Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #1 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er takknemlig for at vi alle er friske og at minste har begynt å sove om natta. Har hatt en deilig halvtime med vesla i senga med kos og sang nå før vi sto opp. Fin fridag til alle dere. ❤️ Anonymous poster hash: cce09...b46
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #2 Skrevet 1. mai 2015 At jeg skal hjem fra sykehuset i dag etter en stor og komplisert operasjon. Alt ser ut til å ha gått bra og det er jeg utrolig takknemlig for selv og det er har vært en tøff periode. Nå skal jeg bare gjennom 2-3 mnd med inkovalisenstid forhåpentligvis med bedring dag for dag Anonymous poster hash: e7044...958
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 At jeg skal hjem fra sykehuset i dag etter en stor og komplisert operasjon. Alt ser ut til å ha gått bra og det er jeg utrolig takknemlig for selv og det er har vært en tøff periode. Nå skal jeg bare gjennom 2-3 mnd med inkovalisenstid forhåpentligvis med bedring dag for dag Anonymous poster hash: e7044...958 Oi. Godt det gikk bra. Masse god bedring og lykke til videre. ❤️ Anonymous poster hash: cce09...b46
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er takknemlig for så mye. -Jeg er takknemlig for at jeg klarer å fungere så mye bedre enn da jeg ble syk. - jeg er takknemlig for de fantastiske barna mine og den varmen og omsorgen de utviser. -Jeg er takknemlig for at jeg kan bo akkurat her, i et flott hus på et flott sted. - Jeg er takknemlig for at mannen min fortsatt vil ha bare meg. -Jeg er takknemlig for at jeg kan omgi meg med hverdagsluksus som god te, pene ting, fine klær. Jeg er takknemlig for at vi har økonomi til å kjøpe sunn og næringsrik mat, spise på restauranter, café besøk, tur til lekeland, badeland mm samt de større tingene som å reise på ferier. Jeg er takknemlig for at vi er omgitt av mennesker som vil oss godt. Jeg er takknemlig for at jeg har evnen til å se alt det gode jeg har både i meg og rundt meg. Anonymous poster hash: 19e36...89a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er takknemlig for barna mine. Jeg er takknemlig for mannen min, han er fantastisk. Jeg er takknemlig for å være så privilegert at jeg bor i Norge. Anonymous poster hash: 8cc52...aec
Pengetreet Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Datteren min Vi er friske begge to Jeg eier boligen vi bor i Vi bor i Norge Har evne til å glede meg over de små tingene i livet.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er takknemlig for mye:) Glade barn Sol Årstiden vi er i Å ha det trygt Anonymous poster hash: 8a86b...e7b
Meg og alle gutta Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 -Jeg er takknemlig for våre fantastiske barn -For at jeg har en mann som elsker meg -For at vi alle er friske -For at vi har et koselig hjem -For at vi har alt vi trenger og mer til -For pappaen min som jeg var så heldig å få være datteren til i 25 år -For at mamman min gjør det beste hun kan -For mine beste venner som alltid stiller opp Og sikkert mye annet som jeg ikke kommer på :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 At jeg kan bli gravid og kjenne de delige sparkene. At mine barn og jeg er født i Norge. At jeg har hatt mulighet til å få en god utdannelse. At jeg har sikker jobb. At barna mine er glade og fornøyde. At vi alltid har sunn og god mat tilgjengelig. At noen elsker meg ❤ Anonymous poster hash: 11c00...4c7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Akkurat nå er jeg utrolig takknemlig for det lille livet som vokser i meg, og at alt er bra med det lille nurket❤️ Jeg er takknemlig for livssituasjonen min, med en mann jeg elsker, god økonomi og en familie som er frisk og har et nært forhold. Jeg er takknemlig for at det snart er sommerferie! Og at jeg snart får vite om det er en gutt eller jente som gjemmer seg der inne. Anonymous poster hash: a2ec3...df3
februarprins2013 Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Sønnen min Familien min venner Jobben min Våren 17 mai Julaften være frisk og rask at jeg går ned i vekt
overlord Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Friske, flotte barn God jobb Oppegående mann (ingen selvfølge når man leser her inne 😅) Fint hus i verdens beste land Venner og familie Ordnet økonomi
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Jeg er også takknemlig for mye. Først av alt - at jeg endelig skal få oppleve å bli mamma til sommeren! - verdens beste mann som jeg elsker åh så høyt, og som elsker meg tilbake - verdens beste familie. Både egen og svigerfamilie - gode, stabile inntekter - at vi lever drømmen, og driver gård (føler at vi vant i lotto her) - gode, trofaste venner - en fast jobb, som jeg trivs utrolig godt i - at jeg bor i vakre norge I'm lucky and I know it Anonymous poster hash: 74976...ca5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 at jeg har tre friske og velfungerende barn. De har vist seg å være en stor velsignelse for meg og heldig er den mannen som kanskje en dag får være stefar til de Anonymous poster hash: ef5fe...825
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Takknemlig for at min nydeligste datter er sunn å frisk. Viktigeste i verden Anonymous poster hash: ef215...964
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #17 Skrevet 1. mai 2015 Barna mine Familien min Vennene mine At selv om mannen har gått fra meg så klarer jeg meg greit og ser positivt på fremtiden Anonymous poster hash: 6bb36...0bd
Mandala Skrevet 1. mai 2015 #19 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Jeg er takknemlig for de flotte barna og stebarna mine. Jeg er takknemlig for den fantastiske samboeren min og de gode eksene våre. Jeg er takknemlig for at jeg har så mye godhet i livet mitt og at jeg klarer å glede meg over små og store ting i hverdagen og livet. Edit: jeg er naturligvis også takknemlig for fast jobb, ordnet økonomi og huset vårt. Endret 1. mai 2015 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #20 Skrevet 1. mai 2015 At jeg har en fantastisk mann At jeg har drømmejobben At jeg fortsatt ser smashing ut Anonymous poster hash: a99d3...b16
Gjest Antarctica Skrevet 1. mai 2015 #21 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Helsa! Jeg har en jernhelse, og registrerer hos mine mindre heldige venner og kjente at (nesten) alt annet kommer i skyggen hvis den går åt skogen. I lys av hvordan mine familiemedlemmer i andre land har det, er jeg også takknemlig for velferdssamfunnet... Ungene, så klart, og alle evnene vi har til sammen, jeg og familien. Og så er jeg glad for at jeg har et lyst sinn. Endret 1. mai 2015 av Pashla&pashlingene
Iiiiik Skrevet 1. mai 2015 #22 Skrevet 1. mai 2015 For morelltreet som blomstrer og er helt hvitt. For at vi alle fem stort sett alltid er friske. Tre barn som klarer seg bra, har venner, er lette å ha med å gjøre. Duften av kanelboller på kjøkkenet. Et velfungerende samfunn. Barn som har full tillit til meg, snakker med meg om det som er viktig i livene deres og som jeg stoler på. En grei, lettstelt, selvhjulpen og intelligent mann som elsker meg. Egen kapasitet til jobb, hus, hobbyer, venner og barnas fritidsaktiviteter. Våren og sommeren som nærmer seg - herlig hage, blomster, sol og fregner.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #23 Skrevet 1. mai 2015 Takknemlig over positiv graviditetstest i dag. I fullstendig sjokkert tilstand, da det skulle være fullstendig umulig nå, og timinga er dårlig, men hei hvor spent og glad 😊 Anonymous poster hash: e9220...c4f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #24 Skrevet 1. mai 2015 For morelltreet som blomstrer og er helt hvitt. For at vi alle fem stort sett alltid er friske. Tre barn som klarer seg bra, har venner, er lette å ha med å gjøre. Duften av kanelboller på kjøkkenet. Et velfungerende samfunn. Barn som har full tillit til meg, snakker med meg om det som er viktig i livene deres og som jeg stoler på. En grei, lettstelt, selvhjulpen og intelligent mann som elsker meg. Egen kapasitet til jobb, hus, hobbyer, venner og barnas fritidsaktiviteter. Våren og sommeren som nærmer seg - herlig hage, blomster, sol og fregner. Lettstelt mann? Hva er det? Knis! 😉 Anonymous poster hash: a99d3...b16
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #25 Skrevet 1. mai 2015 Desverre ikke så mye nå.....Har/er tøft over lang tid,utfordringer/diagnoser på barna,problemer med forholdet. Så det positive må være at vi har en søt hund Anonymous poster hash: c2a56...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå