Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg skulle kose meg på sofaen i dag, med iPad og downton abbey, av en eller annen grunn trodde jeg at det var igjen maaaange sesonger på netflix. Så når jeg har sett den siste episoden i sesong 4, er jeg klar for å klikke meg videre til sesong 5. Men den finnes jo ikke der?? Og så leser jeg at sesong 6 skal komme i 2015, men hvor kan jeg se sesong 5? Anonymous poster hash: d3db5...76d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Den må du kjøpe på DVD evnt. Det gjorde akkurat jeg da jeg ikke greide vente til den kommer på netflix. Anonymous poster hash: cc6ae...0d3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Aaaargh... Ok, takk for svar vet du tilfeldigvis når den kommer på netflix? Anonymous poster hash: d3db5...76d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Det er derfor vi laster ned. Prøvde netflix og viaplay, men de hadde jo bare litt av ditt og datt. Utvalget sugde balle. Anonymous poster hash: e9e8d...f84
aanonym Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Sønnen min fant sesong 5 på et nettsted, husker ikke hva det het. Google litt, så finner du den nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå