Gå til innhold

Hvordan feirer dere 1. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi har en nyfødt blir det ikke tog på oss i år, men vi flagger og spiser kake ☺️ Gratulerer med dagen alle sammen! 😄

Anonymous poster hash: fab77...c8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi rømte til skogs. Hater 1. mai, og holder oss så langt unna vi kan.

Anonymous poster hash: c38d3...19d

Skrevet

Vel var på jobb og der heiste vi flagget. Ellers ikke feiret. Er takknemmelig for dagen men har aldri feiret den...

Anonymous poster hash: 5c2ac...289

Skrevet

Går i tog eller evt møter opp på en eller annen markering jeg synes er interessant. Ellers ikke noe spesielt. I år ble det dessverre ikke noen ting på meg, da datteren min er syk OG jeg leser til eksamen. 😱😩

Anonymous poster hash: 61cca...711

Skrevet

Vi feirer ikke, er som en hvilken som helst annen dag.

Anonymous poster hash: f0646...e49

Skrevet

Bursdagsfeiring har en jente som ble 8 år idag ☺

Skrevet

Punkt en er å heise flagget! Skulle gjerne deltatt på det lokale arrangementet, men var i stedet funksjonær på et flott idrettsarrangement.

Anonymous poster hash: 729c5...163

Skrevet

Feirer ikke i det hele tatt!

Anonymous poster hash: 8df8a...4ed
Skrevet

Heiste flagget og vi jobbet i hus og hage.

For meg er det ikke noen spesiell dag, men har vært med på mange tog. Eller jeg har ikke gått, men ordnet med flagg, plkater, talerstoler og annet. Min far er politisk aktiv, aktiv i fagforbund og igrunn det meste, så for han er dette en stressende dag frem til toget er ferdig. Jeg ble med og hjalp pga at jeg hadde tid å slå ihjel, vi gjorde aldri noe spesielt denne dagen uten om pappa.

Nå som jeg har barn og ikke bor i samme by som pappa, blir dagen brukt til det vi vil. Idag har det vært snekkring, sykkel reprasjoner, overnattingsbesøk, middag med hele familien i heimen. Veldig koselig igrunn selv om eldste ikke syns det var stas å være sosial siden hun oppdaget i natt hva ungdommer på hennes alder gjør denne natten. Klart seg til hun ble nesten atten, så da får vi være fornøyde. Tror snekkringen vår var nok til at hun angrer bittert.... Hoho

Anonymous poster hash: 96928...2cb

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Bare en vanlig fridag. Hagearbeid og grilling. Har ikke heist flagg.

Skrevet

Flagget og gikk i tog. Var rekordoppslutning i år. Utrolig bra at så mange stiller!

Etterpå var det kaffe og kaker.

Anonymous poster hash: 21a9c...744

Skrevet (endret)

Ikke noe feiring her, bryr meg fint lite. Har gjort husarbeid og kost meg med ungene. Og vært på jobb, god lønn👍

Endret av Me and my monkey
Skrevet

Feirer ikke 1 mai :P !!!!!

Anonymous poster hash: bc1c5...23b

Skrevet

Koste oss, hadde litt besøk, spiste kakerester fra en bursdagsfeiring dagen før, tok en lengre joggetur, spiste en god middag og snavlet godis resten av kvelden og leste bok. Hadde lørdagsfølelse ;-)

Pleier å flagge, men oppdaget at vi hadde glemt å ta med flagget da vi flyttet i høst :-P

Anonymous poster hash: a2c07...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...