Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 om man har en inkassosak, men ingen betalingsanmerkninger - kan banken se dette noe sted? Anonymous poster hash: d3f7e...d21
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Tror ikke jeg har det altså, bare lurte HI Anonymous poster hash: d3f7e...d21
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Ikke svar på ting du ikke har peiling på. Anonymous poster hash: dcbaa...64e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #7 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Ikke svar på ting du ikke har peiling på. Anonymous poster hash: dcbaa...64e Ditto Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #8 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #9 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 En betalingsanmerkning er en merknad registrert på deg som person (eller på et foretak) om at du (eller foretaket) har en ubetalt inkassosak, forliksdom, utlegg, lønnstrekk eller er konkurs. Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #10 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 En betalingsanmerkning er en merknad registrert på deg som person (eller på et foretak) om at du (eller foretaket) har en ubetalt inkassosak, forliksdom, utlegg, lønnstrekk eller er konkurs. Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 ETTER det har gått til retten. Det blir ikke betalingsanmerkning med en gang det er inkasso. Kanskje greit å utdype svaret ditt litt med en gang du slenger ut noe?!?! http://www.experian.no/Kontakt%20oss/Databaseavdelingen/FAQ%20Har%20du%20spoersmaal%20til%20det%20som%20er%20registrert%20om%20deg%20i%20Experians%20database/Naar%20blir%20en%20betalingsanmerkning%20registrert.html Anonymous poster hash: dcbaa...64e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 En betalingsanmerkning er en merknad registrert på deg som person (eller på et foretak) om at du (eller foretaket) har en ubetalt inkassosak, forliksdom, utlegg, lønnstrekk eller er konkurs.Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 ETTER det har gått til retten. Det blir ikke betalingsanmerkning med en gang det er inkasso. Kanskje greit å utdype svaret ditt litt med en gang du slenger ut noe?!?! http://www.experian.no/Kontakt%20oss/Databaseavdelingen/FAQ%20Har%20du%20spoersmaal%20til%20det%20som%20er%20registrert%20om%20deg%20i%20Experians%20database/Naar%20blir%20en%20betalingsanmerkning%20registrert.html Anonymous poster hash: dcbaa...64e Kanskje greit å lukke igjen om DU ikke vet hva DU snakker om? Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 En betalingsanmerkning er en merknad registrert på deg som person (eller på et foretak) om at du (eller foretaket) har en ubetalt inkassosak, forliksdom, utlegg, lønnstrekk eller er konkurs.Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 ETTER det har gått til retten. Det blir ikke betalingsanmerkning med en gang det er inkasso. Kanskje greit å utdype svaret ditt litt med en gang du slenger ut noe?!?! http://www.experian.no/Kontakt%20oss/Databaseavdelingen/FAQ%20Har%20du%20spoersmaal%20til%20det%20som%20er%20registrert%20om%20deg%20i%20Experians%20database/Naar%20blir%20en%20betalingsanmerkning%20registrert.html Anonymous poster hash: dcbaa...64e Kanskje greit å lukke igjen om DU ikke vet hva DU snakker om? Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Og nei, foresten ikke etter det har gått til RETTEN, men til FORLIKSRÅDET!! 😉 Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #13 Skrevet 2. mai 2015 Har du en inkassosak har du jo betaøingsannmerkning. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det er feil Anonymous poster hash: 9948d...242 Det er ikke feil! Det kommer Ann på hvor langt i prosessen denne inkassosaken har komt!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 En betalingsanmerkning er en merknad registrert på deg som person (eller på et foretak) om at du (eller foretaket) har en ubetalt inkassosak, forliksdom, utlegg, lønnstrekk eller er konkurs.Så ikke kom her å fortell meg at jeg ikke vet hva jeg snakker om!! Anonymous poster hash: 7babe...0c7 ETTER det har gått til retten. Det blir ikke betalingsanmerkning med en gang det er inkasso. Kanskje greit å utdype svaret ditt litt med en gang du slenger ut noe?!?! http://www.experian.no/Kontakt%20oss/Databaseavdelingen/FAQ%20Har%20du%20spoersmaal%20til%20det%20som%20er%20registrert%20om%20deg%20i%20Experians%20database/Naar%20blir%20en%20betalingsanmerkning%20registrert.html Anonymous poster hash: dcbaa...64e Kanskje greit å lukke igjen om DU ikke vet hva DU snakker om? Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Tja...jeg har sikkert tretti inkasso saker...bare er par er anmerkning på. Så når du skyter til med at det er anmerkning med en gang det er inkasso hvordan tror du det er for en som kanskje har en inkassosak for første gang?Noen folk tenker kun på seg selv. Anonymous poster hash: dcbaa...64e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Er du direkte ufin med kundene dine også eller? (Håper det er ikke en av mine medarbeidere som svarer sånn altså....) Anonymous poster hash: 2893b...c19
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #16 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Er du direkte ufin med kundene dine også eller? (Håper det er ikke en av mine medarbeidere som svarer sånn altså....) Anonymous poster hash: 2893b...c19 "Håper det IKKE ER ..." 😉 Nei, jeg er ikke ufin mot noen. Jeg skriver kun det jeg vet er rett. Om noen tar seg nær av det er det ikke mitt problem. Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #17 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 *tydeligvis Anonymous poster hash: 6ad28...1c2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #18 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 *tydeligvis Anonymous poster hash: 6ad28...1c2 😂😂😂 morsom du Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Er du direkte ufin med kundene dine også eller? (Håper det er ikke en av mine medarbeidere som svarer sånn altså....) Anonymous poster hash: 2893b...c19 "Håper det IKKE ER ..." Nei, jeg er ikke ufin mot noen. Jeg skriver kun det jeg vet er rett. Om noen tar seg nær av det er det ikke mitt problem. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Oi, beklager, frøken besserwisser Var nok ikke helt våken Anonymous poster hash: 2893b...c19
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #20 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Er du direkte ufin med kundene dine også eller? (Håper det er ikke en av mine medarbeidere som svarer sånn altså....) Anonymous poster hash: 2893b...c19 "Håper det IKKE ER ..." Nei, jeg er ikke ufin mot noen. Jeg skriver kun det jeg vet er rett. Om noen tar seg nær av det er det ikke mitt problem. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Oi, beklager, frøken besserwisser Var nok ikke helt våken Anonymous poster hash: 2893b...c19 Fint det frøken følger ikke med i timen. Husk det til neste gang! Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #21 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det registreres betalingsanmerkning 30 dager etter at det tas rettslige skritt (utleggsbegjæring til namsmannen, dvs politiet eller forliksklage til forliksrådet) på privatpersoner. På foretak registreres det 30 dager etter at betalingsoppfordringen er sendt ut, om kravet da ikke er betalt. Synes du var unøyaktig i flere av svarene dine. Hilsen ei som også jobber med inkasso. Anonymous poster hash: 24770...237
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #22 Skrevet 2. mai 2015 Tja, om du har 30 inkassosaker har du jo tydligvis fremdeles ikke peiling. Jeg jobber i et inkassobyrå, tror jeg har litt mer kompetanse til å si hva som er rett og feil når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 7babe...0c7 Det registreres betalingsanmerkning 30 dager etter at det tas rettslige skritt (utleggsbegjæring til namsmannen, dvs politiet eller forliksklage til forliksrådet) på privatpersoner. På foretak registreres det 30 dager etter at betalingsoppfordringen er sendt ut, om kravet da ikke er betalt. Synes du var unøyaktig i flere av svarene dine. Hilsen ei som også jobber med inkasso. Anonymous poster hash: 24770...237 Jeg svarte ganske enkelt på det HI spurte om. HI spurte ikke etter detaljer! Anonymous poster hash: 7babe...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå