Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Han er så lat og tiltaksløs! Er jeg syk, så kan du banne på at han er det. I dag har jeg vært skikkelig dårlig, jeg spurte om han ikke kunne være så snill å ta med ungene ut en tur i finværet, så skulle jeg komme snart. Han lå på sofaen og vridde ️ seg. Gadd ikke med mindre jeg gjorde det og det først. Til slutt måtte jeg ringe moren min for å spørre om hun kunne hjelpe meg. Er dette normalt? Klarer ikke mer jeg, får helt avsmak på han! Han skylder alt på at han ikke får sex, men jeg har så lite lyst på en mann som er så tafatt og samtidig ekstremt kontrollerende/sjalu, men det er en annen historie. Hadde du holdt ut og tenkt at det går seg til når barna blir større? Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Tja, jeg er litt i samme situasjon så holder vel ut, da.. Anonymous poster hash: 1124f...03e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Jeg hadde ikke ville levd med en slik forvokst guttunge og blir stadig like forundret over at andre voksne kvinner orker det. Så jeg ville nok heller vært alene. Anonymous poster hash: 23813...c14
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Det som holder meg tilbake er tanken på at alle menn er sånn, eller har andre dårlige egenskaper. Finnes det helt seriøst menn som tar sin del av ansvaret uten å forvente skryt av det i ukesvis? Mannen min prenter nemlig inn i hodet mitt at alle andre menn er mye verre enn han og at han er så flink osv. Han kaller meg ukentlig "støgg" eller det som verre er foran barna, men i følge han så er det også min feil fordi jeg snakker stygt til han. Har jeg aldri gjort foran barna, men kan si ting som gjør at han føler seg dum. Og det skal ikke mye til før han klikker da. Eller hvis jeg sier noe som beviser at han tar feil av noe... Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Ut ifra det lille du skriver her så høres ikke dette bra ut.. Anonymous poster hash: 84370...e90
skinnfilla Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Alle menn er ikke sånn! Bortskjemte guttunger er sånn ! Jøsses, blir helt matt av å lese om dette. Min mann tar sin del og forventer overhodet ikke klapp på skulderen og applaus ,fordi om han tar med jentene ut, Rydder her og der, skifter dekk, klipper plen, skuffer snø osv Argh ! Fatter ikke at dere orker å dele hus med de slabbedaskene!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Alt er bare kaos i huset! Er jeg alene med ungene en periode har vi det ryddig. Med en gang han kommer inn døra et det som en storm som har kommet. Dekk skiftes gjerne 1 mnd etter fristen, gress klippes sjeldent, naboen tar snøen, bilen vaskes kanskje 2 ganger i året. Verktøy som brukes legges aldri på plass og blir borte siden ungene får tak i det. Jeg ser jo selv hvor håpløst det er, men finnes det helt ærlig noen som har menn som bare er flinke her? ️ jeg tror det liksom ikke. Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Det verste er at han oppriktig tror at han gjør halvparten her hjemme. For han er jo så flink til å rydde kjøkkenet. Så har han skiftet på senga noen få ganger når jeg har mast om det. Hand tidligere barn får nytt sengetrekk en gang i året om de er heldige, men de er jo her bare annenhver helg, så de trenger ikke nytt hele tiden i følge han. Fysj og æsj! Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Hadde virkelig heller vært alene. Mannen min tar sin del av oppgavene, og vel så der. Hvis han ønsker skryt, er det av noe han ikke har til vane og gjøre, feks bake en kake til bursdag. Da kan han hinte om hvor flink han har vært, hehe. Men han gjør vel mer enn meg med både hus og barn. Lager middag, klipper gresset, tar med ungene ut, vasker tøy og står opp med barn både på natten og på morgenen. Han er i aktivitet stort sett hele tiden, må minne han på å ta pauser. Sikker på at du finner deg noe bedre enn han der, det er ganske uvanlig å være slik du beskriver. De fleste er IKKE sånn. Anonymous poster hash: 852bb...b79
skinnfilla Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Alt er bare kaos i huset! Er jeg alene med ungene en periode har vi det ryddig. Med en gang han kommer inn døra et det som en storm som har kommet. Dekk skiftes gjerne 1 mnd etter fristen, gress klippes sjeldent, naboen tar snøen, bilen vaskes kanskje 2 ganger i året. Verktøy som brukes legges aldri på plass og blir borte siden ungene får tak i det. Jeg ser jo selv hvor håpløst det er, men finnes det helt ærlig noen som har menn som bare er flinke her? ️ jeg tror det liksom ikke. HiAnonymous poster hash: ba5cb...53a De aller færreste har det som dere, velger jeg å tro..,Min mann: Snill, høflig og hensynsfull Han setter meg og ungene først Han snekrer, graver og kjører traktor På vinteren kjører han brøytebil Han er velstelt og kjekk Han er uendelig glad i jentene sine og gjør alt for at vi skal ha det bra Han ordner og fikser det som trengs, er det noe han ikke kan , ringes det rundt for å få ordnet. Han rydder etter behov Han er en elendig kokk , men glimter til med det han kan innimellom, ellers shiner han kjøkkenet etter jeg har laget. Han lar mor få sove, han har vondt i kroppen og må opp tidlig uansett. Om jeg trenger å sove noen timer ekstra en helg, tar han ungene med seg, så jeg får sove og våkne i fred. Han setter på motorvarmer for meg når jeg skal tidlig på jobb på kalde vinterdager . Jeg er så utrolig glad i min kjære, og jeg setter pris på alt han gjør. og ,ja det går begge veier. Vi unner hverandre å ha det bra og gjør vårt for at dagen blir bra for oss alle. Vi ler masse, klemmer , sitter inntil i sofaen, vi har det i det hele tatt veldig bra. Vært sammen i 12 år , gift i 7. 3 barn og et på vei
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har det som deg. Min samboer gjør ingenting! Skifter aldri bleier, vasker ikke, lager aldri mat. Det eneste han gjør er å sitte på dataen eller se på tv. Jeg gjør alt med barne vårt. Henter og leverer i barnehagn. Han er utslitt, når han kommer hjem fra jobb. Stikk fra mannen din, det kommer jeg til å gjøre. Anonymous poster hash: 6b39d...2ca
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har det som deg. Min samboer gjør ingenting! Skifter aldri bleier, vasker ikke, lager aldri mat. Det eneste han gjør er å sitte på dataen eller se på tv. Jeg gjør alt med barne vårt. Henter og leverer i barnehagn. Han er utslitt, når han kommer hjem fra jobb. Stikk fra mannen din, det kommer jeg til å gjøre. Anonymous poster hash: 6b39d...2ca Min skal ha for å skifte bleier, men det er noen krangler om hvem som skiftet forrige gang der også. Det verste er kanskje at han reiser mye med jobben sin, så uansett hvordan han vrir og vender på det er det jeg som har den største belastningen i hjemmet vårt! Han unner meg virkelig ikke å få slappet av i noen timer, hvis det innebærer at han må "slite". Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Og så står han opp med ungene annenhver dag i helger, som regel etter jeg har våknet av griningen for lengst og måtte mast han opp. Og så lager han middag annenhver dag. Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a
Pappi Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Du må ikke høre på ham når han sier andre menn er værre! Det stemmer ikke. Samboer her tar sin del av daglig husarbeid og sin tørn med ungene, og han forventer ikke klapp på skuldra av den grunn. Det gjør da heller ikke jeg for det jeg gjør. Men jeg syns likevel det er værre at han snakker stygt til deg foran barna! Tenk på hva de lærer; At det er greit å oppføre seg respektløst og sluntre unna.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Jeg har det som deg. Min samboer gjør ingenting! Skifter aldri bleier, vasker ikke, lager aldri mat. Det eneste han gjør er å sitte på dataen eller se på tv. Jeg gjør alt med barne vårt. Henter og leverer i barnehagn. Han er utslitt, når han kommer hjem fra jobb. Stikk fra mannen din, det kommer jeg til å gjøre. Anonymous poster hash: 6b39d...2ca Min skal ha for å skifte bleier, men det er noen krangler om hvem som skiftet forrige gang der også. Det verste er kanskje at han reiser mye med jobben sin, så uansett hvordan han vrir og vender på det er det jeg som har den største belastningen i hjemmet vårt! Han unner meg virkelig ikke å få slappet av i noen timer, hvis det innebærer at han må "slite". Hi Anonymous poster hash: ba5cb...53a Da er han bedre enn min.Hadde vært lykkelig hvis min mann gjorde alt det. Hva gjør du da? Varter du opp han noe? Man må gi for å få vet du. Jeg føler jeg bare gir hele tiden. Får aldri noe tilbake. Anonymous poster hash: 6b39d...2ca
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Samboeren min er også ganske lat. Må fortelle han hva han skal Gjøre. Når han han gjør noe forventer han skryt. Sover etter jobb nesten hver dag og er ufattelig sliten i følge han selv. Vi har ingen felles barn og jeg kommer aldri til å få barn med han heller. Han var helt annerledes de første årene vi var sammen. De siste årene har han dabbet helt av. Jeg har et barn fra før på 10 år Og har innfunnet meg med at jeg blir heller ettbarnsmor med hodet over vannet. Enn å få flere barn med en slabbedask. Men datteren min er veldig glad i han og hadde blitt knust om jeg hadde gått fra han. Jeg holder ut til hun flytter ut og så reiser jeg fra han,med mindre han har gått fra meg først. Men det tviler jeg på siden han er så lat og det hadde blitt for mye styr for han. Mulig han går fra meg når han kommer om noen år og sier han er klar for egne barn. I og med jeg allerede har bestemt meg for å ikke få barn med han. Anonymous poster hash: 0e550...1fd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Du må ikke høre på ham når han sier andre menn er værre! Det stemmer ikke. Samboer her tar sin del av daglig husarbeid og sin tørn med ungene, og han forventer ikke klapp på skuldra av den grunn. Det gjør da heller ikke jeg for det jeg gjør. Men jeg syns likevel det er værre at han snakker stygt til deg foran barna! Tenk på hva de lærer; At det er greit å oppføre seg respektløst og sluntre unna. Hvordan vet du at andre menn ikke er værre enn han? Kjenner du han og alle andre menn? Helt utrolig Anonymous poster hash: 6b39d...2ca
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Min mann er ikke sånn, men han må også mases på litt. Men gjør det han får beskjed om uten sure miner, iallfall. Du nevner noen andre ting og som kanskje er værre, men er jo ikke det du spør om. Dere bør prøve å finne ut av dette. Men synes ikke noen bør råde deg til å bryte, det må du finne ut av selv. Ingen er perfekte og ikke alltid alternativet aleine er bedre, noen kameler kan være lurt å svelge. Men betyr ikke at du skal gi opp å få han til å bidra og forstå. Anonymous poster hash: 560f3...40e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Skulle dessverre tro at vi har samme mann.. Jeg veksler nå mellom å gå eller å bare la vær å irritere meg.. Ikke alle menn er slik, men det er klart at mange er slik.. Vi bor i et byggefelt, så jeg ser jo med egne øyne at nabomennene gjør så mye mer, i og utenfor huset, til og med med ungene på slep.. Her er det jeg som gjør det. Føler meg som en alenemor, og jeg tar nok snart steget (må bare få meg litt mer selvtillit) og forlater han. Anonymous poster hash: f3730...e27
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #21 Skrevet 1. mai 2015 Min mann er like tafatt - og han jobber ikke. Så jeg rydder hele kvelden og må begynne på ny når jeg kommer hjem fra jobb - med å rydde av frokosttallerkner. Som en hamster i hjul. Men han ville aldri si noe slemt til meg, og stiller opp om jeg reiser med jobben, Likevel.. Drømmer om noen som tar ansvar.. Anonymous poster hash: e67af...82e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 Til tider må min mann ha et lite dytt i ryggen, men sånne perioder har vi begge. Vi er også forskjellig på hva vi ser hva som bør gjøres i huset, men han kaster seg med når jeg setter i gang. Han vasker sjelden klær og badene, men har ansvar for hage, gressklipping, snømåking, pusser opp kjøkken, legger gulv etc så da synes jeg det er greit at jeg har hovedansvaret for hverdagsting. Han er en flott pappa og tar gjerne med barna med på ting, både sammen alle sammen eller alene, dette gjør at jeg føler meg forelska i perioder hvor jeg ellers synes han kan være litt håpløs... Han har en tendens til å se negativt på ting og finne feil ved andre og det finner jeg litt tyngende, men alt i alt ganske fornøyd. Husk at barna deres lærer av deres måte å være et par, familieoverhoder på og om det er negativt og lite empatisk vil de tro at det er slik man skal behandles, ikke så bra! Anonymous poster hash: 94469...c07
Pappi Skrevet 2. mai 2015 #23 Skrevet 2. mai 2015 Du må ikke høre på ham når han sier andre menn er værre! Det stemmer ikke. Samboer her tar sin del av daglig husarbeid og sin tørn med ungene, og han forventer ikke klapp på skuldra av den grunn. Det gjør da heller ikke jeg for det jeg gjør. Men jeg syns likevel det er værre at han snakker stygt til deg foran barna! Tenk på hva de lærer; At det er greit å oppføre seg respektløst og sluntre unna.Hvordan vet du at andre menn ikke er værre enn han? Kjenner du han og alle andre menn? Helt utrolig Anonymous poster hash: 6b39d...2ca Ja, jeg ser jo at et vesentlig ord mangler i den første setningen. Det skulle stå "ALLE andre menn". Tipper du skjønte det, men for all del - du har rett.
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2015 #24 Skrevet 2. mai 2015 Det som holder meg tilbake er tanken på at alle menn er sånn, eller har andre dårlige egenskaper. Finnes det helt seriøst menn som tar sin del av ansvaret uten å forvente skryt av det i ukesvis? Mannen min prenter nemlig inn i hodet mitt at alle andre menn er mye verre enn han og at han er så flink osv. Han kaller meg ukentlig "støgg" eller det som verre er foran barna, men i følge han så er det også min feil fordi jeg snakker stygt til han. Har jeg aldri gjort foran barna, men kan si ting som gjør at han føler seg dum. Og det skal ikke mye til før han klikker da. Eller hvis jeg sier noe som beviser at han tar feil av noe... HiAnonymous poster hash: ba5cb...53a Oj. Dette er langt unna normal atferd. Mannen din oppfører seg utilgivelig dårlig, HI. Det der er psykisk terror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå