Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Barnefar bor sammen med en kompis, han har planer om å bo med han fra 1 til to år... Er det ok når han har et barn som snart fyller 5 år?? (barnet må da dele rom med far). Kjenner jeg er så skuffet og lei. Barnefar er snart 35 år gammel. Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Kaviar88 Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er kompisen da? Er det slik at de lever ungkarslivet eller tar de hensyn til sønnen? Det er ganske dyrt å bo i dag, har en venninne som deler leilighet med to venninner og annen hver uke har hun sønnen hos seg. Det går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 * Ja, jeg forstår at det er dyrt å kjøpe sitt eget men hva med å flytte litt ut av sentrum?? Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er kompisen da? Er det slik at de lever ungkarslivet eller tar de hensyn til sønnen? Det er ganske dyrt å bo i dag, har en venninne som deler leilighet med to venninner og annen hver uke har hun sønnen hos seg. Det går helt fint.Ja Ja. de begge lever ungkarslivet. Drikker og ruser deg begge to. Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er kompisen da? Er det slik at de lever ungkarslivet eller tar de hensyn til sønnen? Det er ganske dyrt å bo i dag, har en venninne som deler leilighet med to venninner og annen hver uke har hun sønnen hos seg. Det går helt fint.Ja Ja. de begge lever ungkarslivet. Drikker og ruser deg begge to. Anonymous poster hash: fcabd...5d7 *Ruser seg. Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Kaviar88 Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Hvis de ruser seg, er det jo DET som er problemet. Da kontakter du politi og barnevern og sender ikke sønnen din til han. End of story.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor lar du sønnen din være med en som ruser seg? Det gjorde barnefar her også, han we 30 år og bodde med kompiser i sentrum. Sa klar ifra at han fikk ha sønnen sin på samvær hos foreldrene sine, noe han gikk med på. Anonymous poster hash: ed68e...76b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er kompisen da? Er det slik at de lever ungkarslivet eller tar de hensyn til sønnen? Det er ganske dyrt å bo i dag, har en venninne som deler leilighet med to venninner og annen hver uke har hun sønnen hos seg. Det går helt fint.Ja Ja. de begge lever ungkarslivet. Drikker og ruser deg begge to. Anonymous poster hash: fcabd...5d7 *Ruser seg. Anonymous poster hash: fcabd...5d7 Boforholdet kan vel ikke sies å være det verste problemet med denne mannen. En 5-åring skal ikke under noen omstendigheter være i et hjem med en forelder som ruser seg! Anonymous poster hash: 6706a...eef
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Hvis de ruser seg, er det jo DET som er problemet. Da kontakter du politi og barnevern og sender ikke sønnen din til han. End of story. Han har aldri hatt samvær hos de men barnefar ønsker å ha samvær hos de nå, men jeg som mor tørr ikke. Jeg VET de drikker og ruser seg der selv om han sier at de ikke gjør det. HI Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 At far ikke har mer enn ett soverom er ikke et problem. At han ruser seg ER et stort problem! Hvorfor bedriver du omsorgssvikt og sender barnet til en som ruser seg?? Anonymous poster hash: cf495...4f7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor lar du sønnen din være med en som ruser seg? Det gjorde barnefar her også, han we 30 år og bodde med kompiser i sentrum. Sa klar ifra at han fikk ha sønnen sin på samvær hos foreldrene sine, noe han gikk med på. Anonymous poster hash: ed68e...76b Har ikke hatt det men han sier han ønsker det nå. Har vært på familievernkontoret to ganger men han møter aldri opp der. HI Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 At far ikke har mer enn ett soverom er ikke et problem. At han ruser seg ER et stort problem! Hvorfor bedriver du omsorgssvikt og sender barnet til en som ruser seg?? Anonymous poster hash: cf495...4f7 Har ikke gjort det, har kun hatt samvær hos meg. Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Om far aldri møter opp på fvk så driter du i å sende barnet på samvær. Du gir beskjed til far at dersom han ønsker samvær får han ta det til retten. Inntil da blir det ikke snakk om noe samvær. Anonymous poster hash: cf495...4f7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Drikker han når han har samvær også? At han bor i sentrum og fester og fyller seg på frihelgene sine betyr jo ikke at han ikke kan ha samvær når han er edru? Det er mange som lever et si gelliv når de har barnefri. Anonymous poster hash: 13d40...1d0
BareMas Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Hvordan er kompisen da? Er det slik at de lever ungkarslivet eller tar de hensyn til sønnen? Det er ganske dyrt å bo i dag, har en venninne som deler leilighet med to venninner og annen hver uke har hun sønnen hos seg. Det går helt fint.Ja Ja. de begge lever ungkarslivet. Drikker og ruser deg begge to. Anonymous poster hash: fcabd...5d7 Da er det rusen som er problemet, ikke at han bor med en kompis.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor lar du sønnen din være med en som ruser seg? Det gjorde barnefar her også, han we 30 år og bodde med kompiser i sentrum. Sa klar ifra at han fikk ha sønnen sin på samvær hos foreldrene sine, noe han gikk med på. Anonymous poster hash: ed68e...76b Har ikke hatt det men han sier han ønsker det nå. Har vært på familievernkontoret to ganger men han møter aldri opp der. HI Anonymous poster hash: fcabd...5d7 Kan du foreslå for han en ordning sånn som vi har? Det funker greit og barnet får et supert forhold til festeforeldre på fars side. Anonymous poster hash: ed68e...76b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 At far ruser seg på dop er ikke ok. Om han tar et glass vin eller en øl etter at sønnen deres har lagt seg ville jeg ikke sett på som noe problem. At far bor sammen med en kompis ser jeg heller ikke på som noe problem, jeg og min sønn måtte nå bo hos ei venninne en stund når vi manglet leilighet så ingen problem. Anonymous poster hash: 90ba3...e8a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #18 Skrevet 1. mai 2015 Hvorfor henger du deg opp i at han bor med en kompis? Det er ikke et problem. Et virkelig problem er at han ruser seg! Og det vil være et like stort problem selv om han bor alene. Anonymous poster hash: 46dc0...258
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 Hvorfor henger du deg opp i at han bor med en kompis? Det er ikke et problem. Et virkelig problem er at han ruser seg! Og det vil være et like stort problem selv om han bor alene. Anonymous poster hash: 46dc0...258 Synes ikke noe om det nå som han er i den alderen og er pappa. HI Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 At far ruser seg på dop er ikke ok. Om han tar et glass vin eller en øl etter at sønnen deres har lagt seg ville jeg ikke sett på som noe problem. At far bor sammen med en kompis ser jeg heller ikke på som noe problem, jeg og min sønn måtte nå bo hos ei venninne en stund når vi manglet leilighet så ingen problem. Anonymous poster hash: 90ba3...e8a Ja, for en liten periode, men dette er snakk om et par år og det er ikke ok. HI Anonymous poster hash: fcabd...5d7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2015 #21 Skrevet 3. mai 2015 Men hvorfor er det et større problem at han bor med en kompis enn at han ruser seg?? Anonymous poster hash: 46dc0...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå