overlord Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 http://www.miinto.no/p-486833-gabor-22-824-54-sandal
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Langt ifra!! Anonymous poster hash: 5f289...a3a
overlord Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2015 Prøvde å slette tråden siden jeg nå ser at det er en sandal for ekstra bred fot. Noen som har sett noe lignende i annen butikk? På nett eller i butikk.
skinnfilla Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Prøvde å slette tråden siden jeg nå ser at det er en sandal for ekstra bred fot. Noen som har sett noe lignende i annen butikk? På nett eller i butikk. Hm , da er det kanskje noe for mine pailabber da !
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Likte den veldig godt og den passer nok min fot Gabor syns jeg har gode fine sko Anonymous poster hash: 83ed3...134
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ?
overlord Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2015 Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ? Ja, redd for kjerringfella 😄
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ? Ja, redd for kjerringfella Hvis du har kjerringsko som du kombinerer med noe som ikke er kjerring, så er det "innafor"
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Kan ikke fordra kilehæl! Anonymous poster hash: 763a7...ba8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring. Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring. Kilehæl er trendy og flott! Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d
beef sister Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring. Kilehæl er trendy og flott! Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d Jeg har fått med meg at 2015 er året man skal ønske kilehælen velkommen tilbake i varmen, men det gjør det ikke mindre kjerring.
overlord Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2015 Kilehæl er smashing! Men det blir ikke disse. Noen som har sett noen andre fine med Kilehæl og lysebrunt skinn?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring. Kilehæl er trendy og flott! Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d Jeg har fått med meg at 2015 er året man skal ønske kilehælen velkommen tilbake i varmen, men det gjør det ikke mindre kjerring. Neinei, driter vel i det. Kilehæl har alltid vært trendy og flott! Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 jeg syntes de var litt kjerring. 6 av 10 på kjerringskalaen. ;-) Anonymous poster hash: bc611...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå