MammantilNurket Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 2-3 kg til før 17.mai, så sitter den virkelig som et skudd. Jeg vil i tillegg BÅDE kunne puste OG spise litt mer enn en ert ...
sug lut Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 Gratulerer! Rom til is og pølser er vesentlig, selvsagt, men å i det hele tatt få den på er jo første steg.
overlord Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Gratulerer! Min bunad er litt stor, så den får jeg alltid på. Er mer urolig for bikinisesongen. Begynner prosjekt sommer 2015 asap.
frk Nilsen Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Gratulerer! Har dessverre ikke bunad, men ønsker meg det! overlord: Bikinikroppen = kropp som har på bikini
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2015 Takk Veldig glad og lettet over å slippe shopping av 17.mai-antrekk.
overlord Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Gratulerer! Har dessverre ikke bunad, men ønsker meg det! overlord: Bikinikroppen = kropp som har på bikini Det er så, men jeg liker at bikinitrusa synes og ikke har viklet seg inni en fettpølse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå