Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Tar sjansen på at han ikke beveger seg her inne... Møtte min eks gjennom mange år tidligere i går. Det ble mye grining, men godt å kjenne at vi fortsatt kunne være nær hverandre. Da jeg gikk fikk jeg denne lappen i hånden som jeg skulle lese senere; (skrev den nok da jeg var inne og kjøpte ny kaffe) Kjære... Dagen har vært uendelig god. År med savn og sorg kom opp og det var ubeskrivelig godt å være nær deg. Du har formet livet mitt. Du har lært meg hva ekte kjærlighet er og det er kanskje den fineste gaven. Jeg gjemmer deg i mitt hjerte. Hva i all verden vil han si her? Vi er begge i et forhold og har barn, så uaktuelt å bryte opp. Har han ikke glemt meg eller er det bare en i overkant varm hilsen til hun som aldri helt ble hans? Ble i hvert fall veldig varm rundt hjertet og tenkte at jeg er heldig som har vært hans... Anonymous poster hash: eb6c1...e00
Firekids Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Vakkert... Ble varm i hjertet av at en mann kan skrive sånn. Han er i hvert fall veldig glad i deg. Å tolke en manns følelser har jeg nesten gitt opp :-) Deilig med ekser som kan gi et boost.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 At han setter pris på å ha hatt deg i livet sitt. Og at du har vært med på å forme ham. Ikke mer enn det. Tenk på det som et kompliment og en god hilsen, ikke som en invitasjon til noe mer, eller at han fortsatt elsker deg. Han reflekterte over hva du har betydd. Så da er du nok ikke så verst som menneske 😉 Anonymous poster hash: fea0f...104
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Det høres ut som en takk. En takk for hva du har betydd og fortsatt betyr (i form av hvordan du har formet han). At han setter pris på det dere hadde sammen og er glad i deg. Det er godt å ha med seg. Er ikke alle som har ett så fint forhold til sin eks. Anonymous poster hash: 72b2f...79b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå