Gå til innhold

Hvor går grensen til utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørte?

Intens flørting?

Kyss/klem?

Klining?

Sex?

Er man utro om man har litt kontakt på f.eks FB med en fyr man har snakket/flørtet med på by'n ( men, ikke har rørt, kun snakket)

Anonymous poster hash: 0ffb2...c05

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira
Skrevet

Tråden er flyttet fra Gis bort, byttes og ønskes til anonymforum.

Kira

Skrevet

Det kan ikke noen her svare på..

Jeg hadde kuttet han på fb

Anonymous poster hash: 80dc9...bfe

Skrevet

Tråden er flyttet fra Gis bort, byttes og ønskes til anonymforum.

Kira

Takk!

Hilsen HI

Skrevet

Det kan ikke noen her svare på..

Jeg hadde kuttet han på fb Anonymous poster hash: 80dc9...bfe

Hi her.

Jeg mener ikke at jeg har kontakt med noen på FB, jeg lurer bare på hvor dere mener grensen for utroskap går.

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er da helt forskjellig. På dette fins det like mange svar som det fins par.

Skrevet

D er vel bare å snu litt på d: hadde du blitt sur/sint/skuffet/sjalu dersom kjæresten din gjorde d?

Er svaret 'ja', så er d en form for utroskap....

Anonymous poster hash: 30de4...906

Skrevet

D er vel bare å snu litt på d: hadde du blitt sur/sint/skuffet/sjalu dersom kjæresten din gjorde d?

Er svaret 'ja', så er d en form for utroskap....

Anonymous poster hash: 30de4...906

Med mindre en selv er sykelig sjalu/kontrollerende. Da kan man jo ikke brukes som noen mal for rett og galt. ;)

Anonymous poster hash: 263ec...7eb

Skrevet

En god regel er vel at det du gjør er ting du også skal kunne gjøre foran partneren din.

Gjest Antarctica
Skrevet

D er vel bare å snu litt på d: hadde du blitt sur/sint/skuffet/sjalu dersom kjæresten din gjorde d?Er svaret 'ja', så er d en form for utroskap....Anonymous poster hash: 30de4...906

Med mindre en selv er sykelig sjalu/kontrollerende. Da kan man jo ikke brukes som noen mal for rett og galt. ;)Anonymous poster hash: 263ec...7eb

Men da holder man i alle fall sin egen sti sykelig ren, da?

Skrevet

D er vel bare å snu litt på d: hadde du blitt sur/sint/skuffet/sjalu dersom kjæresten din gjorde d?Er svaret 'ja', så er d en form for utroskap....Anonymous poster hash: 30de4...906

Med mindre en selv er sykelig sjalu/kontrollerende. Da kan man jo ikke brukes som noen mal for rett og galt. ;)Anonymous poster hash: 263ec...7eb

Ja det gjør man jo hvis man bruker den metoden. Men det virker som de fleste som er sånn har ett sett regler for seg selv og ett for partneren. Så når jeg tenker meg om så burde de kanskje bruke seg selv som mal for hva som er greit å gjøre likevel. ;)

Skrevet

En god regel er vel at det du gjør er ting du også skal kunne gjøre foran partneren din.

Den lever jeg også etter :)

Skrevet

Grensene er vel forskjellig fra person til person og par til par.

Poenget må vel være å finne en som har de samme grensene som en selv- og holder seg til dem.

Skrevet

Dersom du foretar deg noe du føler du må holde skjult for partneren din har du gått for langt.

Anonymous poster hash: 6e646...157

Skrevet

Alt man ikke kan gjøre foran partneren din skal du ikke gjøre.

Anonymous poster hash: e3d67...284

Skrevet

Mye prektighet og moral her ser jeg.

Greit nok, men tviler på at halvparten av dere har slik moral og prektighet "in real life"

Skrevet

Ja det gjør man jo hvis man bruker den metoden. Men det virker som de fleste som er sånn har ett sett regler for seg selv og ett for partneren. Så når jeg tenker meg om så burde de kanskje bruke seg selv som mal for hva som er greit å gjøre likevel. ;)

Jepp, lever med en sånn. Forskjellige grenser for seg selv og meg.

Jævlig irriterende, men man lærer seg å gi f... og følge reglene han har for seg selv selvom det blir litt grin ut av det

Anonymous poster hash: 83660...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...