Gå til innhold

Dere som lager babyalbum til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor langt limer dere inn bilder ? 

Det første året ? Frem til skolestart , eller ? 

Tenker på fotoalbum til hvert av barna. 

Endret av Serepta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager et nytt hvert år, og kommer til å fortsette med det en stund til. Har en plan om å lage ihvertfall frem til konfirmasjonen, men får se hvor lenge jeg gidder 😊

Skrevet

Jeg lager et nytt hvert år, og kommer til å fortsette med det en stund til. Har en plan om å lage ihvertfall frem til konfirmasjonen, men får se hvor lenge jeg gidder

Jøje meg ! Da er du jo superflink. Vi har noen års etterslep, så jeg holder på med babyalbumet til 8-åringen nå. Har printet alle bildene frem til i fjor, men de har lagt i en skuff. 

Var mye mer effektiv med eldste. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Fram til to-årsdagen. Etter det kommer de inn i fellesalbumet.

Skrevet

Må innrømme at jeg lager album digitalt. Bruker litt tid på utforming, og å skrive tekst. Men det er litt enklere å gjøre alt på pcen 😄

Skrevet

Jeg lager et for hvert år. Har holdt på i 4,5 år nå og har planer om å fortsette til 18 års dagen. ;)

Jeg tar det litt etter litt, sånn at ikke alle bildene må fikses samtidig. På den måten har jeg litt å syssle med på kveldene hele året igjennom.. :)

Skrevet

To babyalbum til hver, frem til ca 2-års alderen. Limer inn med sånne små firkanter med dobbeltsidig tape som du får i fotobutikken. Blir et veldigtenkelt scrapbook-album med mest bilder, litt tekst og litt pynt i form av klistremerker.

Etter det går de i fellesalbum som er digitale.

Men jeg lager et godt gammeldags feriealbum og det er det albumet ungene liker best. Et stort vanlig album hvor jeg limer inn noen bilder av oss, noen prospektkort og slikt fra ferier vi har vært på. Blir bare 4-6 sider fra hver ferie, men ungene elsker det albumet. Å mimre og se, da du var 2 år var vi i Legoland osv. De blir aldri lei av det, og om det noengang blir "slosskamp" om hvem som skal arve noe her tror jeg det blir over det albumet ;)

Anonymous poster hash: 9f15c...503

Skrevet

Ganske mange bilder frem til 1 årsdagen, så jul, bursdag og et par bilder ved andre anledninger frem til skolestart

Anonymous poster hash: 6d231...dd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...