Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Ev i forholdet til eksen? Alle føler vel at en eller flere ting kunne vært endel bedre i forhold? Kanskje ikke mangel, men at det er noe man virkelig savner. I ekteskapet mitt savner jeg veldig sex. Vi mangler ikke sex, men har det 1-2 ganger i måneden. Det blir for lite og jeg føler jeg presser meg på når jeg tar initiativ. Ikke hjelper det at mannen tafser på meg om dagen, når ungene f. eks er i naborommet og det ikke passer å kose. Når kvelden kommer og ungene er i seng, har han tusen andre ting han skal.. Ungene er såpass store nå at det ikke går an å "gjemme seg bort" på et rom, de ville forstått hva vi drev med :/ Anonymous poster hash: d0a0b...239
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Savner like verdier og like mål for fremtiden. Savner omtanke og medfølelse. Savner at han også har en indre drivkraft til å få ting gjort. Savner samarbeid. Savner det å dele gleder. Savner nærhet og sex. Savner det å til ringe tid sammen og dele interesser. Savner å være en prioritet. Anonymous poster hash: 5a2e3...3da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #4 Skrevet 2. mai 2015 Savner vilje til å gjøre ting. Ting skjer ikke hvis jeg ikke begynner. ... Savner kos i hverdagen. Har tatt det opp med han og han trodde vi tok i hverandre og slikt, men forklarte at det kun var jeg som gjorde dette... var bedre en stund, men nå er det tilbake til slikt det var før praten.... Savner initiativ til det meste.... Siden jeg gang på gang blir skuffet så lar jeg meg ikke ha forventninger til noe ang han. Ikke en gang til bursdagen min, der skuffet han stort for et par år siden. .... Anonymous poster hash: fd43f...ea4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #5 Skrevet 2. mai 2015 Alt. Har ikke sex Ingen kos Ler aldri sammen Bare lyst til å forlate han. Mistrives i hans selskap. Anonymous poster hash: 988dd...eb9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Lidenskap. .. Anonymous poster hash: 0344a...3e2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Kjærlighet, kos og nærhet. Vi er opplest og vedtatt team familien as. Anonymous poster hash: f7245...e94
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Savner vilje til å gjøre ting. Ting skjer ikke hvis jeg ikke begynner. ... Savner kos i hverdagen. Har tatt det opp med han og han trodde vi tok i hverandre og slikt, men forklarte at det kun var jeg som gjorde dette... var bedre en stund, men nå er det tilbake til slikt det var før praten.... Savner initiativ til det meste.... Siden jeg gang på gang blir skuffet så lar jeg meg ikke ha forventninger til noe ang han. Ikke en gang til bursdagen min, der skuffet han stort for et par år siden. .... Anonymous poster hash: fd43f...ea4 Savner kjærestekvelder.... nå er det 3 kvelden med sport på tv. Jeg sier ifra og ingenting skjer.... jeg likte fotball og annen sport før, men pga han så er jeg drittlei! Anonymous poster hash: fd43f...ea4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Alt! Derfor jeg forlot eksen. Halleluja, det er godt å ha bein i nesa og gjøre noe med det, ikke bare godta at det er sånn. For man skal ha det bra! Anonymous poster hash: 9eedf...3d1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Jeg savner den jeg forelsket meg i, den jeg trodde jeg forelsket meg i, eller det bilde jeg hadde som jeg falt så fatalt for. Jeg følte meg som verdens heldigste og levde i en drøm. Jeg hadde funnet min perfekte match, hadde aldri før vært så lykkelig. Jeg hadde aldri elsket som dette og mistet min ellers svært så analytiske evne. Jeg kan aldri tilgi meg selv for det. Innen jeg fikk opp øynene var det for sent. Førstemann var underveis og jeg bestemte meg for å gjøre det beste ut av det på tross av hvor uendelig skuffet jeg var. Og flere skuffelser skulle komme. Jeg har innsett at jeg aldri kan tilgi svikene og må bare holde ut litt til. Så ja, jeg savner alt jeg trodde jeg forelsket meg i og det livet jeg bare fikk en liten smak av. Anonymous poster hash: 116a3...184
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Vi mangler vennskap, respekt, samhørighet, nærhet, sex, samtaler, latter, felles fremtidsplaner. Det jeg savner mest er kos, ros og anerkjennelse! Der får jeg ingen ting. Jeg er svært ulykkelig! Og det tror jeg han er og.. Anonymous poster hash: 8faa6...f1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå