Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 og jeg var forlovet. Det var kjærlighet ved første blikk da vi møttes, og nå 20 år senere er vi fortsatt lykkelig gift. De var ikke skilt eller sparert, men bodde ikke sammen. Planen var de skulle flytte sammen igjen pga barna. Var det galt av han å forlate kona den gangen? Jeg syntes ikke det, det må jo være lov å tenke på sin egen lykke også, selv om en har barn. Eller skal en holde ut uansett da en har barn? Eks kona ( og barna) har alltid hatet meg intenst pga hun ( og dette har hun prentet inn i barna) har gitt meg hele skylden for at han gikk, jeg ødela hennes famile. Han på sin side, sier at det var ikke min skyld, men han gikk nok fra henne tidligere enn han ellers ville gjort da han traff meg.( pga barna) Anonymous poster hash: fea66...acd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Jeg leste bare: meg, meg, meg, meg.. Anonymous poster hash: 2adc5...be4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Hvis han allerede hadde flyttet fra henne var det jo åpenbart et forhold som skrantet, uavhengig av deg. Anonymous poster hash: 5a308...026
Luksusdyret Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Synes at det vitner om lav IQ å skryte av ¨å være utro mot sin egen samboer med en som har kone og barn. Er du 14 år, HI? Det er fint at dere klikket og har holdt sammen lenge, og at det var ekte kjærlighet. Men jeg hadde holdt historien om hvordan dere møttes for meg selv, og vist forståelse for at hans eks og barna ikke liker deg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 De bodde ikke sammen - da var de jo i praksis separert da. Hun var neppe "kvinnen i hans liv" hvis han har levd 20 år med deg. Jeg skjønner at folk har ønske om å felle en moralsk dom, men hvis man ikke kommer seg videre i løpet av 20 år, så sliter man med noe mer dypereliggende enn bare en utro mann. Anonymous poster hash: 5d28b...2b2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Du tror sikkert at barna og ekskona hater deg og at de har samarbeidet og spekulert i hvor grusom du er, men realiteten er sikkert at du er direkte usympatisk og ganske ufyselig og at barna fant ut dette helt på egenhånd. Det er min erfaring. Min mor har aldri sagt et stygt ord om min far eller stemor, men min far snakker dritt om min mor hele tiden og min stemor har lite pent å si om noen i det hele tatt. Hun har dessuten vært en pest og en plage fra dag en, men hun tror hun er et fantastisk menneske. Anonymous poster hash: 6d7ec...d1d
pifi med tre nurk Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Her inne er det nesten aldri greit at gresset faktisk av og til er grønnere den på andre siden! Antall skilsmisser i Norge forteller jo noe annet. Det er ikke alle forhold som er lykkelige selv om man har hus, barn osv. I dette tilfellet bodde de ikke sammen lengre heller, det sier jo ganske mye! Endret 1. mai 2015 av pifi med tre nurk
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Du tror sikkert at barna og ekskona hater deg og at de har samarbeidet og spekulert i hvor grusom du er, men realiteten er sikkert at du er direkte usympatisk og ganske ufyselig og at barna fant ut dette helt på egenhånd. Det er min erfaring. Min mor har aldri sagt et stygt ord om min far eller stemor, men min far snakker dritt om min mor hele tiden og min stemor har lite pent å si om noen i det hele tatt. Hun har dessuten vært en pest og en plage fra dag en, men hun tror hun er et fantastisk menneske. Anonymous poster hash: 6d7ec...d1d Ok, hvis det er din erfaring, må den jo være alle andres også. Anonymous poster hash: 5d28b...2b2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Nei, jeg syns absolutt ikke det var galt av ham å forlate kona den gangen, dessuten bodde de jo ikke sammen heller..... Hvis den store kjærligheten dukker opp, så må/bør man ta den sjansen! Anonymous poster hash: 501b9...b22
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Det må jo være tidenes selvbedrag å tro mannen har det kjempe fint med ei dame som barna hans ikke liker! Bryr det han ikke sier det veldig mye om hans karakter. Jeg tipper han er en fjott! En fjott av en mann som så altfor mange andre. Han har egentlig ingen egne meninger, men rir med skyene den veien vinden blåser. Han dreit seg ut i sitt forrige ekteskap og har ingen ferieleilighet der. Antagelig gjør han hva som helst for å unngå samme feilen med deg. Du forveksler det med kjærlighet... Som oftest så våkner disse "mannfolkene" en dag, gjerne i forbindelse med alvorlig sykdom eller død og innser hva han har somlet bort -sine barn! Fra den dagen kommer du til å slite med en deprimert mann i hus... Anonymous poster hash: e30b6...331
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Det må jo være tidenes selvbedrag å tro mannen har det kjempe fint med ei dame som barna hans ikke liker! Bryr det han ikke sier det veldig mye om hans karakter. Jeg tipper han er en fjott! En fjott av en mann som så altfor mange andre. Han har egentlig ingen egne meninger, men rir med skyene den veien vinden blåser. Han dreit seg ut i sitt forrige ekteskap og har ingen ferieleilighet der. Antagelig gjør han hva som helst for å unngå samme feilen med deg. Du forveksler det med kjærlighet... Som oftest så våkner disse "mannfolkene" en dag, gjerne i forbindelse med alvorlig sykdom eller død og innser hva han har somlet bort -sine barn! Fra den dagen kommer du til å slite med en deprimert mann i hus... Anonymous poster hash: e30b6...331 Ferieleiligheter skal være returmulighet Anonymous poster hash: e30b6...331
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Her inne er man dømt til livsvarig samliv med en person man ikke elsker, er glad i, kanskje ikke en gang liker lenger. Man kan ta vare på og elske sine barn selv om man ikke lenger er sammen med den andre forelderen! Anonymous poster hash: a4193...515
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Her inne er man dømt til livsvarig samliv med en person man ikke elsker, er glad i, kanskje ikke en gang liker lenger. Man kan ta vare på og elske sine barn selv om man ikke lenger er sammen med den andre forelderen! Anonymous poster hash: a4193...515 Amen!! Anonymous poster hash: 501b9...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå