Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg liker å kle meg i klær som passer til min figur, og både bruker sminke og børster håret, men er nok ellers lite opptatt av det ytre. Og spesielt lite opptatt av mote og trender. På en helt vanlig da går jeg i jeans med en topp til og gore-tec joggesko. De samme skoene går jeg egentlig med til omtrent alt De er så behagelige, myke, lette og vanntette. Jeg har noen boots som er litt penere, men jeg gidder sjeldent å ta dem på. Dvs at jeg kan i en pen jeans som er smal på leggene, en fin og litt pyntet topp, ha fine øredobber, sminke osv, men da altså joggeskoene mine. Jeg er i grunnen bare litt nysgjerrig på om folk tenker noe om meg da. Selv legger jeg aldri merke til hva andre har på bena, men jeg har jo skjønt at mange kvinner synes sko er toppen av lykke. Anonymous poster hash: 21871...56d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er så deg. Om noen tenker noe om det får det være deres problem Anonymous poster hash: 6dcbc...6ab
overlord Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Tenkte over spørsmålet og må svare ja siden jeg husker svært godt hva ei dame på Plantasjen hadde på seg i går- joggesko i blått og oransje sammen med ei brun skinnveske. Det så pussig ut.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Er sånn selv, har 3 par joggesko og 2 par pensko( vinter og sommer) og ett par vintersko. Tenker sjelden over hva folk har på bena. Men synes crocs hører til i hjem og hage... Anonymous poster hash: 5414b...095
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 For meg er skoene halve antrekket så jeg legger absolutt merke til det når skoene crasher fullstendig med resten av framtoningen 😉 Anonymous poster hash: a2861...bc2
Lykken_er_tre Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Tenker ikke så mye over det, dog hadde jeg reagert på snowjoggers i juli.. Legger kanskje også merke til om noen har særs fine sko som jeg også kunne tenkt meg, da lurer jeg mer på hvordan jeg kan få sett merke eventuelt spørre uten å være hermete på hvor de har kjøpt dem
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 For meg er skoene halve antrekket så jeg legger absolutt merke til det når skoene crasher fullstendig med resten av framtoningen 😉 Anonymous poster hash: a2861...bc2 What ever she said!! Anonymous poster hash: 1870f...0ca
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Legger ikke merke til sånt, nei.. legger egentlig merke til fint lite så sant det ikke er noen som skiller seg veldig ut på en eller annen måte Anonymous poster hash: 328fa...e3b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Jeg legger merke til det, med det er fordi jeg er ikke veldig flink med mote. Jeg pleier å se rundt, se hva andre bruker så jeg kan kanskje bli litt flinkere. Men til slutt bruker jeg the same old things igjen og igjen. Anonymous poster hash: c1f9a...ca2
Bustetroll Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Merkelig nok så syns jeg det er gøy å se hva slags sko folk går med (f.eks når jeg sitter å venter på toget osv, haha). Men jeg tenker sjeldent noe spesielt over hva de faktisk har på seg foruten "de må være ubehagelige" eller "hun har sikkert pensko under pulten sin" hvis hun har skjørt og dressjakke og joggesko.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Merkelig nok så syns jeg det er gøy å se hva slags sko folk går med (f.eks når jeg sitter å venter på toget osv, haha). Men jeg tenker sjeldent noe spesielt over hva de faktisk har på seg foruten "de må være ubehagelige" eller "hun har sikkert pensko under pulten sin" hvis hun har skjørt og dressjakke og joggesko. Hun siste der er meg! Har tre par pumps under pulten min, i ulike farger. Går i ecco tursko til jobb uansett vær og føre :-) Anonymous poster hash: b64d6...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Bruker også bare joggesko, gjerne med en brun skinnveske til Legger merke til sko i friske fine farger. Anonymous poster hash: 409ea...92e
Iiiiik Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Jeg legger merke til det hvis det bryter veldig, men er ikke så opptatt av det. Har en kollega som er veldig opptatt av sko. Merker at det gjør noe med meg, hvis vi skal på samme møte eller no', så tenker jeg mer på hvilke sko jeg tar på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå