Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er svært knyttet til min familie. Men min samboer blir aldri med dit, og blir grinete hvis jeg sier vi er bedt på middag dit. Jeg har ikke så mange venner, og er mer med mine søsken enn venner, Og han jeg tror faktisk han misliker ene storesøsteren min, og jeg kan ikke skjønne det, hun er så utrolig snill og god mot han de få gangene han ser henne. Verste av alt er at vi bor ca 1,5 mil i fra de. Vi er egentlig mest med hans familie, og det er greit, da koser han seg. Er nesten mer med hans mor enn min egen. Blir nesten litt kvalm av å tenke på det, jeg blir nok litt styrt.... Og han blir nok rasende i morra da jeg tar meg en tur til min familie. (vi skal male huset i morra, også ble vi bedt på middag til de, men mat må man ha og hyggelig å bli bedt?) Jeg er kjempehyggelig og snill mot hans familie, jeg gjør alt jeg kan for de. Får jeg en mld fra søsteren sier han "å det går ikke en dag uten at du må sende mld med hu!." Jeg har snakket med han om dette flere ganger at min familie er viktig for meg. Han tar det ikke til seg. Og vi er voksne, har faktisk en sønn sammen. Og jeg vil ikke og nekter faktisk å "velge" mellom han og min familie. Anonymous poster hash: 6f702...d4d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er han ellers da? Er han sur og grinete til det meste? Om svaret er ja så trenger du vel ikke tenke stort mer på saken Anonymous poster hash: e8022...152
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Kanskje han egentlig liker søsteren din? Eller kanskje han bare ikke liker sånne sosiale ting.. jeg er litt sånn.. greit nok å dra på middag eller besøk til min familie av og til, men er ikke glad i å dra til andre. Anonymous poster hash: 7588b...da3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Kanskje du er søsteren min! Min søster er min bestevenn, barna våre er gode venner, vi har alltid vært nære. Så har vi hennes samboer. Han misliker meg, uten at jeg vet hva jeg har gjort han. Han er så sur og ufyselig mot meg og mine barn at jeg holder meg og ungene langt unna dem. Det er han sikkert godt fornøyd med. Han er ikke sånn mot min mann, så det er alltid min mann som henter og leverer unger det, eller fikser andre nødvendigheten. Jeg inviterer søs og barna på middag om han er på jobbreise ol. Jeg er alltid hyggelig, hjelpsom og blid mot han. Min søster vil vi skal dra på ferie sammen. Orker ikke tanken på å dra på ferie med han, så det skjer aldri. 😢😢😢😢😢 hele greia gjør meg faktisk ganske trist. Anonymous poster hash: 66c49...f45
overlord Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Kanskje du er søsteren min! Min søster er min bestevenn, barna våre er gode venner, vi har alltid vært nære. Så har vi hennes samboer. Han misliker meg, uten at jeg vet hva jeg har gjort han. Han er så sur og ufyselig mot meg og mine barn at jeg holder meg og ungene langt unna dem. Det er han sikkert godt fornøyd med. Han er ikke sånn mot min mann, så det er alltid min mann som henter og leverer unger det, eller fikser andre nødvendigheten. Jeg inviterer søs og barna på middag om han er på jobbreise ol. Jeg er alltid hyggelig, hjelpsom og blid mot han. Min søster vil vi skal dra på ferie sammen. Orker ikke tanken på å dra på ferie med han, så det skjer aldri. 😢😢😢😢😢 hele greia gjør meg faktisk ganske trist. Anonymous poster hash: 66c49...f45 Hvorfor spør du han ikke direkte? Du har jo ingenting å tape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå