Gå til innhold

Dere med mme barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut med mini og må derfor ha med litt tillegg (har lite melk..)

Kan jeg koke vann, helle det på flaske, ta på lokk på flasken og bare ta med mme som jeg tar i flasken når hun blir sulten? Eller vil det danne seg bakterier i flasken med det kokte vannet som jeg da ikke kan bruke? hilsen nybakt uerfaren mor..

Anonymous poster hash: 8ba65...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort, eventuelt termos med kaldt på den ene og varmt på den andre, lettere å få rett temp.😀

Skrevet

Gjorde lenge som du forklarer, helte kokt vann på flaske klart til bruk, det gjør ingenting så lenge du venter med pulveret til rett før :)

Skrevet

Det har jeg gjort, eventuelt termos med kaldt på den ene og varmt på den andre, lettere å få rett temp.😀

Slik gjør jeg det også.

Anonymous poster hash: 7f95b...cc8

Skrevet

Jeg hadde en flaske som jeg steriliserte og kokte opp masse vann og helte på denne. La den flasken i kjøleskapet og brukte av den i mme'en og varmet i micro eller i flaskevarmer om vi var ute, går fortere å varme opp vannet til rett temp enn å kjøle det ned fra kokende til rett temp.

Skrevet

Når vi var på biltur hadde jeg to termoser, en med kokende varmt vann og en med nedkjølt vann, så blandet jeg til rett temp med det, men det var før jeg kjøpte meg en flaskevarmer jeg brukte i lighterhullet til bilen ;)

Skrevet

Det letteste er å ha passe temperert vann i termos, ja :)

Anonymous poster hash: 5af47...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...