Gå til innhold

Frustrert, sint og skuffet (jobbsituasjon)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at jeg er ansatt i en bedrift hvor det foregår store endringer, og i tillegg mulige nedbemanninger i fremtiden.

Saken er: jeg har nå i lang tid bedt om å få flere arbeidsoppgaver da jeg har lite å gjøre på jobb. Kan sitte å ha mellom 4-6 timer ledig kapasitet HVER dag.

Det har dukket opp en del arbeidsoppgaver i forbindelse med at ei har gått av med pensjon og ei har fødselspermisjon. Disse oppgavene er nå fordelt til alle andre, bortsett fra meg, selv om jeg har gitt uttrykk for at jeg har lite å gjøre. Ta hintet om at man ikke er ønsket kanskje?😔

Anonymous poster hash: 2e390...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har seg slik at jeg er ansatt i en bedrift hvor det foregår store endringer, og i tillegg mulige nedbemanninger i fremtiden.

Saken er: jeg har nå i lang tid bedt om å få flere arbeidsoppgaver da jeg har lite å gjøre på jobb. Kan sitte å ha mellom 4-6 timer ledig kapasitet HVER dag.

Det har dukket opp en del arbeidsoppgaver i forbindelse med at ei har gått av med pensjon og ei har fødselspermisjon. Disse oppgavene er nå fordelt til alle andre, bortsett fra meg, selv om jeg har gitt uttrykk for at jeg har lite å gjøre. Ta hintet om at man ikke er ønsket kanskje?

Er det noen saklig grunn til at du ikke er tildelt noen av disse? Har du hatt mye feil i det du gjør, eller jobbet med noe helt annet?

Eller mener du at det må være gjort for å lettere kunne si deg opp senere ved nedbemanning, fordi bedriften f.eks. ønsker å kunne beholde dem som ikke har småbarn eller kan få flere barn fremover? Da kan det i så fall være diskriminering.

Anonymous poster hash: bfef0...518

Skrevet

Jeg er sikker på at det er fordi det er nedbemanning på gang og at det da skal være lett å si opp meg. Jeg har jobbet rævva av meg i mange år, aldri syk, jobbet hjemmefra om barna er syke(skal ikke ha flere barn), i tillegg har jeg utdannelse innenfor faget så ser ingen grunn til at jeg ikke skal få mer å gjøre. Jeg er 40 år og mulig de vil beholde de som er yngre, ikke vet jeg. Arbeidsoppgavene er noe jeg ikke kan, men det er det heller ingen av de andre som har erfaring med.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...