Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Om man bare spiser flytende en uke, supper som blomkålsuppe, tomat suppe osv. Vill man da eventuelt gå ned i vekt ? Ikke noe sånn drastisk vektnedgang, men det skal Vell hjelpe på? Anonymous poster hash: 4b9b3...b8f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Jepp. Les dette http://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/article722120.ece Anonymous poster hash: c82d4...edc
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 ja, du vil gå ned.. men du må tenke godt over hvilke supper du spiser jeg sverger nå til shake!! har gått ned ca 1 kg i uken og byttet ut to måltider om dagen i hverdagen og kun frokost i helgene.. synes det er helt greit å gå ned "så lite" i uken i forhold til suppekuren der jeg gikk ned 6 kg, men oppigjen 7 på 2 uker.. men man må tenke over kostholdet i ettertid.. det jobber jeg veldig med nå.. tenker over hva jeg spiser og bruker appen Lifesum for å holde telling på kaloriene, karbhydratene, proteinen og fettinntaket mitt.. når jeg ser hva som er i de forskjellige matvarene når jeg legger de inn ser jeg hva som er i det jeg spiser og evt bytter det ut til noe sunnere neste gang Anonymous poster hash: 82339...36d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Har tenkt på dette, har det noe å si om msn spiser forskjellige supper hver dag? At man ikke spiser samme hele tiden, vil jo ha litt varierende -hi Anonymous poster hash: 4b9b3...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå