Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Har lest dette noen ganger her inne, men er ikke enig. Hva med de som søker "nytt og spennende" og blir forelsket i selve forelskelsen? Eller de kyniske som kun er ute etter nye ligg? Og, dersom man er i et forhold med en person som søker slik spenning, har man da ansvar for å hele tiden være kreativ og spennende partner? Hva mener du? Anonymous poster hash: 0754c...4a1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Overskriften din taler for seg selv. Punktum. Anonymous poster hash: 82801...2b3
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 De som er slike "spenningssøkere" må jo selv ta ansvar for å bli en ansvarlig partner. Det er en skavank hos dem selv som fører til denne såkalte kjedsomheten, og dersom man ikke kan kvitte seg med den, bør man ikke gå inn i forpliktende forhold med andre. Sissel Gran skriver om en slik fyr i en av sine bøker, der den aktuelle mannen innser at hans womanizer-atferd ikke ligger hos partnerne, men i hans eget ønske om å "bli transformert". Han venter på en kjærlighet som skal være så stor og katarsisk at den fjerner alle ønsker om nye forbindelser. Til slutt innser han at dette ikke vil skje av seg selv, det er ikke den andre som skal endre ham. Han må endre seg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Dersom begge to har d bra og er fornøyde i forholdet, så er ingen utro nei! Da har man bestevennen sin hjemme, og man VET hva man har! Er man ute etter noe "spennende", da mangler d noe hjemme!! De som er forelsket i forelskelsen er relativt umodne, og vil aldri kunne være fornøyde i et langt forhold... Anonymous poster hash: a043d...592
Luksusdyret Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Joda, mange er utro selv om de har strålende forhold. Mange menn klarer ikke å leve monogamt (og kvinner også). Enkelte menn har syke sexfantasier som partner ikke går med på, eller som de er for flaue til å fortelle partneren om. De tyr da til en elskerinne, samtidig som de har et godt forhold hjemme med en kvinne de elsker. Mange menn tror at gresset er grønnere på andre siden og vil ha spenning, selv om forholdet er tipp topp, men ting som husarbeid, unger osv blir for kjedelig i lengden. Mange har sex med både kona og elskerinna, det vil si at de får sex på hjemmebane, men ønsker noe ekstra. Hvis kun menn i dårlige forhold var utro, hadde det ikke vært så stor % menn som blir i sine forhold etter at utroskapen starter. De færreste går fra kona til elskerinna, og ikke alle blir sammen med elskerinna hvis kona finner ut og dumper mannen.
Luksusdyret Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Joda, mange er utro selv om de har strålende forhold. Mange menn klarer ikke å leve monogamt (og kvinner også). Enkelte menn har syke sexfantasier som partner ikke går med på, eller som de er for flaue til å fortelle partneren om. De tyr da til en elskerinne, samtidig som de har et godt forhold hjemme med en kvinne de elsker. Mange menn tror at gresset er grønnere på andre siden og vil ha spenning, selv om forholdet er tipp topp, men ting som husarbeid, unger osv blir for kjedelig i lengden. Mange har sex med både kona og elskerinna, det vil si at de får sex på hjemmebane, men ønsker noe ekstra. Hvis kun menn i dårlige forhold var utro, hadde det ikke vært så stor % menn som blir i sine forhold etter at utroskapen starter. De færreste går fra kona til elskerinna, og ikke alle blir sammen med elskerinna hvis kona finner ut og dumper mannen. Da er det mangler i forholdet Anonymous poster hash: 82801...2b3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Joda, mange er utro selv om de har strålende forhold. Mange menn klarer ikke å leve monogamt (og kvinner også). Enkelte menn har syke sexfantasier som partner ikke går med på, eller som de er for flaue til å fortelle partneren om. De tyr da til en elskerinne, samtidig som de har et godt forhold hjemme med en kvinne de elsker. Mange menn tror at gresset er grønnere på andre siden og vil ha spenning, selv om forholdet er tipp topp, men ting som husarbeid, unger osv blir for kjedelig i lengden. Mange har sex med både kona og elskerinna, det vil si at de får sex på hjemmebane, men ønsker noe ekstra. Hvis kun menn i dårlige forhold var utro, hadde det ikke vært så stor % menn som blir i sine forhold etter at utroskapen starter. De færreste går fra kona til elskerinna, og ikke alle blir sammen med elskerinna hvis kona finner ut og dumper mannen. Da er det mangler i forholdet Anonymous poster hash: 82801...2b3 Kan man ikke ha mangler i forholdet og likevel kalle forholdet godt? De aller færreste forhold er uten mangler og det er vel rett og slett noe man må akseptere, ellers forlate forholdet? Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Joda, mange er utro selv om de har strålende forhold. Mange menn klarer ikke å leve monogamt (og kvinner også). Enkelte menn har syke sexfantasier som partner ikke går med på, eller som de er for flaue til å fortelle partneren om. De tyr da til en elskerinne, samtidig som de har et godt forhold hjemme med en kvinne de elsker. Mange menn tror at gresset er grønnere på andre siden og vil ha spenning, selv om forholdet er tipp topp, men ting som husarbeid, unger osv blir for kjedelig i lengden. Mange har sex med både kona og elskerinna, det vil si at de får sex på hjemmebane, men ønsker noe ekstra. Hvis kun menn i dårlige forhold var utro, hadde det ikke vært så stor % menn som blir i sine forhold etter at utroskapen starter. De færreste går fra kona til elskerinna, og ikke alle blir sammen med elskerinna hvis kona finner ut og dumper mannen.Da er det mangler i forholdet Anonymous poster hash: 82801...2b3 Slike "mangler" er det jo i alle forhold; også i ditt eget. Det du beskriver som mangler, kaller jeg hverdag. Og dem er det som kjent flest av. Tåler man ikke det, bør man kanskje ikke forplikte seg til noen, langt mindre stifte familie. Anonymous poster hash: 2a851...c55
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Joda, mange er utro selv om de har strålende forhold. Mange menn klarer ikke å leve monogamt (og kvinner også). Enkelte menn har syke sexfantasier som partner ikke går med på, eller som de er for flaue til å fortelle partneren om. De tyr da til en elskerinne, samtidig som de har et godt forhold hjemme med en kvinne de elsker. Mange menn tror at gresset er grønnere på andre siden og vil ha spenning, selv om forholdet er tipp topp, men ting som husarbeid, unger osv blir for kjedelig i lengden. Mange har sex med både kona og elskerinna, det vil si at de får sex på hjemmebane, men ønsker noe ekstra. Hvis kun menn i dårlige forhold var utro, hadde det ikke vært så stor % menn som blir i sine forhold etter at utroskapen starter. De færreste går fra kona til elskerinna, og ikke alle blir sammen med elskerinna hvis kona finner ut og dumper mannen.Da er det mangler i forholdet Anonymous poster hash: 82801...2b3 Slike "mangler" er det jo i alle forhold; også i ditt eget. Det du beskriver som mangler, kaller jeg hverdag. Og dem er det som kjent flest av. Tåler man ikke det, bør man kanskje ikke forplikte seg til noen, langt mindre stifte familie. Anonymous poster hash: 2a851...c55 Det Mrs.Riddick beskriver er ikke dårlige forhold, men bortskjemte, kravstore eller urealistiske menn (eller koner, det kunne det jo også være) som både vil ha i pose og sekk. Går man inn i et forhold med sånne forhåpninger, er det da intet forhold som noensinne blir "godt nok".
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 jeg er enig i overskriften din jeg
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Tror kvinner som menn kan bli veldig betatt av andre enn partneren sin selvom de er i et godt forhold. Har følelsen at kvinner er bedre på å ikke la disse følelsene styre handlingene sine enn menn... Anonymous poster hash: 4aac1...5ee
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner... Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner... Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex. Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Og både jeg og de venninnene jeg snakker med om sånt har det,mitt inntrykk er at det er ganske vanlig. Og ja,jeg vet at det er mange som ikke har det,men det er kanskje flere enn du tror som faktisk har analsex Anonymous poster hash: 47e9e...e42
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b Hva er greia med denne analsexmisjoneringen? Virker nesten som om kvinner som liker analsex tar det personlig og blir fornærmet fordi det finnes mange kvinner som ikke liker analsex. Nei, jeg vil IKKE ha analsex. Og jeg føler meg ikke forpliktet til å måtte prøve igjen og igjen i tilfelle jeg plutselig skulle like det. Mannen min har heller ikke lyst på en penis oppi rumpa, uten at han føler noe behov for å måtte unnskylde eller forklare det. Da føler ikke jeg behov for å unnskylde eller forklare det heller. Merkelig det der, hvoran det liksom er opplest og vedtatt at hetroseksuelle menn virkelig IKKE vil ha pensi i rumpa, mens kvinner helst skal prøve igjen og igjen... spesielt med tanke på at menn har g-punkt oppi der Anonymous poster hash: 7026b...377
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b Hva er greia med denne analsexmisjoneringen? Virker nesten som om kvinner som liker analsex tar det personlig og blir fornærmet fordi det finnes mange kvinner som ikke liker analsex. Nei, jeg vil IKKE ha analsex. Og jeg føler meg ikke forpliktet til å måtte prøve igjen og igjen i tilfelle jeg plutselig skulle like det. Mannen min har heller ikke lyst på en penis oppi rumpa, uten at han føler noe behov for å måtte unnskylde eller forklare det. Da føler ikke jeg behov for å unnskylde eller forklare det heller. Merkelig det der, hvoran det liksom er opplest og vedtatt at hetroseksuelle menn virkelig IKKE vil ha pensi i rumpa, mens kvinner helst skal prøve igjen og igjen... spesielt med tanke på at menn har g-punkt oppi der Anonymous poster hash: 7026b...377 Det var da voldsomt så sint du ble da. Sier ikke det er noe som funker for alle. Likevel er min erfsring at de fleste menn liker dette svært godt. Jeg har hatt tre seriøse forhold og hatt sex med 15 menn i mine 23år med sexerfaring. Men det er meg. Anonymous poster hash: e4100...28b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #21 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b Hva er greia med denne analsexmisjoneringen? Virker nesten som om kvinner som liker analsex tar det personlig og blir fornærmet fordi det finnes mange kvinner som ikke liker analsex. Nei, jeg vil IKKE ha analsex. Og jeg føler meg ikke forpliktet til å måtte prøve igjen og igjen i tilfelle jeg plutselig skulle like det. Mannen min har heller ikke lyst på en penis oppi rumpa, uten at han føler noe behov for å måtte unnskylde eller forklare det. Da føler ikke jeg behov for å unnskylde eller forklare det heller. Merkelig det der, hvoran det liksom er opplest og vedtatt at hetroseksuelle menn virkelig IKKE vil ha pensi i rumpa, mens kvinner helst skal prøve igjen og igjen... spesielt med tanke på at menn har g-punkt oppi der Anonymous poster hash: 7026b...377 Det var da voldsomt så sint du ble da. Sier ikke det er noe som funker for alle. Likevel er min erfsring at de fleste menn liker dette svært godt. Jeg har hatt tre seriøse forhold og hatt sex med 15 menn i mine 23år med sexerfaring. Men det er meg. Anonymous poster hash: e4100...28b Selvfølgelig liker de fleste MENN analsex, det kan neppe komme som en bombe for noen. Men jeg gidder da ikke å ha analsex, som jeg VIRKELIG ikke har lyst til, bare for å tilfredsstille mannen min. Hvis jeg tenkte max på noe som virkelig bød mannen min imot, så hadde jeg da ikke forventet at han stilte opp på det fordet! Og ja, det provoserer meg at kvinner skal presses til å gjøre noe seksuelt de ikke tenner på bare fordi menn liker det. Kanskje fordi jeg har en datter. Om hun i fremtiden kommer og forteller meg at typen hennes ønsker analsex og hun ikke vil, så kommer jeg da virkelig ikke til å si noe a la "du må bare prøve og prøve og prøve.. plutselig en dag liker du det kanskje!" Anonymous poster hash: 7026b...377
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b Hva er greia med denne analsexmisjoneringen? Virker nesten som om kvinner som liker analsex tar det personlig og blir fornærmet fordi det finnes mange kvinner som ikke liker analsex. Nei, jeg vil IKKE ha analsex. Og jeg føler meg ikke forpliktet til å måtte prøve igjen og igjen i tilfelle jeg plutselig skulle like det. Mannen min har heller ikke lyst på en penis oppi rumpa, uten at han føler noe behov for å måtte unnskylde eller forklare det. Da føler ikke jeg behov for å unnskylde eller forklare det heller. Merkelig det der, hvoran det liksom er opplest og vedtatt at hetroseksuelle menn virkelig IKKE vil ha pensi i rumpa, mens kvinner helst skal prøve igjen og igjen... spesielt med tanke på at menn har g-punkt oppi der Anonymous poster hash: 7026b...377 Det var da voldsomt så sint du ble da. Sier ikke det er noe som funker for alle. Likevel er min erfsring at de fleste menn liker dette svært godt. Jeg har hatt tre seriøse forhold og hatt sex med 15 menn i mine 23år med sexerfaring. Men det er meg. Anonymous poster hash: e4100...28b Jeg har hatt sex med 12 stykker. 2 av dem har foreslått analsex, de andre har sagt at de ikke er interessert i rumpekjøring. Så det finnes mange menn som ikke vil ha analsex. For meg handler sex selvfølgelig om nytelse, men det er liten vits for meg å gjentatte ganger prøve noe som frastøter meg - slik som analsex. Og når mannen min sier det er helt uaktuelt, så ser jeg i hvert fall ikke poenget. Om noen forteller meg at det er nydelig å tisse/bæsje på hverandre, så gidder jeg ikke teste ut det, nettopp fordi tanken overhodet ikke tenner meg. På lik linje med analsex. Min orgasmer er eksplosive, jeg kan få opp mot 15 orgasmer på et samleie. Jeg lider ingen nød for å si det sånn Jeg har også inntrykk av at det er litt "analsexmisjonering" på forumet her. Man kan liksom ikke si at man har kjempegod sex om man ikke har analsex, fordi noen synes at analsex er det ultimate. Vel, for meg er helt vanlig sex det ultimatet Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt? Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg. Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt. Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Det er godt mulig det. Men det jeg også tror er at dere hadde dårlig erfaring med analsex første gangene og bestemte dere for å ikke gjøre det igjen. Med rett teknikk, nok kåtskap, mann som viser hensyn til dine behov, så må jeg bare si at analsex er fantastisk deilig. Og orgasmene jeg får samtidig, er One of a kind, eksplosiv!! Du burde gi det en sjanse til! Anonymous poster hash: e4100...28b Hva er greia med denne analsexmisjoneringen? Virker nesten som om kvinner som liker analsex tar det personlig og blir fornærmet fordi det finnes mange kvinner som ikke liker analsex. Nei, jeg vil IKKE ha analsex. Og jeg føler meg ikke forpliktet til å måtte prøve igjen og igjen i tilfelle jeg plutselig skulle like det. Mannen min har heller ikke lyst på en penis oppi rumpa, uten at han føler noe behov for å måtte unnskylde eller forklare det. Da føler ikke jeg behov for å unnskylde eller forklare det heller. Merkelig det der, hvoran det liksom er opplest og vedtatt at hetroseksuelle menn virkelig IKKE vil ha pensi i rumpa, mens kvinner helst skal prøve igjen og igjen... spesielt med tanke på at menn har g-punkt oppi der Anonymous poster hash: 7026b...377 Det var da voldsomt så sint du ble da. Sier ikke det er noe som funker for alle. Likevel er min erfsring at de fleste menn liker dette svært godt. Jeg har hatt tre seriøse forhold og hatt sex med 15 menn i mine 23år med sexerfaring. Men det er meg. Anonymous poster hash: e4100...28b Jeg har hatt sex med 12 stykker. 2 av dem har foreslått analsex, de andre har sagt at de ikke er interessert i rumpekjøring. Så det finnes mange menn som ikke vil ha analsex. For meg handler sex selvfølgelig om nytelse, men det er liten vits for meg å gjentatte ganger prøve noe som frastøter meg - slik som analsex. Og når mannen min sier det er helt uaktuelt, så ser jeg i hvert fall ikke poenget. Om noen forteller meg at det er nydelig å tisse/bæsje på hverandre, så gidder jeg ikke teste ut det, nettopp fordi tanken overhodet ikke tenner meg. På lik linje med analsex. Min orgasmer er eksplosive, jeg kan få opp mot 15 orgasmer på et samleie. Jeg lider ingen nød for å si det sånn Jeg har også inntrykk av at det er litt "analsexmisjonering" på forumet her. Man kan liksom ikke si at man har kjempegod sex om man ikke har analsex, fordi noen synes at analsex er det ultimate. Vel, for meg er helt vanlig sex det ultimatet Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Enig. De få av mine tidligere sexpartnere som har foreslått analsex har godtatt et nei uten noe mer mas eller sure miner. Men damer som liker analsex skal liksom mase og gnåle om det. "Du må bare gjøre sånn og sånn, fortsett å prøv så liker du det helt sikkert!" Lurer på om de kommer til å gnåle like mye på døtrene sine når de blir store nokl Anonymous poster hash: 7026b...377
Gjest Sommerfuggel Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 Denne tråden sporer veldig av nå. Vennligst hold dere til temaet, ellers vil den bli moderert. Sommerfuggel Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2015 #25 Skrevet 2. mai 2015 En annen ting jeg har merket, er at kvinner gir kvinner ansvar for at partneren deres er utro. De er blitt for vide, kjedelige, grå mus etter svangerskap og fødsler. De må hele tiden forføre, slanke seg, gå rundt med sexy undertøy, gå med på alle mannens krav som trekant og analsex, ellers er mannen utro. Men ingen sier at MENN må pynte seg osv for kvinner...Vet det er utenfor tema, men du får det til å høres ut som at analsex er noe virkelig spesielt: noe uoppnåelig for mannen, noe vanskelig for kvinnen å utføre, på nivå med trekant/swingers å lignende. Er ikke analsex ganske så vanlig og normalt?Anonymous poster hash: e4100...28b På dib høres det ut som om "alle" har analsex.Jeg har ikke analsex, det har heller ikke mine nærmeste venninner. Og ja, det vet jeg.Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Hvor mange nære venninner vet du dette om da? Jeg har og flere venninner jeg snakker åpent om sex med, å har ikke en eneste som ikke har analsex. For min del så har jeg det hvertfall hver måned, det har jeg gjort siden jeg var 16 år, så for min del er analsex veldig normalt.Anonymous poster hash: e4100...28b Mine nærmeste venninner og jeg er veldig åpne. Vi er ikke redde for å dele ting vi gjør/opplever. De fleste har prøvd analsex, men ingen av dem liker det. Det høres ut som om du ikke tror på meg Kanskje det er flere som IKKE har analsex enn det du tror Anonymous poster hash: 9e6e4...fc6 Jeg og mine nære venninner har heller ikke analsex, de fleste av oss har prøvd noen ganger, men syns bare det er ubehagelig og vondt. Anonymous poster hash: 82ff6...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå