Gå til innhold

Stokke trails - ser fin ut, men sportsdelen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sportsdelen ser så liten og upraktisk ut. Noen som har erfaring med den?

Ellers ser jo trailz-understellet og bagen kjempefin ut 😊

Vil gjerne høre andres meninger!!

Anonymous poster hash: 3a579...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bag ser flott ut,( den er flott ...) sportsdelen ser håpløs ut og ei på

Barnas hus sa veldig mange kjøper kun pga bag og selger før sportsdelen

Anonymous poster hash: 7f152...b0e

Skrevet

Ja, tenkte litt på det-- men så idiotisk at de ikke klarer å lage en funksjonell sportsdel når de endelig har laget godt understell og bag :(

Flere erfaringer?

Skrevet

Jeg har ikke erfaring, men sitter med samme følelser/inntrykk. Har sett på den, vogndelen virker super, men meget skeptisk til sportsdelen fordi den ser åpen og kort/rar ut..... Vil ikke være flau når jeg er ute og triller heller.

Anonymous poster hash: 14df8...773

Skrevet

Jeg selger disse vognene, og noen er skeptisk til sportsdelen fordi den ser annerledes ut enn mange andre. Jeg har derimot aldri fått negativ tilbakemelding fra de som faktisk har brukt den. Sportsdelen ser kanskje kort ut, men er det ikke. Den er romslig og lun sier de som har brukt den.  Fotbrettet reguleres ifh høyden på barnet. Jeg har ikke samme erfaring som det blir nevnt av en her at mange bare kjøper kun bagdel og ikke sportsdel. Det er ytterst få som bare har kjøpt bag av meg i alle fall. MEN generelt er det en del som bytter til annen sportsvogn dersom de har hatt vogn med fire hjul først, og går over til en trehjuling som sportsvogn - da disse ofte er litt lettere og lettere å manøvrere (alt etter om du går i by eller terreng). Dette er bare min erfaring fra kunders tilbakemeldinger, ikke min personlige mening. :) En kjempepopulær vogn i alle fall, som mange har valgt etter den kom på markedet i fjor. 

Anonymous poster hash: afa70...1d9
Skrevet

Tusen takk for svar. Vet du hvor lang liggelengde det er på sportsdelen?

Skrevet

Tusen takk for svar. Vet du hvor lang liggelengde det er på sportsdelen?

Har desverre ikke målene i hodet, men kommer tilbake til deg! :))

Skrevet

Tusen takk for svar. Vet du hvor lang liggelengde det er på sportsdelen?Anonymous poster hash: 3a579...155

Har desverre ikke målene i hodet, men kommer tilbake til deg! :)) Anonymous poster hash: afa70...1d9
Sånn ca 80 cm etter bilder å dømme :P

Anonymous poster hash: 14df8...773

Skrevet

Hehe, kortere enn liggebagen ja ;)

Får håpe det er litt lengre enn det :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg selger disse vognene, og noen er skeptisk til sportsdelen fordi den ser annerledes ut enn mange andre. Jeg har derimot aldri fått negativ tilbakemelding fra de som faktisk har brukt den. Sportsdelen ser kanskje kort ut, men er det ikke. Den er romslig og lun sier de som har brukt den.  Fotbrettet reguleres ifh høyden på barnet. Jeg har ikke samme erfaring som det blir nevnt av en her at mange bare kjøper kun bagdel og ikke sportsdel. Det er ytterst få som bare har kjøpt bag av meg i alle fall. MEN generelt er det en del som bytter til annen sportsvogn dersom de har hatt vogn med fire hjul først, og går over til en trehjuling som sportsvogn - da disse ofte er litt lettere og lettere å manøvrere (alt etter om du går i by eller terreng). Dette er bare min erfaring fra kunders tilbakemeldinger, ikke min personlige mening. :) En kjempepopulær vogn i alle fall, som mange har valgt etter den kom på markedet i fjor. 

Men sittedelen er jo som en slags stol. Det jeg mener er at: du kan ikke senke bare ryggen, du vipper jo mer hele "stolen" bakover, sånn at beina til babyen vil løftes mer oppover, om du skjønner.. Hva tenker du om det? Er denne type sittedel like bra som en sittedel der man senker kun ryggen ned (for det finnes vel sittedeler til duovogner med en slik mekanikk?)? Jeg spør siden du jobber i butikk, og vi vurderer denne vognen.

Skrevet

Sportsdelen er ergonomisk, så barnet ligger bra. Du bruker derimot et innlegg i starten, hvor barnet ligger flatere. Jeg hadde ikke hatt betenkeligheter angående dette. Jeg har som sagt ikke brukt vognen selv, sier dette utfra kunders tilbakemeldinger. :-)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Stokke trailz selv, men så på den nå og den er jo veldig lik på Bebe Confort. Den har jeg hatt og elsket bagen, men sittedelen ble for kort i ryggen for mine lange gutter. Brukte den vel til de var max 18 mnd.

Anonymous poster hash: 1e765...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...