Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Har sovet her en gang før og gikk fint med legging. Han er våken enda og sier han vil hjem til mamma. Fulgt han i sengen tre ganger til tross for det og sier vi skal finne på masse gøy i morgen. Er tantebarnet mitt så han er trygg hos meg, men fikk litt vondt av han når han ville hjem. Har ikke sagt det til mammaen enda, men kanskje sende en sms om han ikke sovner til 22.00? Kan ikke tvinge han til å sove her tenker jeg. Hva ville dere gjort? Vi kjører han selvfølgelig hjem i tilfelle. Anonymous poster hash: e2a03...180
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Kommer an på hvorfor han overnatter. Om det er bare for kos ville jeg satt pris på å få beskjed hvis det var mitt barn. Anonymous poster hash: 33e98...045
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Jeg hadde ikke sagt noe, men enten blitt på rommet til han sovnet eller latt ham sovne på sofaen eller noe. Han trenger bare litt trygghet. Anonymous poster hash: cf80a...4b9
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Det samme skjedde når en vennine av meg skulle passe småen. Han var veldig trygg på å være der men han syns visst det var skummelt å ligge alene på rommet der. Er veldig glad at hun sendte en sms å forklarte hvordan situasjonen var sånn at jeg selv kunne avgjøre hva jeg ville gjøre. Han hadde ikke skriket men nektet å ligge i sengen å vært på gråten hun når prøvde å nevne sengen. Det var tydlig at hun var trygg på venninen min som han kjenner godt,men var å ligge i en fremmed seng uten at jeg var der som var skummelt. Anonymous poster hash: bd969...96c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Han sover på rommet sammen med datteren min som er som en søster for han sovnet med en gang jeg fulgte an opp siste gangen. Han sov først på en madrass så tror det var litt uvant, sovnet når de byttet plass og han fikk sove i sengen:) HI Anonymous poster hash: e2a03...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå