibilykke Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Var inne å endret mannen sin og min i går 10 min før fristen. (idiotisk seint ja) tror jeg gjorde feil ;@... Endret posten med gjeldsrenter fordi min mann har hatt 0 i inntekt men alle rentene for boliglånet stod på han. Jeg skrev da 0 i hennes post på gjeldsrenter fra banken,og skrev de over på min gjeldsrentepost. I rubrikken under gjeldsrentepost stod det gjeld. (altså nå er jeg allerede inne på endring der du og huker av for grunn) det stod det ingen tall i min mann eller min sin gjeldspost. Men så kom jeg over en video av akkurat dette
beibilykke Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2015 Wææ.. Mobilen lever sitt eget liv.. Var ikke ferdig.. Uansett. Kom over en video men der stod det tall i ggjeldsposten, og når hun endret gjeldsrentepost,endret hun også gjeldsposten.. Dette gjorde ikke jeg,og på oss stod det heller ikke noen tall der.. Så hva har jeg gjort feil Er.det alvorlig?Wææ. Hater selvangivelsen 😂 Blir veldig glad for svar fra dere som kan dette
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Går fint! Er dere gift kan du gjøre som du vil. Regner med ingen av dere er i posisjon for formueskatt? Da spiller det ingen rolle med gjelden, kun rentene Anonymous poster hash: 62b50...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå