Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Må kjøpe meg nye briller. Og har overhode ikke snøring på hva som er ok. Er 36 år og har ingen "stil" i klesveien. Noen snille damer her som kan linke til "akseptable" briller? Blir å kjøpe briller hos specsavers. Anonymous poster hash: 39399...3e6
E.E.E. Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Du finner nok garantert noen snille damer/menn hos Specsavers som kan hjelpe deg. 👍👍 Veldig vanskelig å svare på uten å vite ansiktsform, fargene dine osv 😉 Jeg gruer meg like ille hver gang jeg også, men legger meg flat og forklarer at jeg aaaaaaner ikke hva som kler meg osv. Får alltid super hjelp og er kjempefornøyd hver gang. Eneste kriteriet mitt er at de skal sitte godt i ansiktet mitt. Jeg skal jo tross alt gå rundt med dem hver dag. 😄😄
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #3 Skrevet 1. mai 2015 Ta med deg ei god venninne, søster, mann eller barn som kan fortelle deg helt ærlig hvordan brillene ser ut. De som jobber hos optikeren er nemlig selgere å ikke alltid like ærlig, så kan de ha en helt annen personlig smak enn deg på hva som ser smashing ut på din nese. Anonymous poster hash: c7323...7b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #4 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar. Jeg har rundt til ovalt ansikt. Mørkebrunt hår til litt nedenfor skuldrene. For å være helt ærlig, har jeg ingen "gode" venninner. Og som du over sier er jeg litt redd betjeningen skal dytte på meg noe for kun salgets skyld. Jeg kan jo finne briller jeg synes er kule eller fine. Men klarer liksom ikke vurdere om de er too much på en måte. Sånn som disse. http://www.specsavers.no/briller/althorp Anonymous poster hash: 39399...3e6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Eller disse. http://www.specsavers.no/briller/azalea Anonymous poster hash: 39399...3e6
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar. Jeg har rundt til ovalt ansikt. Mørkebrunt hår til litt nedenfor skuldrene. For å være helt ærlig, har jeg ingen "gode" venninner. Og som du over sier er jeg litt redd betjeningen skal dytte på meg noe for kun salgets skyld. Jeg kan jo finne briller jeg synes er kule eller fine. Men klarer liksom ikke vurdere om de er too much på en måte. Sånn som disse. http://www.specsavers.no/briller/althorp Anonymous poster hash: 39399...3e6 Jeg fikk hjelp av betjeningen da jeg skulle finne briller for første gang i fjor Jeg var også litt nervøs for at de skulle kun velge de dyreste brillene, men jeg gikk først bort der de "billigste" innfatningene hang (briller er uansett ikke billig ). Dama fant frem en innfatning til 549kr, de var de første jeg prøvde noengang. Prøvde selvfølgelig flere også, men gikk tilbake til den innfatningene for den satt penest på ansiktet mitt De er ikke nødvendigvis ute etter at du skal kjøpe det dyreste, jeg tenker at de heller vil at du skal gå ut fra butikken og være fornøyd, føle at du ble hørt og at du sitter igjen med følelsen av at du fikk god service og dermed vil benytte deg av de igjen Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Takk for oppmuntring 😊 Må nok bare hoppe i det. Noen synspunkter på de brillene jeg linket til da? 😳 Bare for å se hvor i landet jeg ligger smaksmessig. Anonymous poster hash: 39399...3e6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Jeg syns de var kjerring. Du må ikke kjøpe noe selvoppnevnte du får hjelp. De fleste optikere lånet ut briller, så du kan låne med og prøve hjemme for å bli sikker. Gå til flere å få forslag selvom du har tenkt å kjøpe hos specsavers. Anonymous poster hash: 85db7...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #9 Skrevet 1. mai 2015 Jeg syns de var kjerring. Du må ikke kjøpe noe selvoppnevnte du får hjelp. De fleste optikere lånet ut briller, så du kan låne med og prøve hjemme for å bli sikker. Gå til flere å få forslag selvom du har tenkt å kjøpe hos specsavers. Anonymous poster hash: 85db7...2dd Jeg er jo litt kjerring😳 Kan du være så snill å linke til hva som ikke er kjerring? Hi Anonymous poster hash: 39399...3e6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #10 Skrevet 1. mai 2015 Jeg syntes de første du linket til var morsomme og kule. Anonymous poster hash: 23fc8...d7b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #11 Skrevet 1. mai 2015 Jeg syntes de første du linket til var morsomme og kule. Anonymous poster hash: 23fc8...d7b 😊 Er de brillene jeg stadigvekk går tilbake å ser på. Men må si jeg ble litt overrasket når noen mente de var kjerring. Det jeg forbinder med kjerring er stålinfatning og de som er uten ramme nederst på glasset. Men igjen,jeg er ikke god på hva som er "pent" og passende om jeg kan bruke de ordene. Hadde vært morsomt og bra for min del om flere hadde linket til kjerringbriller og de som ikke er det 😛 Smaken er selvfølgelig forskjellig, men vil vel tro at mange har samme smak. Hi Anonymous poster hash: 39399...3e6
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 1. mai 2015 #12 Skrevet 1. mai 2015 Min erfaring er at det er mye god hjelp å få i butikken, de er rimelig drevne i å finne briller tilpasset både ansiktfasong og "stil" på kunden. Jeg ville startet med å presisere hvilken prisklasse du ønsker å holde deg til før dere begynner å prøve. Husk at brillene skal være behagelig på også. Lykke til, da!
Cat.68 Skrevet 1. mai 2015 #13 Skrevet 1. mai 2015 Alain Mikli , har morsome og fancy briller. Vet ikke om Specsaver fører det merket.
hol(L)y COW Skrevet 1. mai 2015 #14 Skrevet 1. mai 2015 Mitt forslag er å kjøpe noen nøytrale om du bare har råd til ett par. Men det er veldig greit å ha flere par! Og da kunne jeg lett kjøpt de du linket til.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #15 Skrevet 1. mai 2015 Likte ikke de du linket til. Særlig ikke de fargerike. Ville hatt mer nøytrale for å ikke se ut som en klovn når jeg kler meg i farger. Jeg liker også bedre briller som er ganske beine øverst. Disse ser man fort streng ut i. Anonymous poster hash: acbbc...697
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #16 Skrevet 1. mai 2015 Takk for svar. Jeg har rundt til ovalt ansikt. Mørkebrunt hår til litt nedenfor skuldrene. For å være helt ærlig, har jeg ingen "gode" venninner. Og som du over sier er jeg litt redd betjeningen skal dytte på meg noe for kun salgets skyld. Jeg kan jo finne briller jeg synes er kule eller fine. Men klarer liksom ikke vurdere om de er too much på en måte. Sånn som disse. http://www.specsavers.no/briller/althorp Anonymous poster hash: 39399...3e6 Nei, ikke ta dem. Too much. Husk at du skal ha dem på alle dager i mange år, og at de skal passe til alt fra bunad til begravelse. Sats på noen mer nøytrale både i farge og fasong. Jeg synes det er kulest med litt kraftig mørk ramme, ikke i metall, men det har jo vært stilen lenge nå. Anonymous poster hash: 96097...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå