Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg jobber som hudpleier og utfører mange intimvoks om dagen. Jeg blir like overasket hvor mange damer som ikke vasker seg i rumpa. Det er så ÆSJ at voksne pene damer har null peiling når det kommer til intim vask. Anonymous poster hash: 6d858...f10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Æsj...... 🙊🙊🙊 Anonymous poster hash: 70c8f...e23
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Takk for at du deler Anonymous poster hash: 8bbfa...7bb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Bare hyggelig, er faktisk noe og tenke over. Anonymous poster hash: 6d858...f10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan vet du at de ikke vasker seg? Har de danglebær i håra? Anonymous poster hash: 4b091...a7f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Ja altså når jeg drar av den stripsen med voks så følger det en lang stripe med brun bæsj. Så ja, dem vasker seg ikke. Anonymous poster hash: 6d858...f10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Er det seriøst noen som har rester av avføring når de drar til voksing? Alle vasker seg vel godt i dusjen men man er vel kanskje på toalettet i løpet ac dagen og papir blir man ikke like ren av. Men skal man til voksing så vil jeg tro at en klut hadde vært tingen å ta med. Anonymous poster hash: f65b0...651
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Vi har tom våtservietter ligende framme men neida. Altid noen som har bæsj i rumpa. Helt sykt 😳 Anonymous poster hash: 6d858...f10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Æsj! Er det sant?? Jeg er livredd for litt rompelukt, jeg. Er dette noe du har kjent? Anonymous poster hash: 72f01...c2d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er mer sjokkert over at damer har rumpehår! Det har ikke jeg. Er det virkelig vanlig??? Anonymous poster hash: 65ede...0ea
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er mer sjokkert over at damer har rumpehår! Det har ikke jeg. Er det virkelig vanlig???Anonymous poster hash: 65ede...0ea Selvfølgelig er det vanlig! Helt naturlig! Anonymous poster hash: 7d5e7...d36
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Jeg jobber som hudpleier og utfører mange intimvoks om dagen. Jeg blir like overasket hvor mange damer som ikke vasker seg i rumpa. Det er så ÆSJ at voksne pene damer har null peiling når det kommer til intim vask. Anonymous poster hash: 6d858...f10 Var en tråd om intimvask for noen uker siden, og 95% av de som svarte skrev at de ikke vasker seg i underlivet om kvelden, etter en hel dag med dobesøk og trange truser. Klart det blir lukt av det. Anonymous poster hash: 2cbc7...5f5
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Jeg syns synd på deg som har det der til jobb. Huttetu. Vet ikke hva som er verst: å få lugget rævhåra ut med danglebær og det hele, eller å måtte være den som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg jobber som hudpleier og utfører mange intimvoks om dagen. Jeg blir like overasket hvor mange damer som ikke vasker seg i rumpa.Det er så ÆSJ at voksne pene damer har null peiling når det kommer til intim vask.Anonymous poster hash: 6d858...f10 Var en tråd om intimvask for noen uker siden, og 95% av de som svarte skrev at de ikke vasker seg i underlivet om kvelden, etter en hel dag med dobesøk og trange truser. Klart det blir lukt av det. Anonymous poster hash: 2cbc7...5f5 Er vel ingen som går til intimvoksing rett før sengetid, da? Anonymous poster hash: c6c5c...9c6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Altså, jeg vasker meg nøye og har aldri gått til intimvoksing, men trodde faktisk dere som jobbet med dette var litt mer profesjonelle enn det du fremviser. Det er sikkert flaut nok som det er å vokse underlivet, om man ikke i tillegg skal være nervøs for hva de ansatte tenker! Bytt jobb! Anonymous poster hash: c9965...f34
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Altså, jeg vasker meg nøye og har aldri gått til intimvoksing, men trodde faktisk dere som jobbet med dette var litt mer profesjonelle enn det du fremviser. Det er sikkert flaut nok som det er å vokse underlivet, om man ikke i tillegg skal være nervøs for hva de ansatte tenker! Bytt jobb! Anonymous poster hash: c9965...f34 Enig! Ikke akkurat reklame for intimvoks. Anonymous poster hash: 54d5a...81c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er mer sjokkert over at damer har rumpehår! Det har ikke jeg. Er det virkelig vanlig??? Anonymous poster hash: 65ede...0ea Hvor gammel er du? Her kom det ikke før jeg nærmet meg 30. Ikke hyggelig, men det er jo ikke noe man bestemmer over selv Forøvrig er rumpehår helt normalt. Anonymous poster hash: 54d5a...81c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Hmmm. Jeg vet ikke om jeg har rompehår, jeg. Kanskje jeg skal se etter? #ellerikke Anonymous poster hash: 4f593...377
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 Folk skriver jo her at de dusjer to ganger i uka og gnir heller analbakterer rundt med en klut (må være bare i Norge at man gjør det, fysj!), siden det er så skadelig å dusje. Ikke bruker de såpe i underlivet eller rompa heller. Ikke rart det blir lukt og gris, man blir ikke ren med bare papir etter dobesøk. Anonymous poster hash: 2fcb5...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er mer sjokkert over at damer har rumpehår! Det har ikke jeg. Er det virkelig vanlig??? Anonymous poster hash: 65ede...0ea Hvor gammel er du? Her kom det ikke før jeg nærmet meg 30. Ikke hyggelig, men det er jo ikke noe man bestemmer over selv Forøvrig er rumpehår helt normalt. Anonymous poster hash: 54d5a...81c Jeg er snart 40. Anonymous poster hash: 65ede...0ea
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #21 Skrevet 1. mai 2015 Ok, æsj! Nå har jeg kun intimvokset en gang og da dusjet jeg veldig nøye i forkant. Jeg torde ikke engang tisse etter dusjen før intimvoksingen. Dusjer alltid rett før alt som er av legeundersøkelser, gynekolog osv sånn bare i tilfelle. Dusjer hver dag og vasker meg med klut om kvelden, trodde det var normalt. Anonymous poster hash: 441d9...39a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 Vel nå har det seg sånn at jeg faktisk er veldig glad i jobben min minus bæsj i rumpa. Og jeg er veldig profesjonell, står jo ikke der og sier noe men jeg må jo få lov og tenke mitt om ting jeg ser. Det hadde sikkert du også gjort! Hi.. Anonymous poster hash: 6d858...f10
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 Altså, jeg vasker meg nøye og har aldri gått til intimvoksing, men trodde faktisk dere som jobbet med dette var litt mer profesjonelle enn det du fremviser. Det er sikkert flaut nok som det er å vokse underlivet, om man ikke i tillegg skal være nervøs for hva de ansatte tenker! Bytt jobb!Anonymous poster hash: c9965...f34 Enig! Ikke akkurat reklame for intimvoks. Anonymous poster hash: 54d5a...81c Det finnes ikke reklame nok i VERDEN til å få meg med på intimvoksing uansett, og det regner jeg med gjelder flere her. HIs historier er overhodet ikke tungen på vektskåla...
Gjest Maiken og barna Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 Når man leser om folks personlige hygiene i disse "hvor ofte dusjer du" - trådene er dette ikke noe som sjokkerer meg...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #25 Skrevet 1. mai 2015 Intim voksing har sine fordeler men jeg skulle bare ønske folk var litt mer nøye med og vaske seg i baken før de kommer til en sånn time 😫 Hi Anonymous poster hash: 6d858...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå