Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt ifra!!

 

Anonymous poster hash: 5f289...a3a

Skrevet

Overhodet ikke! Kjempefin,var den :)

Skrevet

Prøvde å slette tråden siden jeg nå ser at det er en sandal for ekstra bred fot. Noen som har sett noe lignende i annen butikk? På nett eller i butikk.

Skrevet

Prøvde å slette tråden siden jeg nå ser at det er en sandal for ekstra bred fot. Noen som har sett noe lignende i annen butikk? På nett eller i butikk.

Hm , da er det kanskje noe for mine pailabber da !

Skrevet

Likte den veldig godt og den passer nok min fot :)

Gabor syns jeg har gode fine sko



Anonymous poster hash: 83ed3...134
Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ?

Skrevet

Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ?

Ja, redd for kjerringfella 😄

Skrevet

Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

 

Men har det egentlig noe å si så lenge du liker skoene ?

Ja, redd for kjerringfella

 

Hvis du har kjerringsko som du kombinerer med noe som ikke er kjerring, så er det "innafor" :D

Skrevet

Kan ikke fordra kilehæl!



Anonymous poster hash: 763a7...ba8
Skrevet

Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.

Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring.

Kilehæl er trendy og flott!

 

Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d

Skrevet

Synes de var kjempefine.

Skrevet

 

Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.

Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring.

Kilehæl er trendy og flott!

 

Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d

Jeg har fått med meg at 2015 er året man skal ønske kilehælen velkommen tilbake i varmen, men det gjør det ikke mindre kjerring. ;)

Skrevet

Kilehæl er smashing! Men det blir ikke disse. Noen som har sett noen andre fine med Kilehæl og lysebrunt skinn?

Skrevet

 

 

Kilehæl er alltid i grenseland til kjerring.

Kilehæl er så definitivt ikke i greseland til kjerring.

Kilehæl er trendy og flott!

 

Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d

Jeg har fått med meg at 2015 er året man skal ønske kilehælen velkommen tilbake i varmen, men det gjør det ikke mindre kjerring. ;)

Neinei, driter vel i det. Kilehæl har alltid vært trendy og flott! ;)

 

Anonymous poster hash: 1fcc7...d4d

Skrevet

jeg syntes de var litt kjerring. 

 

6 av 10 på kjerringskalaen. ;-) 



Anonymous poster hash: bc611...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...