Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har lite tid sammen med min samboer for tiden fordi vi ofte er opptatt på hver vår kant, men når vi endelig får en kveld eller dag sammen så skal han bare game og skjønner ikke hvorfor jeg blir sur. Han spiller ellers i uken også så det er ikke det at han ikke får spille. Jeg synes det er så vanvittig usexy og provoserende med denne spillingen, skulle tro han var et lite barn. Hva gjør dere andre som er i forhold med gamere? Anonymous poster hash: 34de4...497
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Spiller sammen med han Anonymous poster hash: ebfd6...74e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Det hadde vært noe om jeg var interessert i den type spill eller kunne spille med han. Han er veldig klar på at han skal spille med kompiser. Jeg har dessuten ønske om å bruke livet mitt på litt andre ting enn spill. HI Anonymous poster hash: 34de4...497
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var nok heldig da, mannen min introduserte meg for spill og vi har hatt det som en felles interesse siden. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle like det. Synes det er bedre og mer sosialt enn å sitte å glo på dårlige tv-program. Vi har faktisk fått flere venner som vi møter ellers også gjennom spill. Anonymous poster hash: ebfd6...74e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var nok heldig da, mannen min introduserte meg for spill og vi har hatt det som en felles interesse siden. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle like det. Synes det er bedre og mer sosialt enn å sitte å glo på dårlige tv-program. Vi har faktisk fått flere venner som vi møter ellers også gjennom spill. Anonymous poster hash: ebfd6...74e Spørs hvilke spill det er. Her spiller gubben GTA og Battlefield, jeg orker ikke å gå rundt og skyte folk, pule horer og alt man ellers gjør i disse spillene, dessverre. Her går gaming utover sex, så forholdet er i seriøs fare. Anonymous poster hash: 091c2...060
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var nok heldig da, mannen min introduserte meg for spill og vi har hatt det som en felles interesse siden. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle like det. Synes det er bedre og mer sosialt enn å sitte å glo på dårlige tv-program. Vi har faktisk fått flere venner som vi møter ellers også gjennom spill. Anonymous poster hash: ebfd6...74e Spørs hvilke spill det er. Her spiller gubben GTA og Battlefield, jeg orker ikke å gå rundt og skyte folk, pule horer og alt man ellers gjør i disse spillene, dessverre. Her går gaming utover sex, så forholdet er i seriøs fare. Anonymous poster hash: 091c2...060 Det høres ut som vi er i samme båt. HI Anonymous poster hash: 34de4...497
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var nok heldig da, mannen min introduserte meg for spill og vi har hatt det som en felles interesse siden. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle like det. Synes det er bedre og mer sosialt enn å sitte å glo på dårlige tv-program. Vi har faktisk fått flere venner som vi møter ellers også gjennom spill. Anonymous poster hash: ebfd6...74e Spørs hvilke spill det er. Her spiller gubben GTA og Battlefield, jeg orker ikke å gå rundt og skyte folk, pule horer og alt man ellers gjør i disse spillene, dessverre. Her går gaming utover sex, så forholdet er i seriøs fare. Anonymous poster hash: 091c2...060 Nei, skytespill klarer jeg ikke. Nå er det noen spill han spiller alene eller med kamerater da, jeg velger selv hvilke jeg ønsker å være med på. Men slåssing er det vel i de fleste spillene. Dersom det går ut over hele forholdet deres så høres det ut som han er litt i overkant hektet (avhengig). Det finnes hjelp for sånt. Du får prøve å sette noen krav. Dere er to i forholdet og begge skal bli sett og verdsatt. Anonymous poster hash: ebfd6...74e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Jeg var nok heldig da, mannen min introduserte meg for spill og vi har hatt det som en felles interesse siden. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle like det. Synes det er bedre og mer sosialt enn å sitte å glo på dårlige tv-program. Vi har faktisk fått flere venner som vi møter ellers også gjennom spill. Anonymous poster hash: ebfd6...74e Spørs hvilke spill det er. Her spiller gubben GTA og Battlefield, jeg orker ikke å gå rundt og skyte folk, pule horer og alt man ellers gjør i disse spillene, dessverre. Her går gaming utover sex, så forholdet er i seriøs fare. Anonymous poster hash: 091c2...060 Nei, skytespill klarer jeg ikke. Nå er det noen spill han spiller alene eller med kamerater da, jeg velger selv hvilke jeg ønsker å være med på. Men slåssing er det vel i de fleste spillene. Dersom det går ut over hele forholdet deres så høres det ut som han er litt i overkant hektet (avhengig). Det finnes hjelp for sånt. Du får prøve å sette noen krav. Dere er to i forholdet og begge skal bli sett og verdsatt. Anonymous poster hash: ebfd6...74e Beklager, så ikke at dette ikke var hi. Anonymous poster hash: ebfd6...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå