Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Føler skam over at jeg ikke anmeldte drittsekken! Har ikke tenkt på dette på lenge, men har fulgt litt med på debatten som har vært i media i det siste om at 1 av 10 voldtektsanmeldelser henlegges.. Eller hva det var. Kjenner også på skammen over at dette skjedde hjemme hos meg selv etter en hjemmefest. Mange dommere hadde nok tenkt at "jeg ba om det" og ja, det var aldri aktuelt å anmelde, jeg ville bare glemme og aldri se meg tilbake! Faens drittsekker som utnytter jenter de egentlig er venner med. Kjenner jeg blir helt vill av raseri og håper mine døtre aldri opplever noe lignende!!! Anonymous poster hash: 0fb88...371
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Du gjorde det du greide og det du trodde var best for deg selv akkurat der og da. Du var trolig i sjokk også. Så tilgi deg selv - du gjorde det du greide den gangen. Du har INGEN grunn til å føle skam! Så rist av deg den følelsen og tenk snille tanker om deg selv. Greier du å akseptere at du den gangen gjorde det du den gangen trodde var riktigst for deg, da vil du også kunne akseptere at du ikke har noen grunn til å føle skam. Anonymous poster hash: a8ba4...b32
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Føler skam over at jeg ikke anmeldte drittsekken! Har ikke tenkt på dette på lenge, men har fulgt litt med på debatten som har vært i media i det siste om at 1 av 10 voldtektsanmeldelser henlegges.. Eller hva det var. Kjenner også på skammen over at dette skjedde hjemme hos meg selv etter en hjemmefest. Mange dommere hadde nok tenkt at "jeg ba om det" og ja, det var aldri aktuelt å anmelde, jeg ville bare glemme og aldri se meg tilbake! Faens drittsekker som utnytter jenter de egentlig er venner med. Kjenner jeg blir helt vill av raseri og håper mine døtre aldri opplever noe lignende!!! Anonymous poster hash: 0fb88...371 Vi får lære døtrene å slå fra seg, og sønnene å vise andre respekt. Blir nesten forbanna her jeg sitter, på dine vegne.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Trist og skremmende at folk må føle d slik!! Tenk om alle voldtektsofre ble behandlet godt & rettferdig.... Og at voldtektsmennene fikk en straff som virkelig sved! Men du, d er IKKE din feil!! Ingen grunn til å føle skam, så d må du slutte med! Ev. skaff deg profesjonell hjelp.... Klem Anonymous poster hash: 93e29...52b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Føler skam over at jeg ikke anmeldte drittsekken! Har ikke tenkt på dette på lenge, men har fulgt litt med på debatten som har vært i media i det siste om at 1 av 10 voldtektsanmeldelser henlegges.. Eller hva det var. Kjenner også på skammen over at dette skjedde hjemme hos meg selv etter en hjemmefest. Mange dommere hadde nok tenkt at "jeg ba om det" og ja, det var aldri aktuelt å anmelde, jeg ville bare glemme og aldri se meg tilbake! Faens drittsekker som utnytter jenter de egentlig er venner med. Kjenner jeg blir helt vill av raseri og håper mine døtre aldri opplever noe lignende!!! Anonymous poster hash: 0fb88...371 Anmeld drittsekken. Anmeldelser kan virke nytteløse, men de er med på å synligjøre hva som egentlig skjer i folks hjem. Desverre.... Anonymous poster hash: b242f...3d3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Jeg hadde sovnet og våknet at han var inne i meg, skjønte ikke hva som skjedde først, men fikk dyttet han bort og løp ut av rommet. Turte ikke gå ut av leiligheten min så jeg la meg på sofaen. Herregud. Fyren var på soverommet mitt... Kjæresten min var bortreist den helga og jeg ville ikke ringe han den natta og ødelegge turen hans, men var så fortvila! Følte meg som en idiot som hadde stolt på denne fyren som var bestevennen til min bestevenninne sin kjæreste. Kjæresten min fikk vite alt dagen etter og han ble rasende og hadde lyst til å filleriste fyren. Jeg fikk flere panikkanfall i dagene etterpå siden jeg trodde jeg møtte på denne fyren i butikken, på gata osv.. Kjæresten min er må mannen min og vi har tre barn og et lykkelig liv! Men jeg bærer det med meg, selv om jeg nok aldri kommer til å fortelle andre om det som skjedde. Det er en liten stemme som hvisker at jeg ikke gjorde nok.. Anonymous poster hash: 0fb88...371
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Det var godt å få det ut, takk for svar! Rasjonelt sett så vet jeg at dere har rett, men jeg klarer allikevel ikke å bli kvitt den stemmen som sier at jeg burde gjort mer.. Og jeg har nok på en måte fortrengt at dette skjedde meg. Ville nok til og med først tenkt nei om noen hadde spurt meg om jeg har opplevd voldtekt.. For det føles så fjernt, så rart, så urettferdig at det skjedde.. Men den opplevelsen er med meg. Takk for at jeg fikk fortelle! Det er ingen som vet, bortsett fra mannen min. Hi Anonymous poster hash: 0fb88...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå