Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #1 Skrevet 30. april 2015 Jeg har nylig blitt alene med ungene og skal søke stønader. Vi har blitt enige om å ha privat avtale, men jeg har blitt fortalt at da har jeg ikke krav på overgangsstønad. Stemmer det? Anonymous poster hash: 6b875...18b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #2 Skrevet 30. april 2015 Nei :-) Anonymous poster hash: 652e7...2c0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2015 #3 Skrevet 30. april 2015 Takk, da satser jeg på at det går i orden HI Anonymous poster hash: 6b875...18b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #5 Skrevet 1. mai 2015 Husk at han må melde flytting, ellers behandler ikke nav søknadene. Og selvfølgelig meklingsattest. Anonymous poster hash: 9432a...341
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #6 Skrevet 1. mai 2015 Adressen endres i helgen og mekling er om en uke så alt det er i orden😊 Fant ikke noe på NAV om overgangsstønad og privat avtale om barnebidrag, derfor jeg spurte her 😉 HI Anonymous poster hash: 6b875...18b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #7 Skrevet 1. mai 2015 Adressen endres i helgen og mekling er om en uke så alt det er i orden😊 Fant ikke noe på NAV om overgangsstønad og privat avtale om barnebidrag, derfor jeg spurte her 😉 HI Anonymous poster hash: 6b875...18b For å få overgangsstønad er det et vilkår at du har større andel av omsorgen enn far.. Om dere har privatavtale på bidrag har ingenting å si... Men ikke la deres økonomi blande swg f.eks at han isteden for bidrag betaler husleia di ellrr andre regninger. .. Anonymous poster hash: 7c5b9...793
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2015 #8 Skrevet 1. mai 2015 Adressen endres i helgen og mekling er om en uke så alt det er i orden Fant ikke noe på NAV om overgangsstønad og privat avtale om barnebidrag, derfor jeg spurte her HIAnonymous poster hash: 6b875...18b For å få overgangsstønad er det et vilkår at du har større andel av omsorgen enn far.. Om dere har privatavtale på bidrag har ingenting å si... Men ikke la deres økonomi blande swg f.eks at han isteden for bidrag betaler husleia di ellrr andre regninger. ..Anonymous poster hash: 7c5b9...793 Jeg skal ha dem mer eller mindre 100% en stund fremover siden vi flytter 80 mil unna. (Dette er vi enige om). Økonomien vil være noe felles frem til vi flytter, men jeg vil ha orden i alt av søknader og papirer slik at jeg ikke behøver å vente på dette når ungene og jeg skal prøve å etablere oss på nytt. HI Anonymous poster hash: 6b875...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå