Gå til innhold

Noen som har Toyota Verso her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 seter. Fornøyd? Er det nok bagasjeplass med når de to ekstra setene ligger sammenslått? Feks til en ferietur. Vi har to barn på 4 og 6 år, så trenger ikke frakte barnevogn. Men usikker på hvor ofte vi trenger 7 seter så det er kanskje bedre å satse på mer plass enn antall seter. 

Men liker at man sitter høyt, har ikke så lyst å "krype ned" i en stasjonsvogn heller...

Anonymous poster hash: 0e7de...810
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd. God plass i bagasjen når ikke setene er slått opp. Du kan skyve alle tre setene i midten fram og tilbake , så man kan justere på plassen.

Anonymous poster hash: f5900...51a

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd. God plass i bagasjen når ikke setene er slått opp. Du kan skyve alle tre setene i midten fram og tilbake , så man kan justere på plassen.

Anonymous poster hash: f5900...51a

Men blir det noe særlig beinplass i baksetet når setene skyves fram? 

Er det grei plass til 3 personer i baksetet?

Skrevet

God plass, enorm plass når de to setene er slått sammen. Man kan ha alle 7 setene oppe å fremdeles få med seg en del baggasje. De tre setene bak kan slås helt ned og man får da varebilstr. Jeg har ikke tall på antallet IKEA-møbler jeg har fått med meg hjem i den bilen. Kjøreegenskapene er ikke spesielt gode, men det er herlig med så stor plass.

Anonymous poster hash: 26ab4...1ac
Skrevet

Det var jo flott å høre ettersom bagasjeplassen er en del mindre enn andre sjusetere og stasjonsvogner. Jeg trenger ikke så stor plass til daglig men det er jo veldig greit å kunne slenge inn en barnesykkel e.l. en gang i blant. Men siden alle tre baksetene kan legges ned enkeltvis er det jo mange muligheter der og. Jeg ser mange heller velger Ford S-Max men den blir litt dyr og jeg trenger strengt tatt ikke så stor bil.

Huff så vanskelig det er å velge bil! Tusen takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...